Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
besita schreef:xTitanic schreef:En ga maar leuk de klimaattop organiseren in Oostende... goed bezig!
dat zei ik ook al ...straks is de aanslag in een andere grootstad![]()
en al die kerstmarkten die straks beginnen
besita schreef:xTitanic schreef:En ga maar leuk de klimaattop organiseren in Oostende... goed bezig!
dat zei ik ook al ...straks is de aanslag in een andere grootstad![]()
en al die kerstmarkten die straks beginnen
Joolien schreef:Vanmiddag viel mijn mond open. Ik sprak iemand die gisteren naar de kerk is gweest, diegene zit in een streng gelovige gemeenschap, christelijk gereformeerd geloof ik. De dominee droeg gisteren voor dat de dood van de slachtoffers bij het concert hun eigen schuld was, omdat ze die muziek luisterden.... Mijn mond viel open. Ik heb respect voor de kerk en het geloof en ik laat graag mensen in hun waarde, maar wat deze man zegt vind ik zeer, zeer verontrustend en ik heb geen greintje respect voor iemand die zoiets zegt. Dit was in een klein dorp voor een volle kerk. En mensen nog ja-knikken ook. Verschrikkelijk toch...
geerke schreef:Joolien schreef:Vanmiddag viel mijn mond open. Ik sprak iemand die gisteren naar de kerk is gweest, diegene zit in een streng gelovige gemeenschap, christelijk gereformeerd geloof ik. De dominee droeg gisteren voor dat de dood van de slachtoffers bij het concert hun eigen schuld was, omdat ze die muziek luisterden.... Mijn mond viel open. Ik heb respect voor de kerk en het geloof en ik laat graag mensen in hun waarde, maar wat deze man zegt vind ik zeer, zeer verontrustend en ik heb geen greintje respect voor iemand die zoiets zegt. Dit was in een klein dorp voor een volle kerk. En mensen nog ja-knikken ook. Verschrikkelijk toch...
vreselijk...dat zijn in mijn ogen dus ook extremisten
Joolien schreef:Vanmiddag viel mijn mond open. Ik sprak iemand die gisteren naar de kerk is gweest, diegene zit in een streng gelovige gemeenschap, christelijk gereformeerd geloof ik. De dominee droeg gisteren voor dat de dood van de slachtoffers bij het concert hun eigen schuld was, omdat ze die muziek luisterden.... Mijn mond viel open. Ik heb respect voor de kerk en het geloof en ik laat graag mensen in hun waarde, maar wat deze man zegt vind ik zeer, zeer verontrustend en ik heb geen greintje respect voor iemand die zoiets zegt. Dit was in een klein dorp voor een volle kerk. En mensen nog ja-knikken ook. Verschrikkelijk toch...