Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CleovG schreef:Het is allemaal heel erg... Maar wat ik niet snap is hoe het naar zoveel mensen op facebook gegaan kan zijn. Als ik een uitnodiging openbaar zet geloof ik nooit dat er duizenden mensen op af komen hoor...
Winged schreef:[ Afbeelding ]
Loretta schreef:CleovG schreef:Het is allemaal heel erg... Maar wat ik niet snap is hoe het naar zoveel mensen op facebook gegaan kan zijn. Als ik een uitnodiging openbaar zet geloof ik nooit dat er duizenden mensen op af komen hoor...
Dat is wel een interessante vraagstelling.
Op een gegeven moment moet er iets gedeeld worden door haar vrienden en is dit een eigen leven gaan leiden.
De fout die dit meisje maakte wordt zo vaak gemaakt, maar meestal loopt het niet zo erg uit de hand als hier.
wat is er gebeurd dat het zo uit de hand is gelopen.
tienus63 schreef:Winged schreef:[ Afbeelding ]
Als je dit soort dingen leest, gepost door je kind, familielid, leerling of welke relatie je ook met poster hebt, me dunkt dat je normen en waarden je verplichting om zo'n gladiool minimaal op z'n gedrag aan te spreken en bericht te melden bij politie.
MarvanTom schreef:Ik had gehoopt op een massale 'happy birthday'-song voor Merthe ala flashmob, maar een complete stad slopen?!?
tienus63 schreef:Winged schreef:[ Afbeelding ]
Als je dit soort dingen leest, gepost door je kind, familielid, leerling of welke relatie je ook met poster hebt, me dunkt dat je normen en waarden je verplichting om zo'n gladiool minimaal op z'n gedrag aan te spreken en bericht te melden bij politie.
Winged schreef:tienus63 schreef:Als je dit soort dingen leest, gepost door je kind, familielid, leerling of welke relatie je ook met poster hebt, me dunkt dat je normen en waarden je verplichting om zo'n gladiool minimaal op z'n gedrag aan te spreken en bericht te melden bij politie.
Ik heb deze afbeelding van FB project X afgehaald en doorgetweet naar de politie. Ik ken deze persoon NIET.
Anoli schreef:MarvanTom schreef:Ik had gehoopt op een massale 'happy birthday'-song voor Merthe ala flashmob, maar een complete stad slopen?!?
Zoiets heb ik meegemaakt en ja dat is superleuk.
Jaren terug stonden wij op het perron te wachten op de trein naar zandvoort voor de A1 (raceauto's)
er kwamen geen treinen en de perronnen waren overvol, je moest oppassen dat je niet op het spoor werd geduwd. Maar was het eng? Nee heel gezellig juist iedereen was vrolijk en blij
Na 3 uur nog steeds geen trein te hebben gezien, hebben wij onze opa gebeld die precies de dag jarig was, toen wij met 10 man begonnen te zingen kregen we al snel inval van heel veel mensen. Mijn opa is zeker door 300 man toegezongen via de telefoon op zijn verjaardag.
Zo kan het ook
Winged schreef:[ Afbeelding ]
NinaCharlie schreef:Nu ik deze clip voor de honderdduizendste keer zit te bekijken omdat ik het een heerlijk nummer vind linkte ik hem net door aan Project X in Haren..
http://www.youtube.com/watch?v=FJt7gNi3Nr4
Cookies schreef:M'n Noorse vriend in Noorwegen vroeg of ik ook naar haren was geweest. Het is daar dus ook op het nieuws. We staan voor gek voor de hele wereld. Wat een droeftoeters.