Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Als de lijkwagen arriveerd is het onderzoek vast klaar en komt er zo misschien weer officieel nieuws over de identiteit e.d. In het nieuws van tien uur ofzo.
Ik hoop dat ze er zo goed mogelijk achterkomen wat er is gebeurd. Al zullen er altijd een hoop vragen blijven...
XMandylover schreef:verootjoo schreef:Als de lijkwagen arriveerd is het onderzoek vast klaar en komt er zo misschien weer officieel nieuws over de identiteit e.d. In het nieuws van tien uur ofzo.
Ik hoop dat ze er zo goed mogelijk achterkomen wat er is gebeurd. Al zullen er altijd een hoop vragen blijven...
Ja. Vreselijk dit. Ik doe dit die moeder niet na.
verootjoo schreef:XMandylover schreef:
Ja. Vreselijk dit. Ik doe dit die moeder niet na.
Ik denk dat die nu op de overlevingsstand staat, de echte klap en het besef zal nog wel komen. Komt vaak pas een tijd later.
JoAnn schreef:En daar hebben ze nou dat rode uitroeptekentje voor uitgevonden.
Terug on topic : F_Orumster is het zo dat er altijd DNA onderzoek gebeurt? Jij lijkt er meer van te weten, is dit je beroep?
Amy77 schreef:Ik schrik me rot.. Heb t nws vandaag gemist en totaal geen rekening gehouden met dergelijke nwsberichten..
Wat ontzettend dubbel.. Enerzijds hoop ik voor de moeder en familie dat t ze zijn ( begrijp me niet verkeerd, t woord hopen is de meest slechtste optie), want dan valt de onzekerheid weg en kan de walgelijke taak van rouwverwerking beginnen.. Anderzijds.. Dan is werkelijk alle hoop vervlogen als t de jongend zijn.. Geen hoop meer en intens verdriet.
Ik wacht t officiele bericht af. Iedereen gaat er vanuit dat de vader dit op zn geweten heeft.. Maar ook dat zal onderzocht moeten worden als t om de jongens blijkt te gaan.
Kan nl ook nog een rare wending krijgen. Hoewel t wel de meest logische zal zijn.
Vuurneon, meid, heel veel sterkte met t afwachten op t officiele nieuws, ook voor je neefjes.