Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Vanavond 19.45 uur live Geleidewolf vanwege 1 jarig bestaan van de podcastCitaat:Hiep hiep hoera!
Geleidewolf bestaat vandaag 1 jaar en dat vieren we vanavond om 20:00 uur met een livestream. Iedereen is welkom om mee te luisteren, dus niet alleen vrienden! Prik jij een puntje taart mee?
De inloop is om 19:45. Je kunt meeluisteren via ferry.fm/live.
#feestje #verjaardag #gemengdegevoelens #podcast #livestream
[ Afbeelding ]
Bron geleidewolf
https://www.facebook.com/share/v/19eKz9 ... tid=wwXIfr
Wintu schreef:DuoPenotti schreef:Voor dier zijn ze duidelijk niet.
Was het niet de bedoeling dat ze de Partij van de Duurzaamheid wilden heten, maar ze bang waren daar te weinig mensen mee te trekken.
Heb hun partijprogramma gelezen, niet heel erg realistisch.
Mellow schreef:Wat een goed idee, werkt rondom oudehorne e.o. ook erg goed tegen de damhertenpopulatie. Zo goed dat ze pony's verkiezen boven de damherten.
En er lopen nogal wat hier... meer damherten dan pony's...
Ik ben enigzins sarcastisch.
Natuur is waar mensenhanden wegblijven... en dat is hier niet in Nederland.
Wintu schreef:Mellow schreef:Wat een goed idee, werkt rondom oudehorne e.o. ook erg goed tegen de damhertenpopulatie. Zo goed dat ze pony's verkiezen boven de damherten.
En er lopen nogal wat hier... meer damherten dan pony's...
Ik ben enigzins sarcastisch.
Natuur is waar mensenhanden wegblijven... en dat is hier niet in Nederland.
Ik heb een beeld bij damherten, zoals anderen misschien met ponies hebben. Vind het voor een damhert even k*t als voor een pony.
DubbelFun schreef:Je kunt ook overdrijven...
Little_Gift schreef:Ook niet bijster slim om hem dan maar los te laten en het op zijn eentje te moeten rooien...
Ze waren goed bezig met de wolf afweren, de hond dan maar "voor de wolven gooien" door die er alleen op weg te laten rennen, is echt niet slim.
Plus, we moeten ook niet vergeten dat er ook mensen zijn die héél graag aandacht krijgen door te claimen dat ze geconfronteerd werden door een wolf of slachtoffer werden van verlies/aanval door een wolf.
Helaas zijn 90% van de meldingen wel echt natuurlijk maar die 10% die het doen voor de aandacht en het perse op een wolf claimen, mogen we ook niet vergeten.
Onali schreef:Niemand hier geeft de eigenaar van de hond de schuld, maar soms worden dingen wel eens omschreven dat je denkt huh?
Ik persoonlijk zou dus ook met 1 hand hond aan tuig of halsband losmaken van de lijn maar wel vasthouden aan halsband of tuig!! En met de andere hand de lijn loswerken. Ideaal? Nee, maar je laat je hond niet los.
Zie het dus niet als commentaar maar eerder wat zou jij doen in die situatie.
Saul schreef:Ik ben zo'n sukkel die bang is dat de wolf juist aanvalt als je hem een mep geeft.
Zegt de sukkel die iedere avond een riek mee neemt naar de wei![]()