Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:IMO groeit dat kind naar alle waarschijnlijkheid dan anders op dan hier van toepassing zal zijn.
runningkawa schreef:RP...waarom denk je dat ik kinderloos ben?
Citaat:Maar de organen die nodig zijn om een baby te krijgen, liet Thomas zitten. Want hij wist dat hij ooit vader wilde worden.
Citaat:Van wie is onbekend, want hij en Nancy haalden het zaad bij een spermabank.
Citaat:Alleen werden Thomas en Nancy in de Verenigde Staten wel veel tegengewerkt. Volgens hen wilden veel dokters niet helpen omdat ze vonden dat het niet kon wat Thomas deed. Ook in hun omgeving had niet iedereen begrip.
Citaat:Volgens Thomas weet een deel van Nancy's familie niet eens dat hij een omgebouwde vrouw is.
Tellie schreef:Ik denk dat wanneer ze zeggen dat ze geen kinderen kan krijgen dat dat ook geen mogelijkheid is geweest.
RedPassion schreef:milou123 schreef:Had ze zelf aan kinderen?! Wáárom is dit in vredesnaam dan toegestaan?! Sorry, dit gaat helemaal mijn pet te boven.Al ging het dat al.
Toegestaan?! Je doet net alsof die mensen achterlijk zijn en toestemming nodig hebben van.... van wie eigenlijk?
Als we die kant opgaan moet je je ook eens afvragen hoeveel 'standaard' koppels er zijn die beter toestemming zouden moeten vragen (en nooit zouden moeten krijgen!).
RedPassion schreef:Nee, maar iedere idioot die vruchtbaar is kan wel gewoon een kind verwekken/baren.
Moeten de mensen die afwijken van het 'normale' dan maar toestemming vragen en geweigerd worden (ze zijn tenslotte niet stabiel), terwijl juist die mensen de keuze voor een kind vaak meer overwogen nemen dan mensen die ze 'gewoon' kunnen krijgen?
RedPassion schreef:milou123 schreef:IMO groeit dat kind naar alle waarschijnlijkheid dan anders op dan hier van toepassing zal zijn.
Niemand groeit gelijkwaardig op. Er is niet zoals als gelijke kansen. Waar ligt dan de grens? Ouders die het niet breed hebben? Mensen in Derde Wereld landen? Mensen met een problematisch verleden?runningkawa schreef:RP...waarom denk je dat ik kinderloos ben?
Ik wil ook geen kinderen, omdat ik de wereld veel te hard vind en bovendien al veel te vol. Neemt niet weg dat ik het mensen die het graag willen en een kind liefde kunnen bieden het niet gun.
runningkawa schreef:Ik gun het mensen ook
Staat ook nergens dat ik het mensen niet gun.
Maar als ouders ben je wel verantwoordelijk voor een kindje...en het op deze harde wereld droppen als je zelf wel een erg merkwaardig gezin bent...nee, kan ik me gewoon niet in vinden. 9ook niet bij hetro stellen)
Verder zochten ze zelf de media...dus lijkt het erop dat ze het ook wel stoer vinden een apart gezin te zijn, ipv proberen een doorsnee gezin te worden (wat niet kan)
runningkawa schreef:hoe kan hij nu de vader zijn als hij dat kind gebaart heeft..dat is pas onzin
runningkawa schreef:waarom denk je dat ik kinderloos ben?
Citaat:En van mij zou iedereen wel een test mogen doen voordat ze aan kinderen beginnen...zodat van die halfgare geen kinderen op de wereld zetten... maar helaas kan dat niet ff ingevoerd worden...
Maar bij adoptie word er wel naar gekeken, en ik vind dat in deze situatie er ook totaal nooit toestemming gegeven had mogen worden.
Citaat:Overigens gaven de meeste doktoren geen toestemming...wat je ook overal kunt lezen in de berichten...
RedPassion schreef:Blijkbaar is het wel hard nodig, als je veel reacties in dit topic ziet...
En jij vindt het merkwaardig RK, het is geen feit dat het merkwaardig is.
idinn schreef:runningkawa schreef:Overigens gaven de meeste doktoren geen toestemming...wat je ook overal kunt lezen in de berichten...
Ik zeg 1 ding: Amerika....