Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Journey, Unilever zat al met een grote vestiging in London maar hoofdkantoor zat nog in Nederland. Om belastingvoordelen alles naar London overgeheveld en Brits geworden. Alles voor de centen.
ruitje schreef:Lieser schreef:https://www.nu.nl/binnenland/6345490/pl ... doden.html
Ach ja, die lieve boeren met hun hart voor de natuur
Wel knap, dat je zo'n mooi nieuwsbericht nog negatief kan zien.
En gedaan door een BBB minister ook nog
Ik vind het mooi dat er geen dieren meer onnodig hoeven te sterven, en ergens ook 'raar' dat we nu als mensen zo in 'het leven ' gaan ingrijpen zodat het voor ons beter uitkomt. We zijn maar een raar ras
Lieser schreef:ruitje schreef:Wel knap, dat je zo'n mooi nieuwsbericht nog negatief kan zien.
En gedaan door een BBB minister ook nog
Ik vind het mooi dat er geen dieren meer onnodig hoeven te sterven, en ergens ook 'raar' dat we nu als mensen zo in 'het leven ' gaan ingrijpen zodat het voor ons beter uitkomt. We zijn maar een raar ras
Tja, ik vind het moeilijk te verteren dat er een wet nodig is om te voorkomen dat eendagskuikens levend (!) in een blender/shredder worden gegooid om in stukken gehakt te worden. En dat die wet pas volgend jaar ingaat.
Mensen zijn niet 'raar'. Sommige mensen (de kippenboeren in dit geval) zijn ronduit wreed. Alles voor geld.
_San87_ schreef:juval schreef:Europa eist dat de natuur niet achteruit gaat. Die heeft niets gezegd over de stikstofnormering.
Maar dat gaat het wel. Omdat we teveel stikstof uitstoten. Onder andere.
BigOne schreef:juval schreef:Europa eist dat de natuur niet achteruit gaat. Die heeft niets gezegd over de stikstofnormering.
En ondanks alles en die extreem lage KDW norm is de vervuiling alleen maar toegenomen. Niet alleen door landbouw overigens.
prompter schreef:De oorzaak moet eens aangepakt worden, dan hoef je geen normen te verlichten. Maar dat wordt al 40 jaar ofzo niet gedaan.