Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 12:06

Zou me niks verbazen, hij schijnt wel 'feestjes' gehad te hebben in een Russisch hotel :)

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 12:15

Ik vraag me vooral af of die kennis er echt voor zou zorgen dat zijn supporters hem anders gaan zien/niet meer blijven steunen.
Een deel vast en zeker, maar ik heb het idee dat een grote groep hem altijd steunt, wat hij ook doet.
Dat van Epstein/Trump was ook al erg lang bekend, ruim voordat hij verkozen werd.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 13:04

Babootje schreef:
Dit kwam ik tegen op X. Los van of het waar is, zou het me niet verbazen…

Kazakh KGB officer Alnur Mussayev:

"Putin has in his possession video of Trump sexually assaulting minors."

Als je de Duitse documentaire gezien hebt ( is een aantal pagina's verlinkt) , dan verbaast het mij absoluut niet...

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 13:52

Mike Johnson probeerde te verkopen dat Trump destijds een FBI informant was om Epstein meer te halen, maar heeft dit na 24uur maar weer ingetrokken. Dachten ze nu echt dat iemand daar in zou trappen?

Iemand de post van Trump gezien richting Chicago? "They're about to see why its called the Department of WAR"

En het blijft verdacht stil omtrent de 11 Venezuelanen die zijn opgeblazen op een bootje door Trump z'n regering, nu er geen enkel bewijs is dat het om drugssmokkelaars ging zoals beweerd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 14:15

mylittlejoy schreef:
Mike Johnson probeerde te verkopen dat Trump destijds een FBI informant was om Epstein meer te halen, maar heeft dit na 24uur maar weer ingetrokken. Dachten ze nu echt dat iemand daar in zou trappen?

Iemand de post van Trump gezien richting Chicago? "They're about to see why its called the Department of WAR"

En het blijft verdacht stil omtrent de 11 Venezuelanen die zijn opgeblazen op een bootje door Trump z'n regering, nu er geen enkel bewijs is dat het om drugssmokkelaars ging zoals beweerd.
Ik heb die post gezien inderdaad, kan het maar moeilijk geloven.

Wat een droeftoeter.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 14:25

Trump zou tijdens een bezoek aan Moskou ook gerecruteerd zijn als spion onder de naam Krasnov, maar dat geloof ik ook niet zo.
Dat Poetin 'iets' van hem weet dat ie niet bekend wil hebben geloof ik wel :)

Als die 11 Venezuelanen gewone burgers waren geweest was dat -denk ik- al veel harder mét bewijs vanuit de media geroepen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 14:38

Poetin heeft ongetwijfeld foto’s oid in bezit van Trump. In de jaren 80 is hij regelmatig in Moskou geweest en de kgb staat erom bekend om dit soort zaken in hun bezit te hebben en de Mossad waarschijnlijk ook! Alles wat ze kunnen gebruiken om mensen te chanteren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 17:52

Eerder had Trump een meeting met o.a. de Japanse prime minister. Miracle ear was even zijn naam vergeten en noemde hem, jawel, mr. Japan :+

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 18:57

LOL... ergens is ie best wel humoristisch :+ (als het niet zo triest was).

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 17:49

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 18:06

Trump haat vrouwen, zijn bezit van man en moeten gehoorzamen. Blessed be the fruit !

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 07:20

Hoe hij ook zn best doet en hoe hard hij ook ontkent, Trump blijft maar niet van de Epstein files. Eerst probeerde Mike Johnson het publiek nog te laten geloven dat Trump een geheime FBI informant was die Epstein onderzocht. Inmiddels heeft hij moeten toegeven dat dat niet waar was.
https://x.com/ML3democrats/status/1965397635235545582
Inmiddels heeft WSJ heeft nu de verjaardagskaart vrijgegeven die Trump aan Epstein heeft gestuurd. Die nog verontrustender is, omdat de tekening eerder lijkt op een jonge meisjes lichaam dan dat van een volwassen vrouw.
https://x.com/AmoneyResists/status/1965156810123608193
Trump blijft ontkennen en stapt naar de rechter.
Nu is het zo ver dat hij overal waar hij zn gezicht vertoont (buiten het WH) wordt uitgejouwd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 08:28

Dat eerste is ook wel een beetje dom, zelfs/juist als informant v.d. FBI is het aannemelijk dat ie, ten minste, iets zou moeten hebben gezien :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 20:55

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 21:13

Als je van mening bent dat er af en toe een onschuldig iemand mag overlijden, om die heilige wapenwet maar in stand te kunnen houden, dan kan dit dus gebeuren.

Thoughts and prayers.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 21:38

Ailill schreef:
Als je van mening bent dat er af en toe een onschuldig iemand mag overlijden, om die heilige wapenwet maar in stand te kunnen houden, dan kan dit dus gebeuren.

Thoughts and prayers.

Klopt maar meestal bedoelen ze inderdaad zichzelf er niet mee.
What comes around turns around zullen we maar denken.
Maar triest is het wel, elke idioot kan aan een wapen komen in de usa. En nu is er ophef want blanke rechtse influencer in dienst van trump vooral. Toen de democraten werden vermoord door een trump aanhanger was er vanuit de republicans zeer weinig ophef.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 21:55

Ik ben het niet met de beste man eens qua standpunten, verre van, maar dit verdient niemand. Hopelijk wordt de dader snel gepakt.

En hopelijk is het niet meer olie op het vuur van de Amerikaanse polarisatie, maar dat zal ijle hoop zijn :=

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 05:16

“I can’t stand the word empathy actually. I think empathy is a made-up, New Age term.”

— Charlie Kirk

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 06:23

Ik heb de rest er ook even bijgezocht:
"Kirk's remarks, delivered during an episode of "The Charlie Kirk Show" on Oct. 12, 2022, also included him saying he thought of empathy as "very effective when it comes to politics" and that he preferred sympathy over empathy."

En deze is ook completer: "How did we stop shootings at baseball games? Because we have armed guards outside of baseball games. That's why. How did we stop all the shootings at airports? We have armed guards outside of airports. How do we stop all the shootings at banks? We have armed guards outside of banks. How did we stop all the shootings at gun shows? Notice there's not a lot of mass shootings at gun shows, there's all these guns. Because everyone's armed. If our money and our sporting events and our airplanes have armed guards, why don't our children?"

Was ie toch nog iets vergeten..
Overigens, ik vind alle shootings erg, maar ook verkeerdsdoden, en oorlogsdoden.. Het ene is niet perse erger dan het ander, of beter dan het ander, denk ik. Hij had niet neergeschoten moeten worden, net zoals heel veel andere mensen (in een notendop dan), er is nog een verschil tussen opzet en ongeluk natuurlijk..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 07:06

BigOne schreef:
Inmiddels is Charlie Kirk neergeschoten, grote pro-trump influencer. https://nos.nl/l/2581951

En overleden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 07:13

Hoewel ik moord nooit goedkeur heeft dit geval een flinke dosis ironie met een karma sausje.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:28

Ik ben benieuwd of de schutter ooit gepakt gaat worden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:32

Jeetje.... -O- Kirk gedroeg zich natuurlijk wel als een ontzettend A-hole maar slechte zaak dat hij doodgeschoten is.... -O-
Er zijn nu toch een paar hele kleine kinderen hun vader kwijt.... inderdaad maar hopen dat dit weer niet andere losgeslagen types tot slechte daden aanzet....

Maar zomaar een paar reacties online...:

Citaat:
He died by the very violence he said was totally acceptable while he was disparaging minority groups. I have no sympathy for him and nothing but disgust for the leaders of this country doing absolutely nothing to stop this preventable violence.

Citaat:
I'll be keeping my toxic empathy to myself today, at least for ck.

Citaat:
Take comfort that Charlie died for a cause he considered worthy. And honor his wishes by withholding any and all empathy. In honor of Charlie, I couldn’t care less.

Citaat:
Charlie Kirk advocated against the laws that would have likely save his life.

Citaat:
Dude said that women getting the rights to vote and get an education was a mistake, and that if someone raped his pre teen daughter and she got pregnant from it, that he would force her to carry it to term and raise it even if it destroys her body in the process. Honestly, his kids might have dodged a bullet here with him getting taken out before they were old enough to personally experience his arguments for why the age of consent should be lower.

Citaat:
Charlie Kirk finally received the sharp end of the reality he wanted to create. Finally. It's not a victory, but it is a touch poetic.

Citaat:
NOBODY wanted this to happen. But because he fought for a world like this, he got EXACTLY what was deserved. We only ever fought AGAINST this.

Citaat:
He died how he lived, covered in the blood of the victims of gun violence while engaged in profiteering off of the political division that he led.
The difference is that his family will be able to afford a very nice funeral.

Oef.....

Ik ben benieuwd of ze de dader te pakken krijgen. Wat diegene zijn verhaal is.
En of het puur op Kirk was gericht of dat hij(?) een lijstje heeft om af te werken...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:42

Ik kende de man eigenlijk niet, ik zit nu zo hier en daar wat van hem te bekijken, en ongeacht wat je van zijn standpunten vind, leek het wel een nette debater.
Zien jullie dat anders?

Ik meen me te herinneren dat ik ooit ook wel eens video heb gezien van iemand die meer schreeuwend en provocerend langs colleges ging, maar ik weet niet meer of dat iemand anders was, of ook hij

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:49

Ik keur moord niet goed, echter ontgaat de ironie mij ook niet :=.