Femke_Tweety schreef:Bedreiging welke kant op dan ook is per definitie niet oke.
Of dat nu richting pro of anti is.
Voer de discussie op inhoud, niet op bedreigingen, persoonlijke aanvallen etcetera.
Tancreda4 schreef:Eens femke. En ik zie ze vanuit beide kanten komen, dus blijkbaar is er niemand heilig.
Gelukkig zal het een klein deel van de groepen zijn die zich verlagen tot dit niveau.
Met jullie eens. Luister naar elkaar. Erken de gevoelens en emoties en accepteer dat. Maar verbiedt dat niet, keur dingen niet af. Luister naar elkaar. Niet alleen aanhoren, maar luister naar elkaar met een open mind. Dan ga je elkaar misschien begrijpen en in het midden ontmoeten.
DuoPenotti schreef:Klopt.
En elke keer met dingen dat je denkt;verdiep je er eens in.
Maar zelfs bewezen dna bewijs leggen ze naast zich neer.
Dan weet je gewoon genoeg. Verstand van een poffertje

niks meer aan te doen.
Weet je, ik ben het heel vaak met je eens en deel ook veel van jouw mening, maar het steeds stellen dat iemand die pro wolf is het verstand van een poffertje heeft is in mijn ogen niet correct. Daarmee diskwalificeer je iemand met een andere mening dan jij hebt. Dat je totaal niet kan begrijpen hoe iemand denkt en waarom snap ik, maar dat zegt niets over intelligentie.