Aranel schreef:Ik vind het eigenlijk best een 'nette' film, gezien alle ophef en voorspellingen. Het is gewoon de waarheid.. Ik heb m nog niet helemaal gezien, net een stuk op het nieuws een een deel op internet.
Waarheid?? Ik vind dit geen waarheid om eerlijk te zijn...Ik weet niet of jullie net netwerk hebben gekeken, (heb maar tot pagina 4 gelezen..) maar van sommige reacties vallen mijn mond echt open!
Ik vind beelden uit deze film totaal uit z'n verband gerukt. En nee, dan heb ik het niet over het vliegtuig in the Twin Towers. Wel over het 'homo' beeld, waarvan ik me uberhaupt afvraag of het wel homo's zijn, of dat dat voor het gemak even zo gezegd werd. Die kinderen met bebloede hoofden, is een volksfeest in, ik meen Iran, maar heeft dus niks met de Koran of Islam te maken. Vrouwenbesnijdenis komt ook niet voor in de Koran en wordt maar in een heel klein deel van de moslimgemeenschap gedaan.
Daarnaast...denken jullie nou echt dat wij heel de moslimgemeenschap over ons heen krijgen? Denk het niet hoor...onze media doet ook aan beeldvorming en niet zo zuunig ook. Het is niet interessant om mensen te filmen die rustig doorgaan met hun leven en Wilders maar laten l*llen, nee, hier willen we sensatie zien..mensen met brandende vlaggen. Want ja, daar kunnen we wat mee, het bevestigt immers alleen maar het vooroordeel

Idioten heb je altijd wel, overal, maakt niet uit met wat voor opvattingen. Denk ook niet dat Nederland bang hoeft te zijn voor 9/11 taferelen, hoogstens Wilders moet een beetje oppassen..maar ja, dat doet ie ook zelf hoor...