Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:22

Hoop dat hij direct opgepakt wordt!

Edit: reactie op de bovenste post.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 22-09-12 14:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

F_Orumster schreef:
Wat een nerd trouwens die van de Sande op rtv noord. Vergelijken met de oorlog, wat een nerdo.

Ja ik vind m ook al heel raar, ook naar de verslaggever naast hem die er gister bij was. Dingen zeggen zoals 'oh hij weet het beter.' Kom op zeg :n

Loretta

CleovG schreef:
Het is allemaal heel erg... Maar wat ik niet snap is hoe het naar zoveel mensen op facebook gegaan kan zijn. Als ik een uitnodiging openbaar zet geloof ik nooit dat er duizenden mensen op af komen hoor...

Dat is wel een interessante vraagstelling.
Op een gegeven moment moet er iets gedeeld worden door haar vrienden en is dit een eigen leven gaan leiden.

De fout die dit meisje maakte wordt zo vaak gemaakt, maar meestal loopt het niet zo erg uit de hand als hier.
wat is er gebeurd dat het zo uit de hand is gelopen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:24

Al de jaren angst van de oorlog is niet te vergelijken met een relnacht waar niemand is vermoord of in elkaar geslagen, echt belachelijk. Nuja, niemand zal m serieus nemen met die domme uitspraken.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:25

Winged schreef:

Als je dit soort dingen leest, gepost door je kind, familielid, leerling of welke relatie je ook met poster hebt, me dunkt dat je normen en waarden je verplichting om zo'n gladiool minimaal op z'n gedrag aan te spreken en bericht te melden bij politie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:25

Loretta schreef:
CleovG schreef:
Het is allemaal heel erg... Maar wat ik niet snap is hoe het naar zoveel mensen op facebook gegaan kan zijn. Als ik een uitnodiging openbaar zet geloof ik nooit dat er duizenden mensen op af komen hoor...

Dat is wel een interessante vraagstelling.
Op een gegeven moment moet er iets gedeeld worden door haar vrienden en is dit een eigen leven gaan leiden.

De fout die dit meisje maakte wordt zo vaak gemaakt, maar meestal loopt het niet zo erg uit de hand als hier.
wat is er gebeurd dat het zo uit de hand is gelopen.

Klopt, en je kan z'n evenment toch meteen verwijderen?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:26

Eyecatcher schreef:
Stadskanaal willen ze volgende week zaterdag heen gaan -O-

ZE willen volgende week zaterdag in heel nederland van die projecten houdne

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:26

Ze heeft het anderhalve dag later (toen ze het doorhad dat het op publiek stond) verwijderd, maar anderen (geen directe vrienden van haar) zijn toen opnieuw openbare events over Project X aan gaan maken. Dus het is door anderen voortgezet, toen Merthe het al had wegggehaald..

F_Orumster

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:28

Andere project X-en zullen, thank god, nooit zo extreem worden als deze. Maar ik hoop niet dat er nog meer van die fratsen komen, 300 relschoppers zijn er ook 300 teveel.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:28

Ladybird schreef:
Eyecatcher schreef:

Is het in ieder geval mooi verdeeld -O-

Wat een stelletje debielen..................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:29

Klopt, er zijn berichten dat ze in meerdere delen van nederland dus dit willen gaan doen.

Bahbah, sommige mensen zijn echt gewoon ziek in hun hoofd.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:29

tienus63 schreef:
Winged schreef:

Als je dit soort dingen leest, gepost door je kind, familielid, leerling of welke relatie je ook met poster hebt, me dunkt dat je normen en waarden je verplichting om zo'n gladiool minimaal op z'n gedrag aan te spreken en bericht te melden bij politie.

Ik heb deze afbeelding van FB project X afgehaald en doorgetweet naar de politie. Ik ken deze persoon NIET.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:30

MarvanTom schreef:
Ik had gehoopt op een massale 'happy birthday'-song voor Merthe ala flashmob, maar een complete stad slopen?!? -:(-

Zoiets heb ik meegemaakt en ja dat is superleuk.
Jaren terug stonden wij op het perron te wachten op de trein naar zandvoort voor de A1 (raceauto's)
er kwamen geen treinen en de perronnen waren overvol, je moest oppassen dat je niet op het spoor werd geduwd. Maar was het eng? Nee heel gezellig juist iedereen was vrolijk en blij :j

Na 3 uur nog steeds geen trein te hebben gezien, hebben wij onze opa gebeld die precies de dag jarig was, toen wij met 10 man begonnen te zingen kregen we al snel inval van heel veel mensen. Mijn opa is zeker door 300 man toegezongen via de telefoon op zijn verjaardag.

Zo kan het ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:30

tienus63 schreef:
Winged schreef:

Gisteren heb ik even mee zitten lezen met de livestream en wat daar allemaal gepost werd, zou je al bang van worden. Losers genoeg in dit land, zoveel is duidelijk.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:31

Winged schreef:
tienus63 schreef:

Ik heb deze afbeelding van FB project X afgehaald en doorgetweet naar de politie. Ik ken deze persoon NIET.

Top!

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:31

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:33

Anoli schreef:
MarvanTom schreef:
Ik had gehoopt op een massale 'happy birthday'-song voor Merthe ala flashmob, maar een complete stad slopen?!? -:(-

Zoiets heb ik meegemaakt en ja dat is superleuk.
Jaren terug stonden wij op het perron te wachten op de trein naar zandvoort voor de A1 (raceauto's)
er kwamen geen treinen en de perronnen waren overvol, je moest oppassen dat je niet op het spoor werd geduwd. Maar was het eng? Nee heel gezellig juist iedereen was vrolijk en blij :j

Na 3 uur nog steeds geen trein te hebben gezien, hebben wij onze opa gebeld die precies de dag jarig was, toen wij met 10 man begonnen te zingen kregen we al snel inval van heel veel mensen. Mijn opa is zeker door 300 man toegezongen via de telefoon op zijn verjaardag.

Zo kan het ook :j

Ja zoiets is tenminste leuk, maar díe mensen zijn thuis gebleven en de relschoppers hebben de boel afgetakeld, wat dat is überstoer!!!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:34

Winged schreef:

Slim! Not! _O-
Oppakken, kaalplukken en ook nog 1 jaar gratis laten werken voor de gemeente Haren!
Of diegene hetgeen nu wel/niet heeft gedaan: hup! Toch aanpakken die hap!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:37

Ladybird schreef:
Eyecatcher schreef:

Geen aandacht aan schenken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:37

NinaCharlie schreef:
Nu ik deze clip voor de honderdduizendste keer zit te bekijken omdat ik het een heerlijk nummer vind linkte ik hem net door aan Project X in Haren..

http://www.youtube.com/watch?v=FJt7gNi3Nr4

Misschien hebben ze hun 'inspiratie' daar wel vandaan, het grootste deel lijkt er gewoon op ja...

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:38

NinaCharlie schreef:

Ik moest hier stiekem ook wel om lachen _O-

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:41

M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:42

Niet de hele wereld, heb hier er niets over gezien ;)

Anoniem

bij nader inzien kan het beter Project x Maaskantje zijn :')

F_Orumster

Cookies schreef:
M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.

Nu moeten we ons ook niet harder aanstellen dan nodig is. Hebben wij duitsland bevooroordeeld toen ze vorig jaar eenzelfde drama hebben gehad?
Ik niet hoor.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 22-09-12 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt