KiWiKo schreef:moeder is misschien de slimste uit de familie
Als ik de nieuwsberichten mag geloven is dat ook niet zo een opgave

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Millanka schreef:Ik weet dat ik hiermee alles op mijn hals ga halen, maar ergens vind het wel erg voor Joran zelf, dat de laatste persoon die hem nog kon steunen, hem de rug toegekeerd heeft en heeft gezegt 'ik kom je niet opzoeken in je cel'.
Hij heeft het verdiend, echt waar. Maar ergens is het ook wel triest...
Millanka schreef:Ik weet dat ik hiermee alles op mijn hals ga halen, maar ergens vind het wel erg voor Joran zelf, dat de laatste persoon die hem nog kon steunen, hem de rug toegekeerd heeft en heeft gezegt 'ik kom je niet opzoeken in je cel'.
Hij heeft het verdiend, echt waar. Maar ergens is het ook wel triest...
MamboBeach schreef:russel, ik ben er niet bijgeweest maar dat ze hem met bepaalde dingen erin hebben geluisd zou best waar kunnen zijn.
Zonnetje81 schreef:Amy77 schreef:Zeg...ik keerde mn kont net ff van de tv af he en opeens was daar die griezel in beeld, de andere griezel karbbé..klopt het dat het programma opeens zo abrupt voorbij was?
Van wat ik gezien heb, vond ik dat ze het erg goed gedaan heeft. Net wat ik al eerder zei, ook zij is in een soort van rouw en haar kind kwijt.
Ze heeft niets belastends gezegd imo, maar het keurig gehouden. Dit moet ook voor haar en dr gezin afschuwelijk zijn.
Nee was helemaal niet abrupt afgelopen! Zelfs eindaftiteling ding dat het duidelijk was dat het klaar was.