elnienjo schreef:8nnemiek schreef:Bij ‘breekbaar’ denk ik toch eerder aan Trump dan aan Biden. Trump doet zich voor alsof hij heel sterk is, maar er hoeft maar íets te gebeuren of hij flipt. Terwijl Biden juist rust uitstraalt en ondanks alles toch probeert om mensen te verbinden. Hoe mensen dat als breekbaar zien snap ik niet zo goed.
Als dat het enige slechte is dat je in een persoon kan vinden dan doet ie het toch helemaal niet zo slecht.
Verder kost het enorm veel geld om voor president te runnen. Het is niet gek dat ze de jongere, betere kandidaten hebben bewaard tot de volgende verkiezing omdat een president normaal idd altijd voor een tweede termijn wordt gekozen.
Ik vind Trump als 'n Fenix herrezen na zijn coronabesmetting. Hij straalt juist energie uit, terwijl Biden heel breekbaar overkomt.
Persoonlijk vind ik dat verkiezingen (ook in Europa) voornamelijk over beleid/gedachtengoed moeten gaan en veel minder over het poppetje dat het moet uitvoeren.
Het is maar de vraag of hij het uberhaupt gehad heeft. Kan net zo goed een publiciteitsstunt geweest zijn. Met die clown weet je het maar nooit!