Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 10:55

De vorige keer toen hij zo'n 'lange' tijd niks van zich liet horen lag hij doodziek met corona in het ziekenhuis.. En die blauwe plekken en dikke enkels schijnen heel typisch te zijn voor mensen met hartfalen. Het zou me echt niks verbazen als hij op sterven ligt eigenlijk :=
Maar ik verwacht wel dat het direct bekend wordt gemaakt als hij daadwerkelijk omkiept ja.

Weet iemand hoe dat verder in z'n werk gaat? Als Vance het overneemt, maakt ie dan de 4 jaar af, of komen er zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:05

8nnemiek schreef:
De vorige keer toen hij zo'n 'lange' tijd niks van zich liet horen lag hij doodziek met corona in het ziekenhuis.. En die blauwe plekken en dikke enkels schijnen heel typisch te zijn voor mensen met hartfalen. Het zou me echt niks verbazen als hij op sterven ligt eigenlijk :=
Maar ik verwacht wel dat het direct bekend wordt gemaakt als hij daadwerkelijk omkiept ja.

Weet iemand hoe dat verder in z'n werk gaat? Als Vance het overneemt, maakt ie dan de 4 jaar af, of komen er zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen?

Nee, die neemt het voor de volle termijn over.

8nnemiek

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:12

-O-
Ik ben wel benieuwd wat het maga volk daar van vindt. Hopelijk zijn ze dan ook het laatste beetje aanhang kwijt..

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:19

Ik denk ook niet dat ie dood is, maar ik denk ook niet dat het alleen een fysiek issue is. Ik vermoed dat hij geestelijk ook aftakelt en dat dat onder het tapijt geschoffeld wordt maar dat dat nu heel erg moeilijk wordt.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-25 11:27

Luister anders even naar de podcast van Raymond Mens van vandaag (is een kwartier) over waarom hij denkt dat Trump zo lang niks van zich laat horen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:27

8nnemiek schreef:

Plus dat ze nu 'actuele' golf foto's presenteren. Die afgelopen juni al zijn geschoten.

Thoughts and prayers zal ik maar zeggen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:28

Lughnassadh schreef:
Luister anders even naar de podcast van Raymond Mens van vandaag (is een kwartier) over waarom hij denkt dat Trump zo lang niks van zich laat horen.
Benoem de inhoud anders even hier, stuk makkelijker.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:42

Ailill schreef:
Lughnassadh schreef:

Hij denkt dat Trump nog wel gezond is en een grote aanval (op Venezuela?) aan het plannen is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:43

8nnemiek schreef:
-O-
Ik ben wel benieuwd wat het maga volk daar van vindt. Hopelijk zijn ze dan ook het laatste beetje aanhang kwijt..

Ja, dat is de vraag.

Sowieso gebeurt er daar zo veel, het is moeilijk bijhouden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:47

LoveBodin schreef:
Ailill schreef:

Hij denkt dat Trump nog wel gezond is en een grote aanval (op Venezuela?) aan het plannen is.

Daar geloof ik niks van. Trump is veel te verslaafd aan zijn mobiel en alle aandacht, en heeft het concentratievermogen van een baksteen. En hij lijkt überhaupt niet capabel om ook maar íets vooruit te plannen.
Als ie al iets voor elkaar wil krijgen dan geeft hij wat van zijn mannetjes die opdracht, en gaat zelf weer verder met rage tweeten en steekpenningen aannemen.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:50

RM vind ik sowieso niet 'neutraal' te noemen als het om Trump/Amerika gaat. Neem hem al een hele tijd niet meer serieus qua nieuws of mening.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:55

8nnemiek schreef:
LoveBodin schreef:

Daar geloof ik niks van. Trump is veel te verslaafd aan zijn mobiel en alle aandacht, en heeft het concentratievermogen van een baksteen. En hij lijkt überhaupt niet capabel om ook maar íets vooruit te plannen.
Als ie al iets voor elkaar wil krijgen dan geeft hij wat van zijn mannetjes die opdracht, en gaat zelf weer verder met rage tweeten en steekpenningen aannemen.

Los daarvan, waarom zou hij Venezuela aan willen vallen?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 11:55

Michiel Vos had Trump gisteren nog zien golfen, dus het zal wel meevallen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:05

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-25 12:06

Ann schreef:
RM vind ik sowieso niet 'neutraal' te noemen als het om Trump/Amerika gaat. Neem hem al een hele tijd niet meer serieus qua nieuws of mening.

Ik vind hem juist een van de weinige die dingen nuanceert en alle kanten benoemd. Zonder daarbij mij een richting op te duwen. Daarnaast geeft hij rustig toe als hij er naast zit.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:31

Ik hoop eigenlijk dat ze de Epstein files snel eens vrijgeven. Het zou zonde zijn als hij niet meer mee krijgt hoe de wereld reageert op zijn naam in de files :=

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:43

Trump zou met z’n kleindochter meedoen aan een golftoernooi maar voor hetzelfde geld is dat een afleiding omdat hij in het ziekenhuis ligt. Want alle foto’s en video’s zijn ouder behalve eentje en daarop zag hij er slecht uit. Maar hij komt deze week naar Parijs voor overleg over Oekraïne met zelensky en andere leiders. Wanneer dat wordt afgezegd is er idd iets aan de hand.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 12:51

8nnemiek schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ze de Epstein files snel eens vrijgeven. Het zou zonde zijn als hij niet meer mee krijgt hoe de wereld reageert op zijn naam in de files :=
Ik begin steeds meer te geloven dat vrijwel niets miracle ear tegen kan houden, op vadertje Tijd na :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 14:00

8nnemiek schreef:

Vance neemt het over, als dat binnen 2 jaar na start presidentschap is, dan telt het als hele periode en mag hij nog 1x (her)kozen worden, is het na die 2 jaar, dan geldt dat niet en mag hij 2x (her)kozen worden. Dus of hij zit dan max net geen 6 jaar of net an 10 (mits herkozen natuurlijk).

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 14:17

Nou dan mogen we blij zijn als dat binnen de 2 jaar gebeurd 8-)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 15:04

Hoop doet leven was het toch?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 15:23

Vance heeft niet dezelfde *kuch* charisma *kuch* als Trump, ik denk en hoop dat Vance net als Richard Cromwell (Wie? De zoon van Oliver Cromwell, English Civil war) niet de populairiteit van zijn voorganger heeft.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 15:25

Blijkbaar werden er ook dingen uit het raam van het Witte huis gegooid.

Hier een kleine samenvatting van de laatste paar dagen met trump.

Ik volg graag Brian Tyler Cohen heel graag wat betreft het hele gebeuren van nu.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 17:57

Is er ook een versie zonder een ai vertaalde irritante stem? De link geeft geen orginele gesproken taal. Die ai computer nepstem is niet te doen :n

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 17:59

Je kan bij de instellingen kiezen voor origineel/engels