Cookies schreef:M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.
Zag op een twitter ook al iets in het frans over haren...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Cookies schreef:M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.
Nu moeten we ons ook niet harder aanstellen dan nodig is. Hebben wij duitsland bevooroordeeld toen ze vorig jaar eenzelfde drama hebben gehad?
Ik niet hoor.
Cookies schreef:M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.
Anoniem schreef:kirrepir schreef:hoezo zijn mensen die met de beste bedoelingen heen gaan om te helpen nou weer gekken?
Ze gaan nu trouwens bloemen planten ipv schoonmaken.. Of Haren daar nu op zit te wachten is een ander verhaal
Die die er gisteren heen gingen gingen ook "alleen maar feest vieren".
Zou jij vandaag in vol vertrouwen en met open armen nog 1000 man ontvangen na gisteren als jij in Haren zou wonen?
edit: NB, als je dan echt wilt helpen schoonmaken dan sta je er 's morgen om half 8 al en ga je niet pas om 12 uur er naartoe wanneer de inwoners en gemeente het meeste werk al hebben gedaan.
F_Orumster schreef:Wat een nerd trouwens die van de Sande op rtv noord. Vergelijken met de oorlog, wat een nerdo.
Cookies schreef:F_Orumster schreef:Nu moeten we ons ook niet harder aanstellen dan nodig is. Hebben wij duitsland bevooroordeeld toen ze vorig jaar eenzelfde drama hebben gehad?
Ik niet hoor.
Ik ook niet, want dat heb ik blijkbaar even gemist. Ging het daar ook zo?
F_Orumster schreef:kirrepir schreef:Ze hebben hun plan toch al aangepast omdat alles was opgeruimd? Jeetje, goede bedoelingen worden ook niet meer gewaardeerd.. Dat vond ik ook maar een rare kerel..
Hoe goedbedoeld ook, Haren zal de buik wel even vol hebben met initiatieven vanuit de sociale media.
liesjeee schreef:ik vind het gewoon ronduit schandalig! heb er gewoon geen woorden voor..
ik hoop echt dat ze al die relschoppers oppakken (voor zover het mogelijk is met camera beelden) en laat ze maar flink betalen sowieso voor de schade.. en volgende x moet de ME ze maar gwn in de knieen schieten met echt kogels.. kunnen ze ook niet voor hun daden weglopen stelletje lafbekken!
ellennn_ schreef:Toen het nog leuk leek te worden, ben ik ook die kant op gegaan met wat vrienden. We kwamen een stuk ervoor al in de file, dit was door een ongeluk, en toen veranderde de toestand daar ook hoorden we op de radio. De afslag was toen ook al geblokkeerd en over reed politie. We hebben toen even ergens op een parkeerplaats gestaan, nou wat een gekkenhuis zeg, er kwamen mensen uit Apeldoorn, Arnhem, Amersfoort, Hoorn, Utrecht, Deventer, ... Toen het zo druk werd, zijn we maar weggegaan.
Andere vrienden van mij waren wel binnengekomen, maar die raadden het ook al af om te komen.
Echt, wat een chaos. Wat een gestoorde mensen.
Altijd jammer, dat het gewoon onmogelijk is om een leuk feestje te bouwen met z'n allen.
corientjuhh schreef:[ Afbeelding ]
Weet niet zeker of die heen is geweest denk t haast wel zo een is die wel....
Meende m wel ergens op de beelden van de achterkant te zien
Lovely schreef:corientjuhh schreef:[ Afbeelding ]
En anders is hij nu voorgoed veroordeeld op internet. Door jou.
Lovely schreef:corientjuhh schreef:[ Afbeelding ]
En anders is hij nu voorgoed veroordeeld op internet. Door jou.
LisaFaded schreef:gekvanfleur schreef:tuurlijk...nu is het de ME...
Je moet je de ogen uit je kop schamen als je daar hebt gestaan..en wat mij betreft had de ME ze helemaal met de lange lat een mooie herrinering meegegeven...gewoon erop slaan...niemand had daar iets te zoeken..
Achtelijk volk.
De schuld van de ME..ik word altijd bang van mensen die dat soort opmerkingen maken...heb je dan geen verstand ofzo..
Sorry maar dat is maar een mening en dat mag toch in Nederland. Nou blijkbaar niet, nu heb ik weer geen verstand omdat ik een mening heb. Jij zit vol met adrenaline maar dan hoef je het niet op mij af te reageren. Ik zeg ook maar iets, ik zag het toevallig op het nieuws en hun zeggen nadat de ME kwam is het gezellige feestje omgekeerd
xNK schreef:Is deze al gepost? http://t.co/4KcTuaJX
corientjuhh schreef:Deze jonge ken ik wel
Hier heb ik 2 jaar bij in de klas gezeten
stef schreef:Wat ik me echt serieus afvraag: vroeger had je (meestal) respect voor de politie, en zéker voor de ME. Tuurlijk had je toen ook extremen, hooligans, etc. Maar gevoelsmatig waren dat kleinere groepen van oudere mensen.
Waar komt die agressie toch vandaan?