ik vind dat grapjes wel moeten kunnen, grapjes zorgen juist dat het extreem pijnlijk ervanaf is. Maar om dat gelijk te gaan bespreken hoe hij vermoord moet worden vind ik persoonlijk niet echt gepast. Ik bedoel het niet als kritiek, ik wou alleen even zeggen dat ik het persoonlijk een beetje ongepast vind. Maar dit topic is niet van mij en voor mij, maar voor iedereen. Dus voor mij hoeven jullie het niet anders te doen hoor, maar wilde alleen even wat zeggen...
Natuurlijk een dag zonder Joran is een dag niet gelachen
Advocaat Joran zoekt het hogerop
AMSTERDAM - De Peruaanse advocaat van Joran van der Sloot stapt naar de Inter-Amerikaanse Commissie voor de Mensenrechten. Dat zegt de advocaat, Máximo Altez Navarro, in een interview met de Wereldomroep. De rechten van Van der Sloot zijn volgens hem aan alle kanten geschonden. Zo zou de politie een verklaring hebben afgenomen terwijl er geen advocaat bij was. Ook zou hij later een advocaat toegewezen hebben gekregen die vriendschappelijke relaties onderhield met agenten.
Het gerechtelijk bevel was volgens Altez ook niet in orde. Het zou zijn gebaseerd op frauduleus onderzoek. Hij vindt dat alles moet worden teruggedraaid naar het moment voordat de rechten van Van der Sloot werden geschonden. Dat zou onder meer inhouden dat de bekentenis die Van der Sloot ondertekende niet meer geldig is. Uitgeleverd Van der Sloot heeft eerder al verklaard dat hij alleen maar zou hebben bekend omdat hij in ruil daarvoor zou worden uitgeleverd aan Nederland. Als de situatie niet wordt teruggedraaid, stapt de advocaat naar de Inter-Amerikaanse Commissie voor de Mensenrechten in Costa Rica. Van der Sloot wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores. Ook is hij nog hoofdverdachte in de vermissingszaak rond Natalee Holloway. Bron nu.nl
Krijgen we dat weer! Draait ie toch straks zn kont er weer uit!
sarabande
Geplaatst: 26-06-10 09:47
Nee hoor het nieuws van vandaag
Rechtszaak Joran duurt zes maanden'
AMSTERDAM - De rechtszaak tegen Joran van der Sloot gaat zo'n halfjaar duren. Dat schat het Peruaanse hooggerechtshof. Een onafhankelijke expert schat echter dat het zo'n anderhalf jaar kan gaan duren.
Rechter Cesar Vega liet vrijdag weten dat moordzaken in Peru zo'n zes maanden duren. Die schatting is volgens kenner Mario Amoretti veel te laag, volgens hem duurt het zeker drie keer langer. Van der Sloot wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores.
Ook is hij nog hoofdverdachte in de vermissingszaak rond Natalee Holloway. Daarvoor is hij overigens niet aangeklaagd in Peru
ik denk ook dat het wel eens langer kan gaan duren, want welke bewijzen zijn nu nog echt en niet echt nu dat het zo een publieklijk iets is geworden. Ineens overal ooggetuigen die dingen "gezien" hebben. Ben benieuwd of er nu nieuw bewijs gevonden gaat worden...