Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:40

kirrepir schreef:
Wat ik trouwens ook niet snap, waarom stopte het openbaar vervoer nog in Haren? Kijk eens hoeveel mensen er met de trein zijn gekomen!

Ja, dat begrijp ik dus ook werkelijk niet. De treinen uit het zuiden gewoon rechtstreeks Assen-Groningen en die uit Groningen rechtstreeks naar Assen. En de A28 dicht over het hele stuk Vries t/m Haren.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:40

Wat een hoop laagbegaafde randdebielen hebben we hier op deze aardkloot rondlopen zeg |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:42

lifaya schreef:
Wat een hoop laagbegaafde randdebielen hebben we hier op deze aardkloot rondlopen zeg |o

Zou het niet beter kunnen verwoorden _/-\o_

Het moet toch niet gekker worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:42

Laagbegaafd? Niet begaafd. Onbegrijpelijk dit, echt waar. Als je hoort waar allemaal mee gegooid is...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:43

cinn87 schreef:
Marjoow schreef:
Wat word er toch weer met vingertjes gewezen naar wie er moet betalen zeg :n

"Facebook moet betalen, die heeft er geen stop op gezet"
Hoe had FB dit moeten doen? Moet FB álle feestjes en evenementen in de gaten houden omdat er mogelijk een foutje word gemaakt en er randdebielen zijn die zulke rellen veroorzaken? Denk eens na!

"Merthe moet betalen, want die heeft het op FB gezet"
Dus, zij is verantwoordelijk voor die halve zolen die de Haren op zijn kop hebben gezet? Denk eens na! Het kind werd 16, heeft per ongeluk de uitnodiging openbaar gezet ipv prive.

"De gemeente en de politie moeten betalen, want die hebben niet genoeg maatregelen getroffen"
Nee we moeten die achterlijke gladiolen gaan complimenteren met hun gedrag en ze een feest geven, dat is lekker makkelijk! Volgende week: Project X Leusden, even rellen en we krijgen een gratis feestje!

De enige die hier schuld aan heeft en moet betalen zijn de idioten die daarheen zijn gegaan en daar stennis hebben geschopt en hun ouders.

Ow god, geen leusden hoor! Daar werk k en heb niet echt heel veel behoefte om een baksteen naar mijn hoofd te krijgen!

Nee ik woon er en mijn verzorgpaardjes staan er, maar even als vergelijking, Leusden is ook zo'n klein dorp :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:44

Een erg triest gebeuren van gisteren. Een vriend van me is gegaan, vond het wel 'grappig'. Ben benieuwd wat die allemaal heeft uitgespookt.

Over mensen die van buitenaf kwamen: Die vriend zei dat er al een stuk of 30 a 40 mensen vanuit brabant kwamen.. En dat was een groep die samen reisde, dan heb je daarnaast ook vast nog wel mensen..

En nu zijn er project-x feestjes door heel het land.. amersfoort, eindhoven, etc. Ben benieuwd.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:47

Hoe was het in Haren? Ja leuk we hebben Knaks gegeten. En verder? Nah iets met de ME ofzo #projectxharen #hahah

Air

Als de politie nou slim is geven ze die mensen die nu die andere Project X feestjes zitten te organiseren en de mensen die al hebben gezegd te komen direct een flinke boete.

Sundral: Je bent niet de enige die dit heeft zien aankomen... ik ben al lang niet meer zo naief :n

Marjo

Project X Amersfoort Emiclaer, volgende week. Laat ze lekker thuisblijven aub := Heb het al gerapporteerd....

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:48

Movement schreef:
Hoe was het in Haren? Ja leuk we hebben Knaks gegeten. En verder? Nah iets met de ME ofzo #projectxharen #hahah

_O-

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:48

Movement schreef:

Whahaha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:49

ja jonhgu, oo die ME is echt pisd off jonghu!!
Joh, wat denk je zelf!!!!!!!!!!!!!!!

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:49

tante_trien schreef:
kirrepir schreef:
Wat ik trouwens ook niet snap, waarom stopte het openbaar vervoer nog in Haren? Kijk eens hoeveel mensen er met de trein zijn gekomen!

Kirsten, dat is best een lastige kwestie.
1) De treinen stoppen daar en doen het fout. Dat hadden ze niet moeten doen, dan hadden al die mensen een taxi moeten pakken :roll: .
2) De treinen stoppen daar niet en doen het fout. De inwoners willen toch ook echt naar huis.

Maar als je ziet hoeveel mensen er juist 's avonds nog met de trein aankwamen.. Ach het is ook zo, alles is fout. Was er wel een feest geweest op het voetbalveld en waren ze daarna het dorp ingegaan, dan hadden ze nooit een feest moet geven. Nu is het zo gegaan en hadden ze juist wel een feest moet geven.

Pff, die zeer geëmotioneerde winkelier is ook weer op tv, ik moet er zelf bijna van huilen, vind het zo erg

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:50

tringtring_ schreef:
Movement schreef:

Whahaha :')

_/-\o_

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:51

kirrepir schreef:
Maar als je ziet hoeveel mensen er juist 's avonds nog met de trein aankwamen.. Ach het is ook zo, alles is fout. Was er wel een feest geweest op het voetbalveld en waren ze daarna het dorp ingegaan, dan hadden ze nooit een feest moet geven. Nu is het zo gegaan en hadden ze juist wel een feest moet geven.

Pff, die zeer geëmotioneerde winkelier is ook weer op tv, ik moet er zelf bijna van huilen, vind het zo erg

Dat is het lastige van dit soort kwesties, linksom of rechtsom ze doen het nooit goed. Ik hoop dat de projecten die ze nu aan het opstarten zijn niet doorgaan, mocht het wel door gaan ben ik benieuwd hoe de overheid dan gaat handelen.

Jolijnn

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:58

ik las het ook al voor Enschede, alstublieft zeg dat hoeft hier niet te komen.

kekaro

vreselijk dit....ik had het echt niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen!
beetje naief misschien...of gewoon vertrouwen erin dat een geintje toch een geintje kan blijven,
mis gedacht dus

heel veel sterkte voor de mensen daar !
en idd het is in dit soort situaties nooit goed, ik denk zomaar dat die 'gasten' er toch wel gekomen waren,
trein of geen trein taxi of geen taxi

Shani_1984

Stadskanaal willen ze volgende week zaterdag heen gaan -O-

xNK

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:00

Tja dit gaat nu vaker voorkomen... Maar hoop dat de ME/politie dan welharder toetreed

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:00

kirrepir schreef:

Daar is over nagedacht. Wat gebeurt er als de relschoppers stranden in Assen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:02

F_Orumster schreef:
kirrepir schreef:

Daar is over nagedacht. Wat gebeurt er als de relschoppers stranden in Assen?

Daar was meer te doen geweest dan in Haren.. Assen is nogal wat groter qua uitgaansgebied en centrum :j

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:02

daar is morgen superbikes, dus assen zit er ook niet op te wachten denk ik. alhoewel ik niet weet hoever het cirquit aflegt van de stad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:04

PocoGaucha schreef:
daar is morgen superbikes, dus assen zit er ook niet op te wachten denk ik. alhoewel ik niet weet hoever het cirquit aflegt van de stad..

Das wel een flink stuk lopen :D Centrum is dichterbij..

zonnebloem18

Circuit is wel een flink stuk lopen van het station.

Anoli

Nog steeds ben ik er boos over, boos dat er zulke "mensen" of moet je ze beesten noemen leven in nederland. Boos dat zij zoveel mensen schade, angst en verdriet hebben aangedaan zonder ervoor gestraft te worden (20 arrestaties in een groep van 1000-en?? ) Boos dat altijd en eeuwig de goede lijden onder de slechte.

Maar ook verbaasd dat er (zelfs hier op bokt) nog genoeg mensen zijn die er heen gingen om "te kijken" in mijn ogen ben je dan nét zo fout als al die relschoppers. Je hebt er simpelweg niks maar dan ook helemaal niks te zoeken. Als morgen mijn achterbuurman jarig is kom je dan ook zomaar langs want je wilt even kijken?? 8)7 Koekoek zijn dat soort mensen :j

Van mij had de ME veeeeeeel harder op mogen treden, schieten met rubberen kogels, hele ladingen traangas gebruiken, en er gewoon vol op los slaan. Zijn die stelletje beesten nou helemaal gek geworden?!

Vraag mij trouwens nu oprecht af hoe het kan dat het werk wat wordt gezien als "laag werk" zoveel polen/roemenen/etc in dienst heeft want dit soort relschoppers heeft precies het juiste IQ voor dat soort werk.

En al die projext xyz-en op facebook, opsporen door politie wie het er op zet en oppakken met die handel.
Zijn zij gek ofzo... moedwillig dit soort rellen afspreken met elkaar... nog even en buurtbewoners komen in opstand en terecht!