Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Dat ligt eraan hij was een soort vader figuur. En die knuffelen wel eens met hun dochters.
Hij vond zelf trouwens ook dat hij te ver is gegaan met haar volgens mij maar dat weet ik niet meer. Omdat hij wist van haar gevoelens maar hij heeft haar willen steunen niets meer dan dat.
Babootje schreef:BeFunny schreef:Dat ligt eraan hij was een soort vader figuur. En die knuffelen wel eens met hun dochters.
Hij vond zelf trouwens ook dat hij te ver is gegaan met haar volgens mij maar dat weet ik niet meer. Omdat hij wist van haar gevoelens maar hij heeft haar willen steunen niets meer dan dat.
En nu is het allemaal de schuld van het meisje...
"Borsato ontkent dat hij ooit haar borsten heeft aangeraakt. Hij zegt dat het meisje grote borsten had, waarmee ze "te koop liep". Petsen op de billen waren "de mores van het gezin", zegt Borsato. Hij vond het raar, maar deed toch maar mee."
"Ik heb haar nooit bij mij op schoot uitgenodigd", zegt Borsato. "Het was het meisje dat continu het contact met mij zocht." De moeder zei dat er steeds mensen bij de zanger op schoot zaten."
Babootje schreef:BeFunny schreef:Dat ligt eraan hij was een soort vader figuur. En die knuffelen wel eens met hun dochters.
En nu is het allemaal de schuld van het meisje...
"Borsato ontkent dat hij ooit haar borsten heeft aangeraakt. Hij zegt dat het meisje grote borsten had, waarmee ze "te koop liep". Petsen op de billen waren "de mores van het gezin", zegt Borsato. Hij vond het raar, maar deed toch maar mee."
"Ik heb haar nooit bij mij op schoot uitgenodigd", zegt Borsato. "Het was het meisje dat continu het contact met mij zocht." De moeder zei dat er steeds mensen bij de zanger op schoot zaten."
BeFunny schreef:Ik begrijp ook best dat zo'n meisje verliefd is geweest en zich aan de kant geschoven voelde. Maar als er niks gebeurd is moet je dit iemand niet aan doen. Ze is nu ouder en wijzer. Dus als er niks gebeurd is dan mag dat heel duidelijk gemaakt worden en dan mag madam van mij best op de blaren zitten. Hoe haal je het in je hoofd zeg om zover te gaan.
Babootje schreef:Het wordt wel erg nu hoor.... Nu is het ook de schuld van de moeder... Het is de schuld van iedereen behalve van hem. Hij kan beter zijn mond houden nu.
BeFunny schreef:In eerste instantie was het de moeder die Marco beschuldigde.
Voor die the Voice gebeuren ging het daarover.
De moeder heeft wel iets gehad met Marco en voelde zich zelf misschien wel aan de kant gezet. En gebruikt nu het feit dat dochter minderjarig was om een hogere straf te Eissen.
Cayenne schreef:Nou dit... ik snap niet zo goed hoe sommige mensen de schuld of verantwoordelijkheid bij het meisje kunnen leggen.In dat geval had hij als volwassen vent ook kunnen zeggen: "Nee, dit gaat te ver." maar deed hij ook niet.
Cayenne schreef:BeFunny schreef:In eerste instantie was het de moeder die Marco beschuldigde.
De moeder heeft wel iets gehad met Marco en voelde zich zelf misschien wel aan de kant gezet. En gebruikt nu het feit dat dochter minderjarig was om een hogere straf te Eissen.
En hoe ben je daar zo zeker van?
Als je nu ook de inhoud van de appjes hoort, dan lijkt het wel echt alsof hij op z'n minst ontzettend naief is geweest of dat hij er echt wel veel meer mee bedoelde.
BeFunny schreef:Ik hoop dat die moeder aangifte tegen jou doet vanwege smaad.In eerste instantie was het de moeder die Marco beschuldigde.
@Babootje dus enkel omdat zij puber was is hij strafbaar?
Dus elke puber kan zeggen over elke man wat ze willen en dan is die strafbaar.
Als ze bij iemand in huis rondlopen of andersom dan is er makkelijk een hand aanraking tijdens het aan doen van een jas, het aanpakken van een glas. En als dat kind bij han en alleman op schoot gaat zitten zegt dat niks over Marco. Het feit dat ze dat als 15 jarige nog deed zegt wel iets over beiden en over de ouders. Wie laat zijn/haar 15 jarige dochter nou bij volwassen mannen op schoot zitten in hun eigen woonkamer tijdens een verjaardagsfeestje?
Voor mij is het verhaal met dat meisje iig helemaal niet zo duidelijk. En veroordelen laat ik liever aan de rechter over.
BeFunny schreef:@Babootje dus enkel omdat zij puber was is hij strafbaar?
BeFunny schreef:Dus elke puber kan zeggen over elke man wat ze willen en dan is die strafbaar.
BeFunny schreef:Voor mij is het verhaal met dat meisje iig helemaal niet zo duidelijk. En veroordelen laat ik liever aan de rechter over.

Citaat:De officier van justitie leest nu nog meer uit het appgesprek met het vermeende slachtoffer voor. Hierin moedigt Borsato het vermeende slachtoffer aan zichzelf te bevredigen om te ontspannen.