Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saga schreef:Even voor de goede orde; het is nooit de schuld van een minderjarige als er onzedelijke dingen gebeuren tussen een volwassen persoon en een minderjarige. Nooit.
Saga schreef:Ohja, ik zie het, dankje!
Dude...
Citaat:De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt Borsato het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen.
Ik hoef niet eens meer te lezen dan ik tot nu toe heb gedaan om met heel mijn hart te hopen dat die vent een flinke straf krijgt.
. Citaat:De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt Borsato het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen.
Citaat:Borsato heeft aan de moeder verteld dat hij een droom over het vermeende slachtoffer had waarbij hij samen met haar in bad zat. Hij heeft zich vervolgens laten onderzoeken door een forensisch psycholoog, die concludeerde dat de zanger geen seksuele afwijking heeft. "Ik walg ervan", zegt hij nu over die droom.
Citaat:Er wordt een appje voorgelegd waarin hij haar "een goede vrijpartij" aanraadt.
Suzanne F. schreef:Met name de hormonen/gevoelens maken het voor volwassenen gewoon heel lastig. Ik vind dit echt ingewikkeld en moeilijk om objectief hier naar te kijken merk ik.
Saga schreef:Suzanne F.: Ik snap wel waar je weg komt, en het is denk ik zelfs 'normaal' om ook wel te denken;"Ja, maar zij stond met ontblootte borsten voor hem, zij deed dat zelf", maar het is een kind.
Een meisje van 15 dat absoluut beschermd had moeten worden, áls het gegaan is zoals nu wordt geschreven natuurlijk.
Als zij dit heeft gedaan, had hij de eerste beste keer weg moeten lopen en niet meer terug moeten komen.
Misschien in een openbare/professionele setting, maar niet in een persoonlijke.
Zij heeft niks verkeerd gedaan en ik hoop echt dat dit tot iedereen doordringt (ondanks dat ik snap wat een initiële reactie kan zijn hierover).
Is de moeder ook aanwezig? Lijkt me echt heel moeilijk om je mond dicht te houden tijdens bepaalde uitspraken.
josewoos schreef:Ik vind die moeder ook echt niet goed klinken in dit verhaal als het echt waar is hoor
Waarom zou zij vragen of hij haar wil troosten als ze naakt op bed ligt? Of dat ze hem vraagt te gaan shoppen voor lingerie...
Als dat echt waar is, dan klinkt het toch als een vooropgezet plan of zo
Echt wauw, ik word wel heel naar hiervan hoor
Babootje schreef:josewoos schreef:Ik vind die moeder ook echt niet goed klinken in dit verhaal als het echt waar is hoor
Waarom zou zij vragen of hij haar wil troosten als ze naakt op bed ligt? Of dat ze hem vraagt te gaan shoppen voor lingerie...
Als dat echt waar is, dan klinkt het toch als een vooropgezet plan of zo
Echt wauw, ik word wel heel naar hiervan hoor
Voorlopig is dit het verhaal van Marco. Dat van de moeder komt nog. Ben ik wel benieuwd naar.
Maar ook al zou dit waar zijn (wat ik niet geloof, dat blijkt nl. niet uit het dagboek). Dan nog is Marco vreselijk fout imo.
Citaat:Er worden nu geluidsfragmenten uit het gesprek tussen Borsato en de moeder van het vermeende slachtoffer afgespeeld. Hierin geeft hij toe dat de gevoelens naar het vermeende slachtoffer zijn veranderd en niet meer als die van een vader zijn.
Vooral die laatste zin zegt ook genoeg.Citaat:Borsato zegt dat de moeder het gesprek naar het seksuele toetrok en dat hij zijn woorden anders had gekozen als hij had geweten dat het werd opgenomen.
FennyPower schreef:Ik vind beide partijen bijzonder.
Maar ook bijzonder dat tegenpartij heel vaak zegt 'ik weet het niet meer precies ' terwijl Borsato duidelijk antwoord geeft op elke vraag omtrent situatie?
Ze is er zelf niet bij begrijp ik?
Dat met de moeder vind ik ook bel bijzonder.
nevica schreef:Maar hoe kunnen mensen van tevoren ook geloven in zijn onschuld terwijl het OM deze zaak heeft aangespannen? Alle advocaten zeiden van tevoren al dat als het OM zelf je aanklaagt, die beweren genoeg bewijs te hebben om je te vervolgen, anders doen die dat echt niet. Is dat dan echt omdat het een lieve bn'er is en je er dan maar automatisch vanuit gaat dat die zulke dingen niet doen?
Saga schreef:Denk je niet dat als de appjes niet van M.B. waren of bewerkt waren, dat M.B. dat zou hebben genoemd?