Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDW1190 schreef:hij deed dit omdat hij zijn kinderen waarschijnlijk niet mocht zien!
hij zij: in naam de koningin mag ik mijn kinderen niet zien, ik verdoem de rechtsmacht.
Nessah schreef:Waarom mag je eigenlijk de naam niet noemen? Op het nieuws wordt de naam nu ook gebruikt en het is inmiddels officieel om wie het gaat..
DDW1190 schreef:hij deed dit omdat hij zijn kinderen waarschijnlijk niet mocht zien!
hij zij: in naam de koningin mag ik mijn kinderen niet zien, ik verdoem de rechtsmacht.
Tallie_Ho schreef:Ik kan op de foto van ANP zien dat hij geen gordel droeg. Wie weet is het zijn bedoeling geweest om het koninklijk huis te verwonden en er zelfmoord bij te plegen.
Nessah schreef:Waarom mag je eigenlijk de naam niet noemen? Op het nieuws wordt de naam nu ook gebruikt en het is inmiddels officieel om wie het gaat..
( volkert van de Gee mag je toch ook zeggen.. waarom dan met dit bijv. niet nu het wel officieel is, heb het puur over de naam niet over de rest van de gegevens.)
Citaat:Deze foto is gemaakt vlak nadat de auto tot stilstand is gekomen en dus nog voor de eerste agent arriveert en de verdachte rechtop in de auto wordt gemanouvreerd (de positie op alle andere foto's). In een van de filmpjes van het gebeuren is duidelijk te zien hoe een fotograaf op de auto afrent, een foto maakt en vervolgens wordt weggestuurd door een agent, ik ga ervan uit dat dit deze foto betreft.
De reden dat deze foto nu taboe is, zou kunnen zijn dat hij bewijst dat deze man absoluut geen verklaring kan hebben afgelegd direct na z'n aanslag, aangezien hij blijkbaar op z'n minst knock out was.
Jolandaa_ schreef:Tallie_Ho schreef:Ik kan op de foto van ANP zien dat hij geen gordel droeg. Wie weet is het zijn bedoeling geweest om het koninklijk huis te verwonden én er zelfmoord bij te plegen.
het is zowiezo zijn bedoeling geweest een aanslag te plegen. je komt daar niet per ongeluk. alles is afgezet. hij is door een menigte gereden en zoiets doe je niet expres!