ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:22

Ach de kranten moeten toch iets te schrijven hebben, ben benieuwd hoe lang ze met zulke onzin berichten doorgaan Scheve mond.

Zoeken in Marokko Verward omdat iemand een foto van een blond kind gemaakt heeft???
Nog een geluk dat die fotograaf niet op vakantie was in de Scandinavische landen, Duitsland of Nederland.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:33

Citaat:
De Britse politie heeft een verrassende tip gekregen in de zaak rond het verdwenen meisje Maddie. De tip werd gestuurd naar de website van prins Charles en stelt dat een kamermeisje Maddie ontvoerde. Dat schrijft News of the World.

De tipgever noemt een ontslagen kamermeisje van het complex in Praia da Luz. Volgens de tip zou het meisje Maddie ontvoerd hebben om wraak te nemen voor haar ontslag. De politie vermoedt dat de tip naar prins Charles is gestuurd omdat hij en zijn vrouw Camilla de ouders van Maddie gesteund hebben.

Momenteel probeert de politie de tipgever te identificeren. Ze ontdekten intussen dat het genoemde kamermeisje wel degelijk bestaat. De politie krijgt natuurlijk honderden tips over Maddie, maar neemt deze wel heel ernstig, aangezien de tip zeer gedetailleerd is en op het eerste gezicht gebaseerd is op waargebeurde feiten, aldus een politiebron. (gb)

www.hln.be
Nog even het hele bericht.
Trouwens ook apart om het naar de website van Prins Charles te sturen Verward

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:37

En de tip is ook erg laat binnen gekomen vind ik persoonlijk. Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:28

het is wel een goed bedachte beschuldiging,
wel erg laat idd en op een erg vreemde manier aan het licht gekomen.....

denk dat het niets is maar je weet nooit, ik hoop net als anderen nog steeds dat ze levend gevonden word...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:45

Zal vast wel iemand zijn met teveel tijd, maar ze moeten alles bekijken en terecht

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:50

Ik denk echt dat het weer tot niets leidt. Jammer van de tijd, mjah alles moet natuurlijk onderzocht.
Hoop dat ze deze "tipgever" die wellicht wraakgevoelens heeft t.o.v. werknemer van Oceans Club de rekening sturen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:55

Vraag me eigelijk af hoe het met eigen onderzoek van de ouders zit, hier slikken mensen het als zoete broodjes, dat ze vast onschuldig zijn omdat ze ook zelf een bedrijf inhuren om te zoeken.

*pong pong* Kan nu al uit men hoofd twee cases bedenken waar het zo is geweest en Tong uitsteken

Nou ja Lachen hopelijk komt er iets boven, liefst nog een levende maddie

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:39

Jammer niks meer van Lusitana te horen...
Ben wel benieuwd wat de Portugese kranten berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 15:46

Dit is overigens een stukje uit een interview met Kate in The Independent

"he night she went missing there was about 20 seconds of disbelief where I thought 'that can't be right'. I was checking for her. Then there was panic and fear. That was the first thing that hit. I was screaming her name. I ran to the group. Everyone was the same. It was just total fear. I never thought for one second that she'd walked out. I knew someone had been in the apartment because of the way it had been left."

Dit is wel een reactie die je je kunt voorstellen. Alleen... volgens mij heb ik eerder gelezen dat volges getuigenverklaringen was er geen spoor van paniek te bekennen bij Kate toen ze terugkwam aan tafel.

Dit bedoel ik nu met "gaan geloven in je eigen verhaal".

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 17:52

Ik ben bang dat Lusitana is afgehaakt vanwege alle kritiek die zij kreeg, hetgeen ik best begrijpelijk vind. Heel jammer, want ik mis het ook heel erg. Ik vond die nieuwsberichten betrouwbaarder dan wat we hier via onze media krijgen, dit lijkt vertaald vanuit engels oogpunt namelijk. Zo had ik dus het engelse oogpunt als ook het portugese. Dan kan je je eigen conclusies een beetje trekken.

Lusitana als je dit leest, please weer een update? Of anders in mijn pb box graag! Knipoog

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:56

Laika schreef:
Ik ben bang dat Lusitana is afgehaakt vanwege alle kritiek die zij kreeg,..
Lusitana als je dit leest, please weer een update? Of anders in mijn pb box graag! Knipoog

Nou ik hoop het niet... Mis haar bijdragen ook wel

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 18:59

misschien kreeg ze van een aantal kritiek maar ze had een stuk meer trouwe aangangers hoor Knipoog

ik mis de stukjes ook !

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 19:20

Ik kan me wel voorstellen dat ze die persoonlijk gerichte aanvallen en het voortdurend twijfelen aan haar integriteit een keertje beu is.
Maar jammer is het wel, nu zijn we aangewezen op vrij eenzijdig nieuws.

Ik hoop dat ze snel weer met nieuws vanuit Portugal komt.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 19:43

Lusitana is sinds haar laatste berichtje afgelopen vrijdagochtend in dit topic niet meer online geweest volgens haar profiel, misschien ziek? Of hopelijk gewoon druk met andere dingen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:23

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 02-03-24 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:29

ja mis de uitleg ook van lisitana ook erg ,als ze al even niet online is geweest is ze mischien inderdaad ziek.
lisitana we missen je hier erg hoor.hopelijk is alles goed en ben je snel weer terug
en waarderen erg wat je voor dit topic doet xx

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:40

Laika schreef:
Ik ben bang dat Lusitana is afgehaakt vanwege alle kritiek die zij kreeg, hetgeen ik best begrijpelijk vind. Heel jammer, want ik mis het ook heel erg. Ik vond die nieuwsberichten betrouwbaarder dan wat we hier via onze media krijgen, dit lijkt vertaald vanuit engels oogpunt namelijk. Zo had ik dus het engelse oogpunt als ook het portugese. Dan kan je je eigen conclusies een beetje trekken.

Lusitana is gewoon op vakantie en drie dagen niet bij een computer geweest! Haha!
Heb trouwens me rot gelachen, want wel tig meisjes tegen gekomen waarbij ik bij mijn zus grapte :"Snel, foto nemen, ze lijkt op Maddie". Tong uitsteken

Er zijn nogal wat dingen geschreven in de krant zie ik, maar ik weet niet wat hier allemaal is neergezet en ik heb nu geen tijd om het even door te lopen. Ik hoop de de pc van mijn moeder, waar ik morgen ben, inernetverbinding heeft. Dan heb ik meer tijd.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:44

Gelukkig, je bent er weer. Zoals je hebt gemerkt ben je onmisbaar in dit topic Knipoog

Vind toch wel vreemd dat het kamermeisje nu ineens Maddie ontvoerd zou hebben.
Het zou best kunnen, kind verdoofd met kalmeringsmiddel en proberen via het raam te ontsnappen maar er achter komen dat dat niet kan. Maargoed, het verklaart de lijklucht en de lichaamssappen niet..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:49

Het kindermeisje-verhaal neem ik niet echt serieus. Beetje vreemd dat men er nu pas mee aankomt.

Prettige vakantie, Lusitana.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 09:02

goeiemorgen,
fijne vakantie lusitana ! je ziet het al hè ?! we misen je meteen hier Knipoog

ik vind het kamermeisjes verhaal op zich niet zo heel gek, maar er zijn al wat dingen bekend die daardoor niet opgelost zijn...zou bijna zeggen, helaas!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 10:01

Gelukkig!! Niet ziek ofzo dus! Ja vakantie, heeft een mens ook nodig van tijd tot tijd. Geniet ervan het is je gegund! Ik wens je dan ook een hele fijne vakantie toe.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:28

Waarom stuurt iemand zo'n anonieme tip naar de site van prins Charles en belt hij/zij niet gewoon de politie? Aandacht tekort?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:51

Betteke schreef:
Waarom stuurt iemand zo'n anonieme tip naar de site van prins Charles en belt hij/zij niet gewoon de politie? Aandacht tekort?

Naam enzo klopte wel.

Wel grappig dat de helft van de mensen dacht dat Lusitana hier niet meer wilde posten. Zo zie je maar weer, wat zo lijkt hoeft niet zo te zijn Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 11:53

Als je in portugal woont is een email naar prins charles waarschijnlijk makkelijker en anoniemer.Als hij/zij in portugal aangifte moet doen bij de politie ga je door de hele mallemolen.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 16:47

imaudy schreef:
Wel grappig dat de helft van de mensen dacht dat Lusitana hier niet meer wilde posten. Zo zie je maar weer, wat zo lijkt hoeft niet zo te zijn Haha!.

Zeer zeker! En ik hoop ook echt en met mij vele anderen dat dat in deze zaak ook zo zal zijn. Het lijkt nu dat die ouders er meer van weten. Grondig onderzoek zal hopelijk uitwijzen of dat echt zo is. Indien het zal zijn zoals het lijkt hoop ik ook dat ze een gepaste straf zullen krijgen, inclusief een financiele opdonder zodat dat fonds weer aangevuld wordt met wat zij dan misbruikt zouden hebben. Laten we hopen dat dit allemaal toch speculaties zijn.