Zoeken in Marokko

Nog een geluk dat die fotograaf niet op vakantie was in de Scandinavische landen, Duitsland of Nederland.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De Britse politie heeft een verrassende tip gekregen in de zaak rond het verdwenen meisje Maddie. De tip werd gestuurd naar de website van prins Charles en stelt dat een kamermeisje Maddie ontvoerde. Dat schrijft News of the World.
De tipgever noemt een ontslagen kamermeisje van het complex in Praia da Luz. Volgens de tip zou het meisje Maddie ontvoerd hebben om wraak te nemen voor haar ontslag. De politie vermoedt dat de tip naar prins Charles is gestuurd omdat hij en zijn vrouw Camilla de ouders van Maddie gesteund hebben.
Momenteel probeert de politie de tipgever te identificeren. Ze ontdekten intussen dat het genoemde kamermeisje wel degelijk bestaat. De politie krijgt natuurlijk honderden tips over Maddie, maar neemt deze wel heel ernstig, aangezien de tip zeer gedetailleerd is en op het eerste gezicht gebaseerd is op waargebeurde feiten, aldus een politiebron. (gb)
Laika schreef:Ik ben bang dat Lusitana is afgehaakt vanwege alle kritiek die zij kreeg,..
Lusitana als je dit leest, please weer een update? Of anders in mijn pb box graag!
Laika schreef:Ik ben bang dat Lusitana is afgehaakt vanwege alle kritiek die zij kreeg, hetgeen ik best begrijpelijk vind. Heel jammer, want ik mis het ook heel erg. Ik vond die nieuwsberichten betrouwbaarder dan wat we hier via onze media krijgen, dit lijkt vertaald vanuit engels oogpunt namelijk. Zo had ik dus het engelse oogpunt als ook het portugese. Dan kan je je eigen conclusies een beetje trekken.
Lusitana als je dit leest, please weer een update? Of anders in mijn pb box graag!
Betteke schreef:Waarom stuurt iemand zo'n anonieme tip naar de site van prins Charles en belt hij/zij niet gewoon de politie? Aandacht tekort?
imaudy schreef:Wel grappig dat de helft van de mensen dacht dat Lusitana hier niet meer wilde posten. Zo zie je maar weer, wat zo lijkt hoeft niet zo te zijn.