Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

verootjoo schreef:Nou idd, dat voetbal kan wat mij betreft juist wel op de commerciele, niks is zo commercieel als voetbal en andere topsport
Maar 3 op reis gaat ook weg en dat is echt een gemis denk ik.
" dat zou juist wegkunnen toch. Desnoods een echte het doet er om wedstrijd van nl met commentaar. In de pauze reclame en klaar
verootjoo schreef:mysa schreef:Maar er komt dan dus niets voor in de plaats?
Nee, dat is een beetje hoe het werkt met bezuinigingen.
karuna schreef:Als het nu die samenvattingen waren dan was het niet zo duur. Het "bord op schoot studio voetbal" zou nu juist het enige zijn dat nodig was toch? En niet de voor tussen na en de na na beschouwing en "tonen hoe het nederlandse legioen gaat lopen live met muziek" dat zou juist wegkunnen toch. Desnoods een echte het doet er om wedstrijd van nl met commentaar. In de pauze reclame en klaar
Electra63 schreef:verootjoo schreef:Nou idd, dat voetbal kan wat mij betreft juist wel op de commerciele, niks is zo commercieel als voetbal en andere topsport
Maar 3 op reis gaat ook weg en dat is echt een gemis denk ik.
Voetbal vind ik jammer voor mensen die geen geld hebben voor een abonnement op ESPN.
Het zijn maar samenvattingen om 19 uur en heel veel mensen kijken dat altijd.
Maar ik ben blij, dat ik geen keuzes hoeft te maken, dat lijkt me lastig.

en passend op NPO. Ladyingreen schreef:juval schreef:het is gewoon best dom van PvdA geweest om samen met GL te gaan.
Waarom vind je dat dom?
) en een eigen geluid.