elnienjo schreef:purny schreef:Maar misschien word het dan ook tijd om het voor een deel te accepteren. Het kost je zoveel energie.
Je kunt in je eentje niet de maatschappij veranderen.
Face it, drop it, get rid of it...
Waarom geven (blanke) Nederlanders zich zo makkelijk gewonnen? Niet dat ikzelf een actievoerder ben, maar ik heb blijkbaar met m'n ogen dicht geleefd en mijn leven lang gedacht dat de Surinamers/Antillianen one of us waren omdat ze onze taal spreken en geen extreme godsdienst er op na houden. Maar blijkbaar haten ze ons. Ik zie zoveel haat bij al die oproerkraaiers bij demonstraties maar ook in talkshows en dat is begonnen met Sylvana. Maar goed, dat was er maar eentje, maar ze blijkt het haatzaadje geplant te hebben. Nu lijkt het of het een soort burgeroorlog is waarbij blanken die niet de voeten kussen van donkere mensen uitgekots worden en daar krijgen ze nog een podium voor ook. Ik snap niet dat er niemand in Nederland opstaat om deze onzin te stoppen.
In Amerika komen respectabele bekende Afro Americans met filmpjes waarop ze zich uitspreken tegen al deze massahysterie en beeldenstormen.
Heb je nu echt niet door wat voor een boosheid je hiermee uitstraalt?
Ik herken me als wit persoon echt absoluut niet in jouw tirade, en daarmee ben ik niet een echte Nederlander, ofzoiets. Waarom?