Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjali schreef:En bij Timmermans was het een stuk minder erg?Ik las net dat binnen BBB leiderschapsproblemen zijn tussen Caroline v,d. Plas en Mona Keijzer. Deze partij was\is mijn tweede keuze . Ik zou het jammer vinden als Caroline zou worden weggewerkt want zij is wat mij betreft echt het boegbeeld.
Ailill schreef:anjali schreef:En bij Timmermans was het een stuk minder erg?Ik las net dat binnen BBB leiderschapsproblemen zijn tussen Caroline v,d. Plas en Mona Keijzer. Deze partij was\is mijn tweede keuze . Ik zou het jammer vinden als Caroline zou worden weggewerkt want zij is wat mij betreft echt het boegbeeld.
Ailill schreef:anjali schreef:En bij Timmermans was het een stuk minder erg?Ik las net dat binnen BBB leiderschapsproblemen zijn tussen Caroline v,d. Plas en Mona Keijzer. Deze partij was\is mijn tweede keuze . Ik zou het jammer vinden als Caroline zou worden weggewerkt want zij is wat mij betreft echt het boegbeeld.
MarlindeRooz schreef:Esaqar schreef:Caroline kan je toch ook niet vergelijken met Timmermans?
Vreemde opmerking.
Hoezo niet in deze context?
Onder hun beiden leiding heeft de partij waar ze bij horen verlies geleden.
MarlindeRooz schreef:Esaqar schreef:Caroline kan je toch ook niet vergelijken met Timmermans?
Vreemde opmerking.
Hoezo niet in deze context?
Onder hun beiden leiding heeft de partij waar ze bij horen verlies geleden.
? Ik denk dat dat een strategische keuze is geweest om meer kiezers aan te trekken. BigOne schreef:22% van de huidige bbb kiezers komen van pvv, weet niet of je daar zo trots op kunt zijn.
sorry dat ik van mening ben dat we daarvoor rechts moeten stemmen.