Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Zou me niks verbazen, hij schijnt wel 'feestjes' gehad te hebben in een Russisch hotel :)

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:15

Ik vraag me vooral af of die kennis er echt voor zou zorgen dat zijn supporters hem anders gaan zien/niet meer blijven steunen.
Een deel vast en zeker, maar ik heb het idee dat een grote groep hem altijd steunt, wat hij ook doet.
Dat van Epstein/Trump was ook al erg lang bekend, ruim voordat hij verkozen werd.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:04

Babootje schreef:
Dit kwam ik tegen op X. Los van of het waar is, zou het me niet verbazen…

Kazakh KGB officer Alnur Mussayev:

"Putin has in his possession video of Trump sexually assaulting minors."

Als je de Duitse documentaire gezien hebt ( is een aantal pagina's verlinkt) , dan verbaast het mij absoluut niet...

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Mike Johnson probeerde te verkopen dat Trump destijds een FBI informant was om Epstein meer te halen, maar heeft dit na 24uur maar weer ingetrokken. Dachten ze nu echt dat iemand daar in zou trappen?

Iemand de post van Trump gezien richting Chicago? "They're about to see why its called the Department of WAR"

En het blijft verdacht stil omtrent de 11 Venezuelanen die zijn opgeblazen op een bootje door Trump z'n regering, nu er geen enkel bewijs is dat het om drugssmokkelaars ging zoals beweerd.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:15

mylittlejoy schreef:
Mike Johnson probeerde te verkopen dat Trump destijds een FBI informant was om Epstein meer te halen, maar heeft dit na 24uur maar weer ingetrokken. Dachten ze nu echt dat iemand daar in zou trappen?

Iemand de post van Trump gezien richting Chicago? "They're about to see why its called the Department of WAR"

En het blijft verdacht stil omtrent de 11 Venezuelanen die zijn opgeblazen op een bootje door Trump z'n regering, nu er geen enkel bewijs is dat het om drugssmokkelaars ging zoals beweerd.
Ik heb die post gezien inderdaad, kan het maar moeilijk geloven.

Wat een droeftoeter.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:25

Trump zou tijdens een bezoek aan Moskou ook gerecruteerd zijn als spion onder de naam Krasnov, maar dat geloof ik ook niet zo.
Dat Poetin 'iets' van hem weet dat ie niet bekend wil hebben geloof ik wel :)

Als die 11 Venezuelanen gewone burgers waren geweest was dat -denk ik- al veel harder mét bewijs vanuit de media geroepen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:38

Poetin heeft ongetwijfeld foto’s oid in bezit van Trump. In de jaren 80 is hij regelmatig in Moskou geweest en de kgb staat erom bekend om dit soort zaken in hun bezit te hebben en de Mossad waarschijnlijk ook! Alles wat ze kunnen gebruiken om mensen te chanteren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:52

Eerder had Trump een meeting met o.a. de Japanse prime minister. Miracle ear was even zijn naam vergeten en noemde hem, jawel, mr. Japan :+

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:57

LOL... ergens is ie best wel humoristisch :+ (als het niet zo triest was).