Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:45

KiWiKo schreef:
moeder is misschien de slimste uit de familie

Als ik de nieuwsberichten mag geloven is dat ook niet zo een opgave ;)

MamboBeach

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:56

Het erinluisverhaal zit ook nog steeds in mijn hoofd en dan hoor ik weer zulk nieuws en denk dan dat er nog wel bepaalde zaken meespelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:07

Met de er in luis verhaal, bedoel je ook de moord? Dus de FBI gaat dat meisje doodslaan en laat Joran er voor opdraaien, zodat ze iig hem een moord in de schoenen kunnen schuiven....Een mooi verhaal voor Ludlum..

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:10

Ik weet dat ik hiermee alles op mijn hals ga halen, maar ergens vind het wel erg voor Joran zelf, dat de laatste persoon die hem nog kon steunen, hem de rug toegekeerd heeft en heeft gezegt 'ik kom je niet opzoeken in je cel'.

Hij heeft het verdiend, echt waar. Maar ergens is het ook wel triest...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:11

russel, ik ben er niet bijgeweest maar dat ze hem met bepaalde dingen erin hebben geluisd zou best waar kunnen zijn.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:12

Millanka schreef:
Ik weet dat ik hiermee alles op mijn hals ga halen, maar ergens vind het wel erg voor Joran zelf, dat de laatste persoon die hem nog kon steunen, hem de rug toegekeerd heeft en heeft gezegt 'ik kom je niet opzoeken in je cel'.

Ik begrijp wel wat je bedoelt en deel het ook wel hoor. :j

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:12

Millanka schreef:

ik snap wel wat je bedoelt......Ik zat het ook al te bedenken. Papa dood, maam die niet naar je omkijkt, en dan in zo'n zoort gevangenis......Verdient? Ja. Sneu? Ja ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:14

MamboBeach schreef:
russel, ik ben er niet bijgeweest maar dat ze hem met bepaalde dingen erin hebben geluisd zou best waar kunnen zijn.

Hoezo in geluisd dan? Dat ze hem in de gaten hielden is toch niet inluizen? Dat ze iemand geld hebben gegeven om hem naar een toernooi te laten komen om hem daar verder in de gaten te houden, misschien, maar ze hebben hem niet aangezet tot moord....ze wilden wellicht kijken of hij oneerlijke dingen met geld zal gaan doen, of wilde gaan dealen...

Uiteindelijk heeft hij zelf de regie bepaald door een meisje dood te gaan slaan, dat stond vast niet in het scenario van de FBI.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:16

Zonnetje81 schreef:
Amy77 schreef:
Zeg...ik keerde mn kont net ff van de tv af he en opeens was daar die griezel in beeld, de andere griezel karbbé..klopt het dat het programma opeens zo abrupt voorbij was?

Van wat ik gezien heb, vond ik dat ze het erg goed gedaan heeft. Net wat ik al eerder zei, ook zij is in een soort van rouw en haar kind kwijt.
Ze heeft niets belastends gezegd imo, maar het keurig gehouden. Dit moet ook voor haar en dr gezin afschuwelijk zijn.

Nee was helemaal niet abrupt afgelopen! Zelfs eindaftiteling ding dat het duidelijk was dat het klaar was.

ah thanks, ik en mn stomme gepoets ook, haha..moet ik m nog ff gaan bekijken morgen dus.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:17

Ik vind het betwistbaar of hij dat meisje daadwerkelijk heeft omgebracht. Ik geloof niet zo dat ze hem op een eerlijke manier hebben verhoord, daarbij komt dat zijn advocaat er nog niet eens was en ze daar blijkbaar niet eens op konden wachten. Ik weet zeker dat Joran zich niet zou laten verhoren zonder een advocaat aan zijn zij (wat we allemaal niet zouden doen neem ik aan?), wat zou betekenen dat hij onder dwang verhoord is.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:32

En hoe verklaar je dan dat hij nu steeds niks zegt??

Sneu?? Ja...

Maar nog veel sneuer voor de vermoorde meiden.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:48

Vulina schreef:
En hoe verklaar je dan dat hij nu steeds niks zegt??

Sneu?? Ja...

Maar nog veel sneuer voor de vermoorde meiden.

Nouja, áls het zo is dat hij er ingeluisd wordt, zou ik ook niets zeggen en wachten op een goede advocaat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 00:16

Het wordt steeds vrolijker |(

LIMA - Stephany Flores zou zijn gevonden met een schedelbreuk en ernstige verwondingen aan haar gezicht en nek. Ook zouden er op het lichaam van de 21-jarige Peruaanse, die zou zijn vermoord door Joran van der Sloot, sporen van wurging zijn gevonden.
Dat meldde dinsdag de Amerikaanse nieuwszender CNN, die zegt een officieel rechtbankstuk in handen te hebben.
Volgens CNN zou er in de hotelkamer waar Flores werd gevonden, bloed op de vloer, in de gang en op het matras zijn aangetroffen.
De staat waarin het lichaam van Flores verkeerde, maakte het moeilijk autopsie te verrichten, zo zou er ook in het rapport staan.
De van moord verdachte Van der Sloot is maandag nog ondervraagd door rechter Carlos Morales in zijn cel in de gevangenis Miguel Castro Castro. Bij de ondervraging hield hij zijn mond.
Stoornis
Joran van der Sloot heeft een lage frustratietolerantie en heeft geen respect voor vrouwen. Van een psychopathische stoornis lijkt echter geen sprake, blijkt uit een psychologisch onderzoek dat de Peruaanse aanklager aan de rechter heeft overgedragen, meldt ook CNN.
Van der Sloot zou emotioneel onvolwassen zijn, een onaangepaste persoonlijkheid hebben en het niet kunnen accepteren als iemand hem tegenspreekt. Ook hecht hij geen belang aan het welzijn van anderen, oordeelt het rapport.
Moeder
Anita Van der Sloot, de moeder van Joran, zei in een dinsdagavond door RTL 4 uitgezonden interview, dat haar zoon mag 'verrekken in zijn cel'.
"Als blijkt dat hij schuldig is, ga ik hem niet opzoeken in de gevangenis", voegde ze daar aan toe. Ze sloot niet uit dat Joran Stephany Flores heeft vermoord.

© ANP/Novum

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:19

Heeft de moeder dat werkelijk zo gezegt, over haar eigen zoon jvds?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:42

Jep!

Ik ben het ook wel een beetje met Millanka eens, ik kreeg dat gevoel ook tijdens het kijken en kon het niet wegdrukken. Maarja, toen het programma af was gelopen dacht ik echt, als het allemaal echt waar is, heeft hij het er toch echt zelf naar gemaakt. Je eigen moeder laat je niet voor niets stikken...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:44

Hoe heette het programma waarin dit werd uitgezonden?
Ik zit al te zoeken op rtlgemist, maar nog niet te vinden.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:47

Ik geloof niet dat die moeder hem puur en alleen laat stikken vanwege het feit dat hij misschien iemand vermoord heeft. Maar meer omdat ze hem hulp heeft aangeboden, hij gezegd heeft dit ook te aanvaarden en alleen aan zichzelf te gaan werken, vervolgens naar Peru is gegaan voor een pokerwedstrijd en toen weer in zijn oude gedrag is teruggevallen. Ik denk dat het meer zo was bedoeld van: als hij echt wat had gedaan met de hulp die ik hem aanbood, was dit misschien niet gebeurd. Maar hij liet zich weer door een pokerwedstrijdje verleiden.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:47

Cayenne schreef:
Hoe heette het programma waarin dit werd uitgezonden?
Ik zit al te zoeken op rtlgemist, maar nog niet te vinden.

Volgens mij was het van RTL Extra.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 07:49

Dacht even dat de media het anders geformuleerd had, maar is dus wel letterlijk zo geuit door de moeder van jvds.
Dan blijven alleen de advocaten over voor jvds, zo lang meneer die nog kan betalen. Met kosten zal de moeder van jvds dan ook niet meer ondersteunen?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:23

Ik geloof niet dat haar geld zijn kant opgaat voor een advocaat. Zij wilde wel geld voor een goede advocaat zei ze, een matras, dat hij zich kon douchen en schone kleding aan kon trekken.
Of ze daarmee bedoelde dat zij dat voor hem ging regelen, weet ik niet meer, of dat ze wilde dat Peru dat voor hem regelt..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:25

Ik kan mij voorstellen dat die moeder zulke uitspraken heeft gedaan..zijn hele familie wordt erop aangekeken en ook hier werden dingen gezegd over zn ouders en opvoeding etcetc..
Ze loeeft nu denk ik in woede en enorme teleurstelling, iemand helpen houd gewoon een keer op, of het nou je kind is of niet..
Denk dat als de boosheid etc gezakt is, zij heus wel dr kind gaat opzoeken hoor..diep in je hart blijft het toch je kind..maar dat ze hem het nu laat voelen vind ik heel krachtig en sterk.

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:37

Als er zulke quoten van de moeder wordt overgenomen dan komen de quoten nou niet echt zo over als ze bedoeld zijn naar mijn mening.
ook ik heb me vraagtekens bij het hele verhaal, het zou te makkelijk zijn ook.
Waarom zou hij 5 jaar lang niet te pakken zijn en dan nu ineens zulke fouten maken?
Er zijn zoveel scenario's mogelijk maar ik denk niet dat hij ooit de kans gaat krijgen om de werkelijke waarheid te vertellen.
Hij is tenslotte van het begin af aan al direct schuldig bevonden.
En zoals zijn moeder al zegt: als hij schuldig is zal hij zijn straf moeten krijgen.
Maar wat als hij onschuldig zou zijn?
Dat hij er meer van weet is allang duidelijk maar de hype heeft hem al direct veroordeeld.
ook ik verafschuwde hem , maar moet nu toch zeggen dat ik het verhaal rond stefany wel heel erg vaag vind worden.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:53

Zijn moeder heeft niet letterlijk gezegd dat hij mag verrekken in zijn cel. Ze heeft gezegd, dat áls hij schuldig blijkt te zijn en dat ook bewezen is, ze hem niet zal opzoeken in de gevangenis.
Ook heeft ze gezegd dat ze nog geld wil geven voor een goede advocaat en dat dat het laatste is, wat ze voor hem doet. Maar ze gaf ook aan, dat ze een moeder is en dat ze hem niet 100% kan laten stikken. En daar kan ik haar heel goed begijpen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:55

Ze heeft niet gezegd dat hij kan verrekken . Ze heeft gezegd dat als hij het gedaan heeft dat ze hem daar niet op komt zoeken in zijn cel, dat ze daar geen enkele reden toe heeft.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 08:59

vond het een sterkte verstandige vrouw die moeder van Joran!!