Maar ik verwacht wel dat het direct bekend wordt gemaakt als hij daadwerkelijk omkiept ja.
Weet iemand hoe dat verder in z'n werk gaat? Als Vance het overneemt, maakt ie dan de 4 jaar af, of komen er zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:De vorige keer toen hij zo'n 'lange' tijd niks van zich liet horen lag hij doodziek met corona in het ziekenhuis.. En die blauwe plekken en dikke enkels schijnen heel typisch te zijn voor mensen met hartfalen. Het zou me echt niks verbazen als hij op sterven ligt eigenlijk![]()
Maar ik verwacht wel dat het direct bekend wordt gemaakt als hij daadwerkelijk omkiept ja.
Weet iemand hoe dat verder in z'n werk gaat? Als Vance het overneemt, maakt ie dan de 4 jaar af, of komen er zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen?
8nnemiek schreef:Plus dat ze nu 'actuele' golf foto's presenteren. Die afgelopen juni al zijn geschoten.De vorige keer toen hij zo'n 'lange' tijd niks van zich liet horen lag hij doodziek met corona in het ziekenhuis.. En die blauwe plekken en dikke enkels schijnen heel typisch te zijn voor mensen met hartfalen. Het zou me echt niks verbazen als hij op sterven ligt eigenlijk![]()
Ailill schreef:Lughnassadh schreef:Benoem de inhoud anders even hier, stuk makkelijker.Luister anders even naar de podcast van Raymond Mens van vandaag (is een kwartier) over waarom hij denkt dat Trump zo lang niks van zich laat horen.
LoveBodin schreef:Ailill schreef:Benoem de inhoud anders even hier, stuk makkelijker.
Hij denkt dat Trump nog wel gezond is en een grote aanval (op Venezuela?) aan het plannen is.
8nnemiek schreef:LoveBodin schreef:
Hij denkt dat Trump nog wel gezond is en een grote aanval (op Venezuela?) aan het plannen is.
Daar geloof ik niks van. Trump is veel te verslaafd aan zijn mobiel en alle aandacht, en heeft het concentratievermogen van een baksteen. En hij lijkt überhaupt niet capabel om ook maar íets vooruit te plannen.
Als ie al iets voor elkaar wil krijgen dan geeft hij wat van zijn mannetjes die opdracht, en gaat zelf weer verder met rage tweeten en steekpenningen aannemen.
Ann schreef:RM vind ik sowieso niet 'neutraal' te noemen als het om Trump/Amerika gaat. Neem hem al een hele tijd niet meer serieus qua nieuws of mening.
8nnemiek schreef:De vorige keer toen hij zo'n 'lange' tijd niks van zich liet horen lag hij doodziek met corona in het ziekenhuis.. En die blauwe plekken en dikke enkels schijnen heel typisch te zijn voor mensen met hartfalen. Het zou me echt niks verbazen als hij op sterven ligt eigenlijk![]()