Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Interessant is dit bericht waarin staat dat een speciale gezant van de VN Nederland komt bezoeken om een onderzoek te doen naar de organisatie opvang van vluchtelingen maar tevens ook naar de mogelijkheden voor huisvesting voor de eigen bevolking
https://nos.nl/artikel/2500873-speciale ... -nederland
robert45 schreef:Dat iemand met een artsenbul ingeschat moet worden lijkt mij een zeer goede zaak.
Citaat:De opleidingen en diploma’s in het buitenland zijn in landen als Syrië en Eritrea toch van een andere waarde als de opleidingsnormen die wij hier hanteren.
Citaat:Verder zit gewoon een groot gedeelte van de statushouders in de bijstand en blijven ze daar zitten.
robert45 schreef:pien_2010 schreef:Interessant is dit bericht waarin staat dat een speciale gezant van de VN Nederland komt bezoeken om een onderzoek te doen naar de organisatie opvang van vluchtelingen maar tevens ook naar de mogelijkheden voor huisvesting voor de eigen bevolking
https://nos.nl/artikel/2500873-speciale ... -nederland
Eigenlijk net andersom als hoe jij het stelt. Maar de VN kan je ook wel met een korreltje zout nemen tegenwoordig.
pien_2010 schreef:Dank je wel Irmaz. Ik vind het vooral heel erg flauw deze post van Robert, én als het gaat om hoe ik uit mijn hoofd de inhoud weergaf en als het gaat om in diskrediet brengen van de VN!
Waarbij ik het eerste spijkers op laag water zoeken vind (prachtige Nederlandse uitdrukking) en het tweede echt ernstig.
We leven in een rare wereld meer en meer.....
Ann schreef:@VN, het is imo natuurlijk best bizar dat een land als Iran nu voorzitter is van een sociaal forum v/d VN-raad voor de Mensenrechten?
Ann schreef:@VN, het is imo natuurlijk best bizar dat een land als Iran nu voorzitter is van een sociaal forum v/d VN-raad voor de Mensenrechten?
Citaat:... en in goede calvinistische traditie kan ik toevoegen:
'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'.
Wij zijn ook niet foutloos (denk aan het rapport 'Ongekend onrecht') dus is er niet direct een principeel verschil met Iran.
mce schreef:"het touwtje uit de brievenbus" was een wens van hem, wie kent het nu nog???
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/284133
Het pleidooi van Jan Terlouw: touwtje uit de brievenbus
30-11-2016
In zijn kindertijd hingen er touwtjes uit brievenbussen om deuren te openen. Nu is het 2016. Er is veel veranderd. Nu wordt je fiets zelfs gestolen wanneer er drie sloten omheen hangen. Jan Terlouw maakt zich zorgen over de samenleving. Het gebrek aan vertrouwen is de oorzaak van de winst van Trump, de Brexit en het populisme dat wereldwijd toeslaat. Vanavond zit Jan Terlouw bij ons aan tafel. Een pleidooi voor 'het touwtje uit de brievenbus'.
lies schreef:pien_2010 schreef:Dank je wel Irmaz. Ik vind het vooral heel erg flauw deze post van Robert, én als het gaat om hoe ik uit mijn hoofd de inhoud weergaf en als het gaat om in diskrediet brengen van de VN!
Waarbij ik het eerste spijkers op laag water zoeken vind (prachtige Nederlandse uitdrukking) en het tweede echt ernstig.
We leven in een rare wereld meer en meer.....
Alles wat niet in het straatje past, wordt verdacht gemaakt. Classic extreem rechts (waarbij ik niet zeg dat Robert45 extreem rechts is, maar de methode wel). Het gebeurt overal, denk aan Trump die de journalisten verdacht maakte, FvD en ook Wilders die de rechterlijke macht en ons parlement nep noemden. Wilders die onze journalisten tuig van de richel noemde. Om zo het vertrouwen in de instanties, de wetenschap en de rechterlijke macht (verder) af te laten brokkelen.
Men zou zich moeten afvragen waarom deze partijen dat doen.