Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Nou.. item net afgelopen op rtl en daar wordt gezegd dat ze het niet weten plus dat ze nog op zoek zijn naar de daders. Kortom ze weten bar weinig op het uiterlijk na .
Maar kom op he. 100 mannen. . Dat klinkt haast als georganiseerde misdaad.
Loretta schreef:Is dat nou een cultuur?
Gewoon maar je lusten botvieren op een willekeurige voorbijganger.
Ik zie niet in wat voor cultureels daar nu in zit.
geerke schreef:Loretta schreef:Is dat nou een cultuur?
Gewoon maar je lusten botvieren op een willekeurige voorbijganger.
Ik zie niet in wat voor cultureels daar nu in zit.
het omgaan of op een bepaalde manier denken over vrouwen of homo's zit wel degelijk in een bepaalde cultuur iets anders in elkaar dan in de onze.
Is dat nou zo moeilijk te begrijpen vraag ik mij dan af?
En waar ik dat op baseer?Nou,het is gewoon zo.
Sammie schreef:(en ja die culturen zijn er) dan kun je niet verwachten dat ze hier langs al dat bloot lopen zonder íets te denken. Geen vrijbrief om dan maar iets te doen, maar het vergt wel enorm veel van je aanpassingsvermogen. En de ene persoon heeft daar meer moeite mee dan de ander. Je neemt toch iets mee vanuit je oude omgeving.
Loretta schreef:Sammie schreef:(en ja die culturen zijn er) dan kun je niet verwachten dat ze hier langs al dat bloot lopen zonder íets te denken. Geen vrijbrief om dan maar iets te doen, maar het vergt wel enorm veel van je aanpassingsvermogen. En de ene persoon heeft daar meer moeite mee dan de ander. Je neemt toch iets mee vanuit je oude omgeving.
Iets denken is nog iets heel anders dan er gelijk maar als een dolle stier bovenop springen.
Als je simpel bent dat je gelijk maar je lusten botviert op een toevallige passant dan hoor je gewoon thuis in een dierentuin.