Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tango1979

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 07:25

Ja bij mij precies zo, het is wrs afhankelijk van PEN, MICH, ARI en WIS die van vermoedelijk niet vandaag met een uitslag komen. Florida lijkt naar Trump te gaan helaas. Idem voor Texas

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 08:54

Florida is een Trump regio. Daar zitten veel duikers die ik ken en allemaal Trump. Met de kanttekening: kiezen uit 2 slechten de minst slechte.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:00

Het is razend spannend , ik hoop dat de poststemmen richting Biden vallen en zo niet, dan heeft Amerika gekozen en houd ik mijn hart vast voor de komende vier jaar,.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:01

Pfft het is echt een slachtveld hoor.
Wel weer opvallend: Biden heeft al lang vrij steady de popular vote te pakken.

Las net ook dat er een QAnon aanhanger in het huis van afgevaardigden is gekozen. Echt, wat een derdewereldland is het ook... :n

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:03

Maar de staten die nu bekend zijn zijn dus nog niet zeker omdat er nog geteld word? Want anders ziet het er niet goed uit voor Biden, of wel?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:06

_xManadisx_ schreef:
Maar de staten die nu bekend zijn zijn dus nog niet zeker omdat er nog geteld word? Want anders ziet het er niet goed uit voor Biden, of wel?

Ik heb niet echt zicht op hoe groot de marges zijn en wat de mogelijkheden nog zijn, de voorspellingen zijn vast wel ergens op gebaseerd. Maar Pennsylvania zijn bijv 64% van de (verwachte) stemmen geteld en daar is het verschil erg klein. Plus daar had je ook het probleem dat de poststemmen vandaag pas geopend mochten worden (en dat iedereen over elkaar heen struikelt om mensen aan te klagen over de poststemprocedures). Pennsylvania heeft 20 kiesmannen, dat zou wel eens de beslissende staat kunnen worden (en ik denk dat daar ook nog wel het een en ander aan rechtszaken gaat worden uitgevochten)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:29

So far in ieder geval nog niet de voorspelde Blue Wave.

Zit nu naar de toespraak van Trump te kijken. Brrrrrr. Hij roept nog net niet de overwinning uit. En hij beschuldigt de democraten ervan om naar de rechter te stappen, als de uitslag ze niet bevalt. Alsof hij niet zelf precies hetzelfde riep :roll:

Oh god.

'Frankly, we did win this election.'

Daar heb je het al. Dreiging met de Supreme Court. Die heel toevallig net is aangevuld met iemand uit zijn kamp. Man man man.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:32

Hij roept gewoon de overwinning uit, niet normaal! Een maar fraude roepen, bizar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:34

Dit is echt absolute waanzin. En vooral heel, heel eng.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:36

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:37

Berdien schreef:
So far in ieder geval nog niet de voorspelde Blue Wave.

Zit nu naar de toespraak van Trump te kijken. Brrrrrr. Hij roept nog net niet de overwinning uit. En hij beschuldigt de democraten ervan om naar de rechter te stappen, als de uitslag ze niet bevalt. Alsof hij niet zelf precies hetzelfde riep :roll:

Oh god.

'Frankly, we did win this election.'

Daar heb je het al. Dreiging met de Supreme Court. Die heel toevallig net is aangevuld met iemand uit zijn kamp. Man man man.

Dit vind ik altijd zo 'fascinerend' aan die man _O- .
En daarnaast roepen dat het tellen van de stemmen per post moet stoppen, hij zal wel bang zijn dat die stemmen voornamelijk naar Biden gaan.
Ook stelt hij dat er sprake is van oplichting wanneer de Democraten zouden winnen.
Maar wanneer hij zou winnen is het eerlijk gegaan! Hmmmhmm, lekker makkelijjk.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:42

Wat een enge mafketel is het ook he :=
De uitslag is nog niet bekend en hij wil hem nu al gaan aanvechten omdat de democraten fraude zouden hebben gepleegd lees ik op nu.nl?

Ik hoop dat er nog flink wat poststemmen voor Biden bij komen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:45

Berdien schreef:
Dit is echt absolute waanzin. En vooral heel, heel eng.

Dit dus. Echt bizar die speech van Trump.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:46

elnienjo schreef:
Waarom staan er geen resultaten voor Hawaii en Alaska? https://www.bbc.com/news/election/us2020/results

Daar zijn de stembussen nog open vermoed ik? Of is het daar alweer later dan ik denk :)) .

Trump is echt zo'n walgelijke narcist zeg. En dat het geen landslide voor Biden zegt echt wel veel over dat land. Een oliebol country.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:48

Op WNL hadden ze het net over dat Trump misschien het stemmen tellen wil laten tegenhouden via het hooggerechtshof.
Drie maal raden wie daar de grote meerderheid heeft |o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:50

Fira schreef:
Op WNL hadden ze het net over dat Trump misschien het stemmen tellen wil laten tegenhouden via het hooggerechtshof.
Drie maal raden wie daar de grote meerderheid heeft |o

Wanneer hij dat flikt zijn de rapen gaar. Hebben ze niet voor niets alles dichtgetimmerd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:54

En terecht dat mensen daarom zouden gaan rellen. Is ie nu helemaal betoeterd _-:( Dictator Trump

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:54

Ik houd mijn hart vast. Nog vier jaar Trump... Ben heel erg benieuwd naar de stemmen per post en of dat nog in het voordeel van Biden gaat vallen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 09:56

Wat spannend zeg! Biden staat wel voor maar pfoe het is close. Hopelijk krijgt hij inderdaad veel stemmen vanuit de post. Waren wel overwegend Democraten die via post stemmen. Geen landslide victory helaas, dus Trump zal idd wel flink wat gaan roepen over rechtszaken...

Weet iemand in welke Staten de marges klein genoeg zijn dat ze nog kunnen flippen adhv de post ballots?

Karl66

Dat het geen landslide is komt vooral door het kiesstelsel in de VS. Zoals het er nu uit ziet klopten de peilingen vrij goed en gaat Biden winnen met een redelijke marge. Maar omdat de nog niet getelde poststemmen doorslaggevend zijn, kan de uitslag vandaag nog niet bevestigd worden.

Trump kan wel een rechtzaak gaan aanspannen, maar dan zal hij wel binnen de marges van Biden moeten blijven waar dat ook zin heeft. Wat hij nou doet is vooral sociale onrust creëeren.

Berdien

Trump kán het tellen van de stemmen niet eens tegenhouden. Dat is een staatsaangelegenheid, hij heeft daar helemaal niks over te zeggen. Maar he, dat is Trump. Iets roeptoeteren waar dan vooral zijn enge aanhangers volledig mee aan de haal gaan.

Wat een bende.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:04

net op de radio 236 kiesmannen voor Biden, BBC zegt 220, wie kan er nou niet tellen?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:06

Arizona is er net bijgeteld, waardoor het op 236 komt volgens RTL Nieuws.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:06

Ik vrees dat Trump er met de overwinning vandoor gaat. Ongelooflijk, had dat echt niet verwacht.
Misschien is dat maar naïef van mij.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:07

nynke55 schreef:
net op de radio 236 kiesmannen voor Biden, BBC zegt 220, wie kan er nou niet tellen?

Schijnt net weer een staat binnengekomen is. BBC is de hele ochtend al trager.
Of voorzichtiger ?