Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Hermelientje, goeie optie! Ik denk dat de Lijst Blue_Eyes wordt opgericht om deze maatregelen door te voeren
sarabande schreef:De formateur is joods dus daar kan Geert moeilijk op gaan schelden.
Nicolletje schreef:sarabande schreef:De formateur is joods dus daar kan Geert moeilijk op gaan schelden.
Wilders is inderdaad pro-Joods: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
randalinpony schreef:@Hermelientje: die hele lange post van jou kan worden samengevat met WWW, ofwel Werk, Wijf en Woning.
Dat schijnt hét recept tegen misdrijven door jonge vrijgezelle mannen wereldwijd te zijn.
En volgens mij hebben we best al partijen die de good old waarden hanteren om zulke jonge mannen op het rechte pad te houden: neem een CU, SPG of desnoods het CDA. Eigenlijk snap je niet dat er na de vorige regering nog criminele Marokkaantjes zijn.
Verkeerde geloof misschien, tijd voor Islamitische partij?
Islam Nu! (IN)
Unie Islamitische Tegenstemmers (UIT)
Kies maar.
Adil18 schreef:Moeni11 schreef:Goh wat zou wilders ervan vinden dat Oranje net gewonnen heeft met dank aan onze "medelanders "
Kijkt Wilders voetbal dan?![]()
Kan het me op een of andere manier niet voorstellen
Heino schreef:Moeni11 schreef:Goh wat zou wilders ervan vinden dat Oranje net gewonnen heeft met dank aan onze "medelanders "
Ik zat me vandaag toevallig af te vragen hoe de stemming er uit had gezien als je hem vandaag na het winnen gehouden had
Heino schreef:Moeni11 schreef:Goh wat zou wilders ervan vinden dat Oranje net gewonnen heeft met dank aan onze "medelanders "
Ik zat me vandaag toevallig af te vragen hoe de stemming er uit had gezien als je hem vandaag na het winnen gehouden had
CtjeLief schreef:Hoeft toch niet perse een moslim te zijn? Een allochtoon op zich is al genoeg voor hem om chagerijnig om te worden: die kosten namelijk veel geld! En Elia was toch wel een beetje 'the man'..En ook Afellay deed het erg goed: Marokkaan!
sarabande schreef:zipje71 schreef:Volgens mij heeft Wilders het over allochtonen die niet meedoen in de samenleving. Wist niet dat Affelay en Elia daar ook onder vielen
Wilders heeft het over DE Islam, zonder aanzien des persoons
sarabande schreef:zipje71 schreef:Dan snap ik de verwijzing naar Elia nog steeds niet. In dit topic worden allochtonen en Islamieten blijkbaar gelijk gesteld??
Integendeel, wij proberen aan te tonen dat mensen individueel te bekijken zijn en niet als groep te veroordelen.