Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:15

Als je zo redeneert zouden 'gewone' stellen ook geen kinderen op de wereld moeten zetten, want het is een keiharde, verrotte, k*twereld.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:17

IMO groeit dat kind naar alle waarschijnlijkheid dan anders op dan hier van toepassing zal zijn.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:18

Wat ik mij afvraag, zou die man (of hoe je het noemen wilt) geen moedergevoelens ontwikkelen? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:19

Het kind is nu ook niet van hen samen..
daar was een donor voor nodig.
Kinderen hadden ze al...ipv dat ze zich daarmee gezegend zouden vinden planten ze er nog maar 1 bij op deze al overvolle harde aardbol...

RP...waarom denk je dat ik kinderloos ben?

En van mij zou iedereen wel een test mogen doen voordat ze aan kinderen beginnen...zodat van die halfgare geen kinderen op de wereld zetten... maar helaas kan dat niet ff ingevoerd worden...

Maar bij adoptie word er wel naar gekeken, en ik vind dat in deze situatie er ook totaal nooit toestemming gegeven had mogen worden.

Overigens gaven de meeste doktoren geen toestemming...wat je ook overal kunt lezen in de berichten...
Maar ga je lang genoeg zoeken kom je wel een halfgare tegen die toestemming verleent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:25

milou123 schreef:
IMO groeit dat kind naar alle waarschijnlijkheid dan anders op dan hier van toepassing zal zijn.

Niemand groeit gelijkwaardig op. Er is niet zoals als gelijke kansen. Waar ligt dan de grens? Ouders die het niet breed hebben? Mensen in Derde Wereld landen? Mensen met een problematisch verleden?

runningkawa schreef:

Ik wil ook geen kinderen, omdat ik de wereld veel te hard vind en bovendien al veel te vol. Neemt niet weg dat ik het mensen die het graag willen en een kind liefde kunnen bieden het niet gun.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:26

http://www.kidsweek.nl/artikel/177181

Citaat:
Maar de organen die nodig zijn om een baby te krijgen, liet Thomas zitten. Want hij wist dat hij ooit vader wilde worden.

Citaat:
Van wie is onbekend, want hij en Nancy haalden het zaad bij een spermabank.

Citaat:
Alleen werden Thomas en Nancy in de Verenigde Staten wel veel tegengewerkt. Volgens hen wilden veel dokters niet helpen omdat ze vonden dat het niet kon wat Thomas deed. Ook in hun omgeving had niet iedereen begrip.

Citaat:
Volgens Thomas weet een deel van Nancy's familie niet eens dat hij een omgebouwde vrouw is.

Nu anders toch wel. Vork
Laatst bijgewerkt door milou123 op 16-07-08 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:28

Hij en Nancy haalde het staat er, dus ze zijn er samen naar toe gegaan. Niet dat zij even snel is gegaan. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:46

Ik gun het mensen ook Ja
Staat ook nergens dat ik het mensen niet gun.

Maar als ouders ben je wel verantwoordelijk voor een kindje...en het op deze harde wereld droppen als je zelf wel een erg merkwaardig gezin bent...nee, kan ik me gewoon niet in vinden. 9ook niet bij hetro stellen)
Verder zochten ze zelf de media...dus lijkt het erop dat ze het ook wel stoer vinden een apart gezin te zijn, ipv proberen een doorsnee gezin te worden (wat niet kan)

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:48

Tellie schreef:
Ik denk dat wanneer ze zeggen dat ze geen kinderen kan krijgen dat dat ook geen mogelijkheid is geweest.

RedPassion schreef:
milou123 schreef:
Had ze zelf aan kinderen?! Wáárom is dit in vredesnaam dan toegestaan?! Sorry, dit gaat helemaal mijn pet te boven. Al ging het dat al. Bloos

Toegestaan?! Je doet net alsof die mensen achterlijk zijn en toestemming nodig hebben van.... van wie eigenlijk?
Als we die kant opgaan moet je je ook eens afvragen hoeveel 'standaard' koppels er zijn die beter toestemming zouden moeten vragen (en nooit zouden moeten krijgen!).

RedPassion schreef:
Nee, maar iedere idioot die vruchtbaar is kan wel gewoon een kind verwekken/baren.

Moeten de mensen die afwijken van het 'normale' dan maar toestemming vragen en geweigerd worden (ze zijn tenslotte niet stabiel Gestoord ), terwijl juist die mensen de keuze voor een kind vaak meer overwogen nemen dan mensen die ze 'gewoon' kunnen krijgen?
RedPassion schreef:
milou123 schreef:

Niemand groeit gelijkwaardig op. Er is niet zoals als gelijke kansen. Waar ligt dan de grens? Ouders die het niet breed hebben? Mensen in Derde Wereld landen? Mensen met een problematisch verleden?

runningkawa schreef:

Ik wil ook geen kinderen, omdat ik de wereld veel te hard vind en bovendien al veel te vol. Neemt niet weg dat ik het mensen die het graag willen en een kind liefde kunnen bieden het niet gun.

Amen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:52

Maar wanneer ben je dan merkwaardig RK? Dat is gewoon een kwestie van mening.

Waarom ze de media hebben opgezocht weet ik natuurlijk niet. Het hoeft alleen niet te zijn om 'stoer' over te komen. Het kan ook een poging zijn om een taboe te doorbreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:55

En dat blijkt hard nodig te zijn ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 11:57

Nee hoor is niet nodig Lachen

merkwaardig...als je denkt als man kinderen te kunnen baren...best wel een merkwaardig iets ja Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:00

Blijkbaar is het wel hard nodig, als je veel reacties in dit topic ziet...

En jij vindt het merkwaardig RK, het is geen feit dat het merkwaardig is.

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:02

runningkawa schreef:
Ik gun het mensen ook Ja
Staat ook nergens dat ik het mensen niet gun.

Maar als ouders ben je wel verantwoordelijk voor een kindje...en het op deze harde wereld droppen als je zelf wel een erg merkwaardig gezin bent...nee, kan ik me gewoon niet in vinden. 9ook niet bij hetro stellen)
Verder zochten ze zelf de media...dus lijkt het erop dat ze het ook wel stoer vinden een apart gezin te zijn, ipv proberen een doorsnee gezin te worden (wat niet kan)

Dus in jou ogen mag je alleen kinderen als je normaal bent? Ik denk dat het heel moeilijk te beoordelen is wie er nou eigenlijk normaal is. Deze "man" voelt zich nu eindelijk normaal, maar dat hoeft in onze ogen misschien niet zo te zijn. En ook zijn er hele normale gezinnen die problemen krijgen.. dus ik denk dat je daar niet zo over kan oordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:06

Dat is ook moeilijk te beoordelen. Geeft dat direct toe.
Maar dit is niet normaal, is ook echt een feit.
Normaal is een gewone vrouw die een kind baart.

Natuurlijk kunnen gewone gezinnen ook problemen krijgen, schrijf ik ergens van niet dan?
Maar het op te gaan zoeken Verward

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:15

ja ok, maar het is ook eigenlijk een vrouw die een kind baard, ze heeft zich alleen om laten bouwen omdat ze zich geen vrouw voelt. Dus feitenlijk heel normaal, alleen het uiterlijk is anders, verder is alles op een redelijk natuurlijke manier gegaan. Het is misschien een raar idee omdat het nu een "man" is.. Ik denk dat ze nu gelukkiger zijn, en dat is ook belangrijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:29

en dat het kind dadelijk gepest gaat worden, of op zijn minst raar aangekeken wordt mag omwille van hun geluk?

En ze heeft zich bewust niet geheel om laten bouwen omdat ze al altijd heeft gezegd een kind te willen baren..hoeveel man voel je je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 12:56

runningkawa schreef:
hoe kan hij nu de vader zijn als hij dat kind gebaart heeft..dat is pas onzin Haha!

Hoe kan hij nu de vader zijn als het geadopteerd zou zijn geweest? En hoe kan zij dan de moeder zijn?
Owja niet.. nee dat is echt een heel stuk beter dan een eigen mama (neem even aan dat de eicel gewoon van haar was) en een eigen papa (misschien dan niet zijn zaad, maar wel in hem gegroeid)
Dat is een stuk meer ouders hebben dan als je geadopteerd wordt en je later zit af te vragen waar je echt vandaan komt en die mensen nooit zal kunnen vinden..

runningkawa schreef:
waarom denk je dat ik kinderloos ben?

Gut misschien omdat je ergens beweerde dat deze aarde al bomvol was en een slechte plek is om op te groeien? Dat was iig 1 van jou redenen waarom deze mensen dit kind niet op de wereld hadden mogen zetten. Dus waarom zou jij er dan wel een kind op mogen zetten?

Citaat:
En van mij zou iedereen wel een test mogen doen voordat ze aan kinderen beginnen...zodat van die halfgare geen kinderen op de wereld zetten... maar helaas kan dat niet ff ingevoerd worden...
Maar bij adoptie word er wel naar gekeken, en ik vind dat in deze situatie er ook totaal nooit toestemming gegeven had mogen worden.

Dan mogen ze van mij ook gaan kijken naar hoe tolerant mensen zijn tegenover mensen die niet geheel standaard zijn zoals deze man. Die mensen mogen ze van mij dan ook verbieden kinderen te krijgen, want dan krijg je kinderen met rare opvoedingen en dus ook rare gedachte kronkels die mensen die anders zijn niet accepteren...

Citaat:
Overigens gaven de meeste doktoren geen toestemming...wat je ook overal kunt lezen in de berichten...

Ik zeg 1 ding: Amerika....

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:03

RedPassion schreef:
Blijkbaar is het wel hard nodig, als je veel reacties in dit topic ziet...

En jij vindt het merkwaardig RK, het is geen feit dat het merkwaardig is.

Het gaat me hier niet om een taboe, het gaat me zoals ik al eerder had aangegeven over het kind. Heeft imo niets maar dan ook helemaal niets met een taboe te maken.

En dat over die dokters en Amerika, ik denk dat het in welk land dan ook hetzelfde zou zijn, dat veel dokters niet mee zouden werken.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:00

idinn schreef:
runningkawa schreef:

Ik zeg 1 ding: Amerika....

Sorry hoor, maar doe doktoren hebben een zeer lange opleiding achter de rug waar ethiek een groot deel van uit heeft gemaakt...Als zij dit niet in orde vinden (meerdere doktoren!) dan zal daar toch echt wel een reden voor zijn...

Ik vraag me af wat het kind later mag zeggen tegen eh....papa?

Kind: Maar papa, vaders kunnen toch geen kinderen krijgen? Dat kunnen toch alleen moeders?
Papa: Ja, maar toen ik jou kreeg was ik nog moeder...
Kind: Waarom ben je nu niet meer moeder dan?
Papa: Papa wilde liever papa zijn dan mama...

'k zie het voor me, lekker verwarrend Haha!

Of leugentje om eigen bestwil en gewoon doen alsof de echte mama het kind kreeg terwijl dit niet zo is...Om de elende van de verwarring te voorkomen....(had je voor de tijd kunnen weten toch?)

En dan moet je ook nog kunnen vertellen dat jij de echte papa ook nooit in een andere vorm dan als een wit drapje in een potje hebt gezien bij wijze van...

Kind: Oh papa! je bent dus ook niet mijn echte papa...maar ook niet mijn mama, want je wilt geen mama zijn en ik heb al een mama...Maar mama is dan toch ook niet mijn mama want zij kreeg mij niet....?

Jaaaaaaaa, ik zie een lekkere toekomst voor die kleine Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:05

Het is veel erger om aan je kind te vertellen dat je zo dronken was en daarna zwanger bleek.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:10

wow wat vreemd is dit!
Is dat bij oprah nog ergens terug te zien?...
Want ik kan n u niet echt een oordeel geven omdat ik ze niet 'ken' misschien zijn ze zo wel heel gelukkig samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:36

indinn...misschien beter lezen?
Met je gut mag jij er wel een kind opzetten...ik zet er geen kind op, bewust!

adoptie
denk niet dat deze mensen voor adoptie in aanmerking komen
1 ze hebben al kinderen
2 als je geen stabiele basis hebt krijg je geen kindje toegewezen (terecht)

en tolerantie kan ook te ver gaan.
Whats next...je mag op straat verkracht worden want sommige dodo's vinden dat het wel kan als je een open bloeusje hebt?
iedereen die anders vindt is kortzichtig ....
Want dat is de strekking van het topic nu
als weerwoord gaan schermen met kortzichtig omdat de argumentatie op is en te kort doet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:43

Die vergelijking die je maakt is natuurlijk nergens op gebaseerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:45

niet?

laten we het hopen Lachen
Want hoe ver moet tolerantie gaan?

Nu moet dit normaal gevonden gaan worden (ook al heeft het kindje kans op pesten meer dan gemiddeld)
Tot hoever gaan we dan over nog eens 10 jaar?

Maar nee, als we het er niet mee eens zijn zijn we kortzichtig....