Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Niet iederéén nee, maar daarmee houd je het wel aanzienlijk toegankelijker. 200 euro in één keer aftikken is lastiger
Nouks schreef:Niet iederéén nee, maar daarmee houd je het wel aanzienlijk toegankelijker. 200 euro in één keer aftikken is lastiger
sarabande schreef:Samsom en Rutte al bereid te onderhandelen. Dat zou echt mooi zijn als ze niet gaan mierenneuken over allemaal regeltjes.
Maar Rutte zal wel iets geleerd hebben in die 7 weken in het Catshuis. O.a. dat iemand die je aardig vindt je flink onderuit kan halen dus dat je niet van je opponent hoeft te houden
Air schreef:Een kleine week geleden zei Rutte dat de opkomst van de PvdA gevaarlijk is voor Nederland... en nu blijkt het opeens geen probleem te zijn om met de PvdA te regeren. En dat beste mensen, dat is opnieuw onze MP.
Babsiej schreef:gohya schreef:Ik ben ook zéér benieuwd of Rutte [áls hij mee mag regeren] zich aan zijn afspraken houd w.b.t. Griekenland en de HRA!
Dat heeft hij niet alleen voor het zeggen, alle partijen zullen water bij de wijn moeten gaan doen.
Lovely schreef:Air schreef:Een kleine week geleden zei Rutte dat de opkomst van de PvdA gevaarlijk is voor Nederland... en nu blijkt het opeens geen probleem te zijn om met de PvdA te regeren. En dat beste mensen, dat is opnieuw onze MP.
Dat was vooral in combinatie met de SP en dan heeft hij ook gelijk. De PVDA alleen is niet zo gevaarlijk, maar met SP erbij heb je wel een rode overmacht. Laat die SP lekker in de oppositie, daar zitten ze goed.
gohya schreef:Jawel dat snap ik wel,maar heel veel kiezers hebben op hem gestemt vanwege de HRA.
GEFELICITEERD trouwens.
Electra63 schreef:Lovely schreef:Dat was vooral in combinatie met de SP en dan heeft hij ook gelijk. De PVDA alleen is niet zo gevaarlijk, maar met SP erbij heb je wel een rode overmacht. Laat die SP lekker in de oppositie, daar zitten ze goed.
Ach, nadat rechts 2 jaar geleden zo lekker zijn/haar vingers heeft kunnen aflikken, vind ik dat links nu ook wel zijn/haar vingers zou mogen aflikken. Dat is wel zo eerlijk