Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:De tip naar prins Charles klopte in elk geval zeker NIET. Dame is kwestie bestaat niet en er werd gesproken van een kidnapping vanuit een hotel in Lissabon.
Tripje naar Spanje wordt zeer goed onderzocht.
Verder is er sprake van een getuige (engelse employee van de Ocean Club) die beweerd gezien te hebben hoe een schipper iets groots in zee dumpte, twee dagen na de verdwijning.
faye schreef:Ach je wordt niet van een zaak gehaald door een beetje kritiek, ben benieuwd naar de werkelijke reden.
russel schreef:Maar als je harde feiten hebt, dan is het je toch worst wat de media doet? Als je alleen speculaties hebt en gevoelens van verdenking dan is het wel van belang dat je de neuzen op 1 lijn kunt houden en dan kan de media een spelbreker zijn. Dan is het een kwestie van pro en contra...
faye schreef:Als een rechercheur van een zaak wordt gehaald is er bijna altijd sprake van incompetentie. Als het bewijsmateriaal van voldoende kwaliteit is werkt de engelse politie heus wel mee. Ik denk dat er gewoon een troep van de PD gemaakt is, slordig dus.
Lusitana schreef:Ik vind het maar vreemd dat hier door iemand meteen maar gesuggereerd wordt dat de rechercheur incompetent geweest moet zijn voor ontslag.
Het gaat om de coördinator en het ligt POLITIEK. Ik heb van het begin af aan gezegd dat de politieke betrekkingen gevoelig liggen.
Ik kan het artikel dat in de portugese krant staat niet vertalen. De auto waarin ik vanmiddag zat is vanmiddag met fikse vaart aangereden en ik ben niet lekker. Ik zit dus liever niet te lang aan de pc.
Lusitana schreef:Ik vind het maar vreemd dat hier door iemand meteen maar gesuggereerd wordt dat de rechercheur incompetent geweest moet zijn voor ontslag.
Het gaat om de coördinator en het ligt POLITIEK. Ik heb van het begin af aan gezegd dat de politieke betrekkingen gevoelig liggen.
Ik kan het artikel dat in de portugese krant staat niet vertalen. De auto waarin ik vanmiddag zat is vanmiddag met fikse vaart aangereden en ik ben niet lekker. Ik zit dus liever niet te lang aan de pc.
faye schreef:Babootje, ik denk dat je op zo'n moment niet zo helder denkt. Enig idee wat shock met mensen doet?