(Dat is zoiets als zeggen dat iedereen kan werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:enzino schreef:Minsk-2 mogen we niets van weten, want Oekraiene zijn de goede en dat gooit roet in het eten met het dodental.
Mogen we niets van weten ?
Google even en je krijgt duizenden hits
enzino schreef:Electra63 schreef:
Mogen we niets van weten ?
Google even en je krijgt duizenden hits
Hoevaak heb jij er in het nederlandse nieuws iets over vernomen in de afgelopen 5 jaar?
Oooh, laat het antwoord meer dan 1x zijn
enzino schreef:Ik nam aan dat je begreep dat het niet letterlijk was, maar ik begin nu te twijfelen.
"Je mag het niet weten" als in dat je extra moeite moet doen om het te lezen, niet dat je de gevangenis in gaat als je het leest.
germie schreef:Ik kwam een stuk tegen wat behoorlijk lang is, maar een totaal andere inkijk op de oorlog beschrijft. Wat er beweerd wordt heb ik nog niet verder gecheckt. Ik heb het neutraal en met een knipoog gelezen. En toch is het interessant vind ik
Ik sta in deze ook niet achter de verteller in dit stuk, maar hij benoemt wel dingen waar ik nooit van gehoord had zoals afspraken 'Minsk-2' en uitbreiding navo naar het oosten. De verteller heeft een andere kijk dan gemiddeld op actie vs reactie. En houdt vast aan het principe waar 2 vechten hebben 2 schuld.
En ook volgens de New York Times zouden de doden van Boetsja niet op 1 dag gevallen zijn staat er in dat stuk.
Ook wat hij benoemt over plaatsing rakketten door wie dan ook in Turkijke en Cuba had ik nooit over nagedacht, of ik wist niet eens dat dat gedaan is of over gediscussieerd is.
https://www.bd.nl/brabant/bioboer-hugo- ... ~ab0cab60/