Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Ik ben benieuwd, Wilders wil geen volk uitroeien, heeft geen kampen, geen leger. ik vind de vergelijking echt schandalig en het getuigt niet van kennis van wat er bijna een eeuw geleden in Europa gebeurd is.
faye schreef:Ik ben benieuwd, Wilders wil geen volk uitroeien, heeft geen kampen, geen leger. ik vind de vergelijking echt schandalig en het getuigt niet van kennis van wat er bijna een eeuw geleden in Europa gebeurd is.
Maethoriel schreef:faye schreef:Ik ben benieuwd, Wilders wil geen volk uitroeien, heeft geen kampen, geen leger. ik vind de vergelijking echt schandalig en het getuigt niet van kennis van wat er bijna een eeuw geleden in Europa gebeurd is.
Met mijn kennis mbt WOII is niets mis hoor, en ík zie wel overeenkomsten tussen Hitler en Wilders. Wilders wil geen volk uitroeien, maar zou als hij de kans kreeg iedere moslim uit Nederland zetten. Hij is van mening dat het een minder volk is, en dat strookt, vind ik, aardig met Hitlers visie over 'Ubermenschen' en 'Untermenschen'. Grote verschil is dat Hitler in de jaren 30 van de vorige eeuw de kans kreeg om een enorme schare mensen achter zich te krijgen en zijn ideeën tot uitvoer te brengen, en Wilders tot dusverre de kans niet heeft gekregen en ook nooit zal krijgen
Om Wilders direct naast Hitler te zetten is dan misschien niet helemaal correct van mij, maar ik vind het een gevaarlijke, kortzichtige man. Er duidelijk en alleen op gericht zíjn mening te verkondigen en onrust te zaaien, want laten we eerlijk zijn: met welke serieuze politieke plannen is hij verder ooit aangekomen?
Maureenn schreef:uit het land willen zetten is iets anders als uit het land zetten, uitroeien, vermoorden ect.
Citaat:ík zie wel overeenkomsten tussen Hitler en Wilders
tita schreef:Citaat:ík zie wel overeenkomsten tussen Hitler en Wilders
En dat doen bepaalde Christen ook in Nederland..maar die slachten en moorden niet zomaar
Joepju schreef:Wilders verzint elke keer weer wat nieuws om de publicitijd te halen. En ja hoor; het is hem weer gelukt; hij hoeft alleen maar te roepen dat er een soort van film komt, en heel nederland staat alweer op z'n kop; precies wat hij wilt; meneer is gek op aandacht; en dat krijgt hij weer volop.
Als hij genegeerd was, was het misschien nogeeneens uitgelekt naar het buitenland, waar nu ook veel ophef word gemaakt.
Dus voortaan die Wilders links laten liggen;![]()
![]()
en dan waait het vanzelf over....Helaas zal dit niet gebeuren....
Citaat:eenvoudige en effectieve manier een bevolkingsgroep
tita schreef:Citaat:eenvoudige en effectieve manier een bevolkingsgroep
Doet de Al Quada nou niet percies hetzelfde![]()
Tevens proberen ze ook een werldmacht te creeeren met overal hun geheime diensten.
Denise schreef:Ach, er is zoveel om bang voor te zijn. Angst is ook een vorm van terreur. Ik lig er niet meer wakker om dan over de aanslagen van 11 september bijvoorbeeld, er kan altijd wat gebeuren, laten we gewoon hopen van niet.
of ben ik nu te nuchter![]()