zonnebloem18 schreef:Circuit is wel een flink stuk lopen van het station.
Dat wel idd, maar waar een wil is, is ook een weg. En als een groep mensen elkaar opstookt dan lopen ze dat hele stuk wel hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:xJasmijn schreef:De media had er gewoon niks over moeten zeggen, alles kwam op tv, radio etc. En allemaal zeggen ze : niet komen!
tja, wat denk je dan, tuurlijk gaan mensen dan expres komen!
eigenlijk hadden ze daar gewoon een feest moeten geven, mensen komen toch, worden dronken en gaan dan heel de boel afbreken omdat ze niks te doen hebben.
Tuurlijk, het is de schuld van iedereen, behalve van die duizenden kanslozen die daar, om te beginnen, helemaal niets te zoeken hadden.
Relaxed schreef:Anoli schreef:
Dat wel idd, maar waar een wil is, is ook een weg. En als een groep mensen elkaar opstookt dan lopen ze dat hele stuk wel hoor
Nou ja, is niet echt relevant meer he.. Achteraf..
Jolijnn schreef:Sommige mensen, (was ook iemand in dit topic) hebben er niks verkeerd gedaan en hebben gewoon alleen gekeken of er echt zoveel mensen waren, die kunnen er niks aan doen he
Ann_moi schreef:Jolijnn schreef:Sommige mensen, (was ook iemand in dit topic) hebben er niks verkeerd gedaan en hebben gewoon alleen gekeken of er echt zoveel mensen waren, die kunnen er niks aan doen he
Gekeken of er echt zoveel mensen waren door zelf de mensenmassa nog even te vergroten... Echt waar het maakt mij niet uit of ze in het topic zitten of niet, ik vind ze allemaal even dom. Sorry hoor, maar het was pretty obvious dat zoiets in dit Nederland toch uitgroeit tot een grote rel.
Ann_moi schreef:Jolijnn schreef:Sommige mensen, (was ook iemand in dit topic) hebben er niks verkeerd gedaan en hebben gewoon alleen gekeken of er echt zoveel mensen waren, die kunnen er niks aan doen he
Gekeken of er echt zoveel mensen waren door zelf de mensenmassa nog even te vergroten... Echt waar het maakt mij niet uit of ze in het topic zitten of niet, ik vind ze allemaal even dom. Sorry hoor, maar het was pretty obvious dat zoiets in dit Nederland toch uitgroeit tot een grote rel.
MarvanTom schreef:Weer een goed leermoment van hoe het niet moet of hoort te gaan?
Van mij mogen ze ze dood schieten bij het volgende 'feestje', we missen er toch niks aan. Of mag ik dit niet zeggen?