Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellennn_ schreef:Toen het nog leuk leek te worden, ben ik ook die kant op gegaan met wat vrienden. We kwamen een stuk ervoor al in de file, dit was door een ongeluk, en toen veranderde de toestand daar ook hoorden we op de radio. De afslag was toen ook al geblokkeerd en over reed politie. We hebben toen even ergens op een parkeerplaats gestaan, nou wat een gekkenhuis zeg, er kwamen mensen uit Apeldoorn, Arnhem, Amersfoort, Hoorn, Utrecht, Deventer, ... Toen het zo druk werd, zijn we maar weggegaan.
Andere vrienden van mij waren wel binnengekomen, maar die raadden het ook al af om te komen.
Echt, wat een chaos. Wat een gestoorde mensen.
Altijd jammer, dat het gewoon onmogelijk is om een leuk feestje te bouwen met z'n allen.
iloveyah87 schreef:Zijn er eigenlijk al foto's bij daglicht. Van vanochtend?
stef schreef:Wat ik me echt serieus afvraag: vroeger had je (meestal) respect voor de politie, en zéker voor de ME. Tuurlijk had je toen ook extremen, hooligans, etc. Maar gevoelsmatig waren dat kleinere groepen van oudere mensen.
Waar komt die agressie toch vandaan?
Wildgirl schreef:Vriendje van de vriendin waar ik het vanochtend over had, heeft de hele ochtend met zijn vriendengroep alle filmpjes zitten bekijken die er maar op internet te vinden zijn en heeft 7(!!!) mensen aan kunnen geven bij de politie.
Volgens de politie waren deze personen nog niet herkend dus hulde aan hem, zaten ook 2 jongens van 15 en 16 tussen....
Wildgirl schreef:Vriendje van de vriendin waar ik het vanochtend over had, heeft de hele ochtend met zijn vriendengroep alle filmpjes zitten bekijken die er maar op internet te vinden zijn en heeft 7(!!!) mensen aan kunnen geven bij de politie.
Volgens de politie waren deze personen nog niet herkend dus hulde aan hem, zaten ook 2 jongens van 15 en 16 tussen....
sallandval schreef:Zelfs ondanks het feit dat er niets was bedacht is er nog steeds sprake van alleen materiële schade, er waren slechts zo'n 30 mensen lichtgewond en 2 agenten. Als de drommen mensen echt op 'oorlog' uit waren geweest waren er beslist veel meer (dodelijke) slachtoffers gevallen. Strikt genomen was het deelnemen gisteren dus minder gevaarlijk dan het deelnemen aan een vierdaagse als het warm is. Mijn conclusie: dit waren mensen met niets beters te doen die een positief evenement door de neus geboord kregen.. wat krijg je dan? Afgereageerde agressie.
kuzznathalie schreef:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/09/kijk_nou_plunderaars_haren_in.html
Sta je lekker gekleurd op! Eigen schuld! Kansloos hoor...
stef schreef:Nouja, ik denk idd wel heel erg dat opvoeding er een hele grote rol bij speelt.
Vroeger kreeg je op school straf, dan kwam je thuis, en kreeg je nog een keer op je lazer. Nu gaan ouders op school verhaal halen
Anoli schreef:stef schreef:Nouja, ik denk idd wel heel erg dat opvoeding er een hele grote rol bij speelt.
Vroeger kreeg je op school straf, dan kwam je thuis, en kreeg je nog een keer op je lazer. Nu gaan ouders op school verhaal halen
Zeker mijn nicht is docent op vmbo school. Als ze een leerling uit de klas stuurt blijft diegene gewoon zitten.
Nicht is dus met hele klas naar ander lokaal gegaan.
Ze had leerlingen strafwerk gegeven, de dag dat het ingeleverd moest worden kreeg ze een briefje van de ouders van die leerlingen. Hun kinderen hoefden dat strafwerk niet te maken..
Van de zotte gewoon...
Laat die opvoedkundige tik maar terug komen hoor, ik heb er niks slechts aan over gehouden
LauraMc schreef:Wildgirl schreef:Vriendje van de vriendin waar ik het vanochtend over had, heeft de hele ochtend met zijn vriendengroep alle filmpjes zitten bekijken die er maar op internet te vinden zijn en heeft 7(!!!) mensen aan kunnen geven bij de politie.
Ik zou deze post even weghalen als ik jou was. Misschien kunnen ze op deze manier achterhalen wie hen verlinkt heeft..