Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:tita schreef:In Nederland mag je toch tot 26 weken of is het hier ook 21 weken.
Diablo uitzonderingen mogen altijd gemaakt worden
Nee toch, ik dacht 11 of 12 weken, dat zou ik ook wel erg vinden hoor, sommigen doen nl zo makkelijk over aborteren, is ook erg..
KiWiKo schreef:heeft iemand enig idee wat een bevalling met je doet??? en dan heb ik het niet over lichamelijk ...... maar geestelijk!
KiWiKo schreef:heeft iemand enig idee wat een bevalling met je doet??? en dan heb ik het niet over lichamelijk ...... maar geestelijk!
tita schreef:detour schreef:---------
In Nederland mag je toch tot 26 weken of is het hier ook 21 weken.
----
Nee toch, ik dacht 11 of 12 weken, dat zou ik ook wel erg vinden hoor, sommigen doen nl zo makkelijk over aborteren, is ook erg..ik zat er wel heel ver naast dan...
tita schreef:Keizersnede is een heel klein sneetje ter hoogte van je bikini broekje onder verdoving.
tita schreef:In Nederland mag je toch tot 26 weken of is het hier ook 21 weken.
detour schreef:Nee toch, ik dacht 11 of 12 weken, dat zou ik ook wel erg vinden hoor, sommigen doen nl zo makkelijk over aborteren, is ook erg..
tita schreef:ik zat er wel heel ver naast dan...
detour schreef:Zouden jullie met mijn geplaatste info(oke, ik zeur een beetje) nog steeds vinden dat het kindje voldragen moet worden geboren?