Assepoetster schreef:
dat filmpje staat er al de hele dag op, en heeft iedereen denk al gezien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eejj schreef:Wat ik vanmiddag heb gehoord is dat de man kunstmatig in leven wordt gehouden , en familie nog niet is komen opdagen....
goeroe schreef:DDW1190 schreef:hij deed dit omdat hij zijn kinderen waarschijnlijk niet mocht zien!
hij zij: in naam de koningin mag ik mijn kinderen niet zien, ik verdoem de rechtsmacht.
Een paar jaar geleden hadden mijn ouders nog een abonnement op de Telegraaf en daar stond precies die boodschap altijd tussen de advertenties.
Citaat:Update 17:18: Volgens nog onbevestigde berichten zou het gaan om een vader die zijn kinderen niet mocht zien. Een zogenaamde 'dwaze vader'...
LovingTweety schreef:Amy77 schreef:Ik heb niet de 102 pagina's doorgenomen, net wel allerlei nieuwssites doorgenomen..maar kon het helaas niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg?
Is er nl al bekend waarom de auto al vol schade en kapotte voorruit het monument inreed? Dan bedoel ik dus niet de reden, maar hoe het komt dat de auto al vol schade was alvorens het gebeurde? Was auto onbestuurbaar geworden? Was dader al zwaar gewond?
Mag lijen dat die hufter in leven blijft..heeft een hele hoop uit te leggen, ook aan zijn familie, want voor hun moet dit ook vreselijk zijn.
Die auto was beschadigd omdat er 17 mensen op gelegen hebben en hekken niet meegeven..