Electra63 schreef:En je moet goed lezen, ik had het over uithuwelijking van meisjes van 10 of 12 (zoals ook al hier over bericht), dat gebeurt niet in Nederland. Volgens mij, moet je nog steeds 18 jaar zijn om te trouwen in Nederland (of anders met toestemming van Bea).
Ze trouwen ook niet in Nederland, ze krijgen een enkeltje Marokko of Pakistan en blijven dan daar in afwachting van hun eerste menstruatie want daarna mag de ( vaak veel oudere ) man geslachtsgemeenschap met ze hebben. Zie jij je 12 jarige dochter al liggen met een vent van 40?
Electra63 schreef:Laat mij maar eens een bericht zien, van een linkse stemmer, die misstanden binnen de islam ontkent (uithuwelijking, eerwraak etc.)
Nu we er dus uit zijn dat er inderdaad misstanden ( net schreef je nl nog dat het hier niet gebeurd ) zijn begrijp je misschien ook dat er een partij opstaat die ze echt aan de kaak wil stellen en niet met theedrink uurtjes in het koffiehuis probeert op te lossen.
Electra63 schreef:En altijd die opmerkingen: aanpassen aan de Nederlandse cultuur? Ook zo'n dooddoener.
Mijn vrouw moet toch ook een hoofddoek om in Iran en mag geen auto rijden in Saoudie-Arabië? Daar passen wij ons ook op aan. Volkomen normaal al zijn we het er niet mee eens.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 17-08-10 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt