ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 16:47

nog steeds een hoop gezien een modaal jaarinkomen op ongeveer 40.000 euri ligt

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:50

Babootje schreef:
Niet alleen Maddie, maar ook Kate zou ASS hebben. (Heb ik ergens op een site gelezen maar ik weet ff niet meer waar). ASS is een verzamelnaam voor autisme en aan autisme verwante stoornissen. Hieronder valt ook de stoornis van Asperger. Opvallend is dat deze stoornis vaker voorkomt bij mensen met een bovengemiddelde tot hoge intelligentie.
Een tijdje terug las ik in de krant, dat deze stoornis in en om Eindhoven vaker voorkomt dan elders in NL. Dit zou komen doordat veel technische mensen werkzaam waren bij Philips en zich in en rondom Eindhoven vestigden.
Niet gezegd dat ze dat heeft, maar zou goed kunnen. Er zijn veel voorbeelden van mensen met m.n. Asperger die normaal functioneren.
Wat je je wel kunt voorstellen is dat een autistisch kind al zwaar genoeg is om op te voeden, laat staan als je zelf ook een autistische stoornis hebt.

Maddie zou gigantisch uniek zijn als ze Asperger had. Die stoornis komt namelijk vooral bij jongens voor. Ik denk zelf dat ze PDD-NOS (de restgroep van autisme) heeft.
Als ze klassiek autisme heeft, zou dat eerder in het nieuws zijn geweest. PDD-NOS hoeft niet 'zwaar' te zijn en ik denk dat Kate dan ook best haar kind kon opvoeden.
Over dat Asperger vooral bij hoog intelligente mensen voorkomt ... autisten zijn vaak erg slim, niet alleen die met Asperger. En autistische trekken zijn erfelijk, dus logisch dat er een concentratie van mensen met autistische stoornissen rond Eindhoven is. Eens hebben autisten met een technisch inzicht zich daar gevestigd.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 15:26

Belga) Gerry en Kate McCann, ouders van het in Portugal verdwenen Britse meisje Madeleine, zijn woedend omtrent berichten in de Portugese pers dat de politie "twee ontbrekende uren" onderzoekt waarin het stel zich van het lichaam van "Maddie" kan hebben ontdaan.
Volgens die berichten vlooien speurders na of de McCanns zich tijdens een strip naar Huelva in Spanje op 3 augustus het lijkje zouden kunnnen hebben begraven. De detectives vragen zich af waarom ze de trip net over de grens hebben gemaakt, waarom de trip een dag uitstel had opgelopen en waarom het langer duurde dan verwacht om in Huelva te raken. Woordvoerder Clarence Mitchell van de McCanns was woedend. Hij noemde de berichten in de Portugese media "volkomen belachelijk" en steeds maar belachelijker wordend. Hij wees erop dat de trip door de media werd gevolgd en noemde het "krankzinnig" te suggereren dat het reisje iets anders was dan het leek. "Zij (de McCanns) hebben niets te verbergen. Zij zijn volkomen onschuldig". (SER)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 15:31

Babootje schreef:
Belga) Gerry en Kate McCann, ouders van het in Portugal verdwenen Britse meisje Madeleine, zijn woedend ............................. Zij zijn volkomen onschuldig". (SER)

Dan laat het je toch volkomen koud als er naar niet bestaande dingen gezocht wordt Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 15:44

Miischien zijn ze de insinuaties wel zat? Als ze het nou niet gedaan hebben, en alles richt zich op hen, kan ik me voorstellen dat je woedend bent, of eerder dat je je vreselijk machteloos voelt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 15:46

het gaat om politie onderzoek, dat ze boos zijn dat ze dit aan het onderzoeken zijn? Of begrijp ik het verkeerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 16:58

Dat sanp ik ook katiavl. Maar als ze onschuldig zijn en de politie besteedt alleen nog maar tijd aan bewijzen vinden om de ouders te veroordelen, zou ik ook boos zijn, en zeer machteloos. Want we weten nog steeds niet of ze wel schuldig zijn...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 17:18

Er word nog wel gezocht naar maddie hoor, meer dan genoeg. Vind goed dat ze al de uren terug nagaan, als ouder zou ik juist blij zijn, perfecte kans om onschuld te bewijzen Lachen
Maar dat ze kwaad worden om een vraagteken snap ik eerlijk gezegd niet, nou ja snap de publiciteits manager enzo van hun niet
Ouders zijn maar een raar hoofdstuk in mijn boek, staat los van het schuld of geen schuld ding.

wat het ook is erg vaag allemaal, spijtig dat het zo moet verlopen voor elke partijen politie van portugal doet ook zijn best neem ik aan, evenals de ouders worden ze ook zwart gemaakt

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 22:29

Gaby schreef:
Babootje schreef:
Niet alleen Maddie, maar ook Kate zou ASS hebben. (Heb ik ergens op een site gelezen maar ik weet ff niet meer waar). ASS is een verzamelnaam voor autisme en aan autisme verwante stoornissen. Hieronder valt ook de stoornis van Asperger. Opvallend is dat deze stoornis vaker voorkomt bij mensen met een bovengemiddelde tot hoge intelligentie.
Een tijdje terug las ik in de krant, dat deze stoornis in en om Eindhoven vaker voorkomt dan elders in NL. Dit zou komen doordat veel technische mensen werkzaam waren bij Philips en zich in en rondom Eindhoven vestigden.
Niet gezegd dat ze dat heeft, maar zou goed kunnen. Er zijn veel voorbeelden van mensen met m.n. Asperger die normaal functioneren.
Wat je je wel kunt voorstellen is dat een autistisch kind al zwaar genoeg is om op te voeden, laat staan als je zelf ook een autistische stoornis hebt.

Maddie zou gigantisch uniek zijn als ze Asperger had. Die stoornis komt namelijk vooral bij jongens voor. Ik denk zelf dat ze PDD-NOS (de restgroep van autisme) heeft.
Als ze klassiek autisme heeft, zou dat eerder in het nieuws zijn geweest. PDD-NOS hoeft niet 'zwaar' te zijn en ik denk dat Kate dan ook best haar kind kon opvoeden.
Over dat Asperger vooral bij hoog intelligente mensen voorkomt ... autisten zijn vaak erg slim, niet alleen die met Asperger. En autistische trekken zijn erfelijk, dus logisch dat er een concentratie van mensen met autistische stoornissen rond Eindhoven is. Eens hebben autisten met een technisch inzicht zich daar gevestigd.

Wauw, dan ben ik ook erg uniek want volgens mijn artsen heb ik ook asperger.
Ik vraag me zeker af of Kate een vorm van autisme heeft, iedereen heeft wel trekjes van iedere stoornis die er bestaat namelijk.
Er zijn zat mensen die hun emoties niet kunnen uiten of dat op een verkeerde manier doen, daar hoef je geen autist voor te zijn.
Ik ben erg benieuwd wanneer dit meisje gevonden gaat worden en of ze dus wel of niet ontvoerd is.
Ik hoop voor maddie dat ze nog leeft en dat ze gevonden gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 09:26

Als je ooit een valselijk beschuldigd bent geweest en de hele groep valt over je heen, iedereen loopt achter de beschuldiger aan, dan weet je hoe dat voelt.

Ik ben ooit een keer op kinderkamp beschuldigd van iets wat ik absoluut niet had gedaan, ik kreeg een hele dag straf, moest in mijn eentje op het kamp blijven en de rest had een uitstapje. Ik wist niet eens waar ik allemaal van werd beschuldigd, voor mij was mijn hele vakantie verpest, ik kan mij dus wel voorstellen hoe het voelt.

Voor Kate is het gevoel nu wel dat er kennelijk alleen naar hun gekeken wordt en er niet meer naar Maddie. Zolang er nog niet bewezen is dat ze schuldig is, is ze nog steeds onschuldig en behoort ze de voordeel van de twijfel te genieten.

PingWingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 09:58

Gaby schreef:
Babootje schreef:

Ik wil hier even aan toevoegen dat mijn broer ook PDD-Nos heeft, en met deze stoornis meer dan zwaar was in de opvoeding voor mijn beiden ouders. Als maddie dit zou hebben, en Kate zou alleen de zorg voor haar moeten dragen, dan kan ik me heel erg goed voorstellen hoe moe ze af en toe word van haar dochter.

Edit; Daarbij tellende dat Kate ook een autisme verwante stoornis heeft en het dus helemaaal moeilijk is om mee om te gaan. Ik heb zelf ook een autisme verwante stoornis, en ik kan totaal niet omgaan met mijn broer, omdat we beiden ons moeilijk uit kunnen drukken. Kleine kinderen weten nog niet wanneer ze welke emotie uit moeten drukken in welke situatie, en doordat Kate waarschijnlijk ook moeilijk zich uit kan drukken kan ik me voorstellen dat dit erg veel stress en strubbelingen met zich meebrengt in de relatie Kate - Madeleine.

Toen mijn ouders hiervoor hulp inriepen bij de jeugdzorg (?) konden deze alleen helpen door mijn broer uit huis te laten plaatsen. Dit wilden mijn ouders niet en hiermee was vervolgens alle aangeboden hulp geweest.
Als geviert dokterspaar kan ik me ook voorstellen dat je je ideale gezinsbeeld dat anderen van je hebben niet in wil gooien. Je verteld dus ook niet dat je een kind (of 3) met een stoornis hebt. Waardoor alle zorg dus helemaal op jou schouders terecht komt, je kunt nooit eens raad bij aan collega-moeder vragen, en het nog eens een stap zwaarder is.

Dit is natuurlijk geen excuus om je kind dan wel per ongeluk om het leven te brengen.

Verder blijf ik het hier volgen, ik ben benieuwd wat voor nieuws er nog van Lusitana af komt. Daar hebben we al lang niets van vernomen... Ik hoop dat ze ons verder op de hoogte kan brengen wb het onderzoeksteam en hoe deze weten van de witte auto ed...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:06

russel schreef:
Als je ooit een valselijk beschuldigd bent geweest en de hele groep valt over je heen, iedereen loopt achter de beschuldiger aan, dan weet je hoe dat voelt.

Ik ben ooit een keer op kinderkamp beschuldigd van iets wat ik absoluut niet had gedaan, ik kreeg een hele dag straf, moest in mijn eentje op het kamp blijven en de rest had een uitstapje. Ik wist niet eens waar ik allemaal van werd beschuldigd, voor mij was mijn hele vakantie verpest, ik kan mij dus wel voorstellen hoe het voelt.

Voor Kate is het gevoel nu wel dat er kennelijk alleen naar hun gekeken wordt en er niet meer naar Maddie. Zolang er nog niet bewezen is dat ze schuldig is, is ze nog steeds onschuldig en behoort ze de voordeel van de twijfel te genieten.

Jawel hoor ben ik al wel, maar had er toen geen probleem mee ik had niks gedaan dus konden ze me ook niks doen

Niet tegenstaand begrijp ik de frustratie van de politie wel, er zijn al veel zaken geweest waar ze wisten dat die het gedaan had maar niks kon bewijzen, wel aanwijzingen maar daar ben je niks mee, net zoals pandy dat wisten ze al jaren maar konden niks doen uiteindelijk heeft die niks doen nog zes mensen het leven gekost. Dus ik begrijp die kan wel, net zoals ik de kant van de ouders begrijp, maar ze kenden al in het begin duidelijk de macht van de media.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:18

We hebben al een tijdje niets van Lusitana vernomen. Ik ben benieuwd of zij nog nieuwtjes heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 13:24

Beetje offtopic, maar van de week zag ik Dr, Phil Haha! Haha! , onder het koken is het altijd leuk om de Amerikaanse familiedrama's te zien.

Maar hij had een programma gewijd aan onschuldigen die onder druk schuld bekenden en hoe gemakkelijk het kennelijk gaat, zeker dan in Amerika, die agenten hebben kennelijk meer mogelijkheid om oneerlijk bezig te zijn dan hier. Maar het ging erom hoe mensen met een schuldgevoel tenslotte gingen denken dat ze het hadden gedaan, zich niets konden herinneren van het geval maar gewoon aannamen dat ze het kennelijk hadden gedaan. Die agenten zeiden dan ook, we hebben bewijs, jij bent de dader dus geef het maar toe. Na een tijdje gaven ze toe. Sommigen hadden al lange tijd in de gevangenis doorgebracht toen ze de werkelijke daders hadden aangehouden. Volgens Dr. Phill is het een psychologisch gegeven dat als je beinvloedbaar ben, je een schuldgevoel hebt uiteindelijk bereid bent je valselijk te laten beschuldigen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:35

russel schreef:
Beetje offtopic, maar van de week zag ik Dr, Phil Haha! Haha! , onder het koken is het altijd leuk om de Amerikaanse familiedrama's te zien.

Maar hij had een programma gewijd aan onschuldigen die onder druk schuld bekenden en hoe gemakkelijk het kennelijk gaat, zeker dan in Amerika, die agenten hebben kennelijk meer mogelijkheid om oneerlijk bezig te zijn dan hier. Maar het ging erom hoe mensen met een schuldgevoel tenslotte gingen denken dat ze het hadden gedaan, zich niets konden herinneren van het geval maar gewoon aannamen dat ze het kennelijk hadden gedaan.

Niet off topic hoor. Vind het wel interessant. Overigens, omgekeerd werkt het ook. Mensen die wel schuldig zijn maar hun schuld ontkennen kunnen daar ook zelf in gaan geloven, zeker als de dood een ongeluk was. Ze gaan zichzelf geloven omdat het andere te traumatisch is om aan te denken. Dat kan zo echt zijn dat ze een leugendetectortest zouden kunnen overleven.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:39

Helemaal mee eens, daarom hoop ik dat er bewijzen komen die het verhaal gaan vertellen, of eventueel maddie liefst levend, maar als ze dood is kan ze door dat ook der geheimen vertellen

Maar ik hoop levend en trauma loos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 16:57

Traumaloos kan onmogelijk en dat is nog wel het ergste van de zaak, stel ze wordt levend gevonden.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:18

Jordy schreef:
Gaby schreef:

Wauw, dan ben ik ook erg uniek want volgens mijn artsen heb ik ook asperger.
Ik vraag me zeker af of Kate een vorm van autisme heeft, iedereen heeft wel trekjes van iedere stoornis die er bestaat namelijk.
Er zijn zat mensen die hun emoties niet kunnen uiten of dat op een verkeerde manier doen, daar hoef je geen autist voor te zijn.
Ik ben erg benieuwd wanneer dit meisje gevonden gaat worden en of ze dus wel of niet ontvoerd is.
Ik hoop voor maddie dat ze nog leeft en dat ze gevonden gaat worden.

Sorry, het was niet mijn bedoeling je te beledigen/kwetsen of zo Scheve mond . Ik heb geleerd dat Asperger voornamelijk bij jongens voorkomt.

Ook ik hoop dat Maddie gevonden word, al denk ik niet dat ze nog leeft.

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:35

ben weer helemaal bijgelezen en snap er nu eigenlijk nog minder van dan voorheen Bloos

hoop dat lusitana snel weer wat nieuws voor ons heeft met betrekking op het onderzoek mss dat ik dan weer wat wijzer wordt Vork

PingWingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:39

http://www.dag.nl/Video/Artikelpagina-Video.htm?contentid=35496

ROTHLEY - Zondag was de ontvoerde Madeleine McCann precies 150 dagen vermist. Haar ouders worden nog steeds officieel verdacht van de verdwijning van het Britse meisje. Het Britse boulevardblad News of the World heeft zondag ruim twee miljoen euro uitgeloofd voor tips die leiden tot de veilige terugkeer van Maddy.

Ook stond er in de krant bij dat Gerry en Kate nu een campagne op Marroko willen richten omdat Maddie daar dus verscheidende keren gezien is geworden.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 08:56

"Ook prins Charles duikt op Maddie"
LONDE, maandag. Er blijven zich bizarre wendingen voordoen in de zaa rond de verdwenen Madeleine McCann. Nu heeft zelfs prins Charles de politie getipt De Britse kroonprins had namelijk een anonieme mail ontvangen waarin wordt gesteld dat een ontevreden employe van het vakanticomplex het Britse meisje zou hebben ontvierd. Dat meldt de Britse krant The News of the World"
bron: de Telegraaf.

T moet ptvr3 niet gekker worden

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:21

http://frontpage.fok.nl/nieuws/82411

Ik lees net dat nu het kamermeisje verdacht wordt. Zij zou maddie ontvoerd hebben uit wraak omdat ze ontslagen was.

Maar dat verklaart volgens mij nog niet de lichaamsvloeistoffen in de achterbak van de huurauto.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:34

denk dat het weer een hoax is.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:35

Babootje schreef:
denk dat het weer een hoax is.

Lijkt mij ook meer een actie van iemand die wraak wil nemen op het kamermeisje...

Maddie is 150 dagen vermist nu. En dan komen ze daar nu pas mee?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:12

vreemde wendingen in het verhaal...
ben een weekendje weggeweest en er lijken nu nog meer opties dan voorheen!