wat heeft dat varken nou weer met wilders te maken :S :S :S en ik lees trouwens niets over bedreigingen. op deze manier kan je over iedere 'groep' hele stapels met 'in sommige ogen rare' handelingen en uitspraken aan het ligt brengen. (omdat het jou mening en gebruik niet is)
dat varkentje van de fortis gebeuren vertegenwoordigd niet de moslims in nederland.
dat zijn allemaal handelingen van individuen.
bij mij op stal is er ook een varken. en hij krijgt ook mijn etensresten omdat ik simpelweg geen eten weg gooi en verspil. varken zijn alles eters en (volgens mijn geloof) bedoeld om op te ruimen en niet om gegeten te worden.. zo helpen we elkaar

. moslim en varken
en jaantsje, jij benadrukt het feit dat het (respect) van 2 kanten moet komen. maar dan verwijs ik je nog even een paar pagina's terug. waar ik vertelde dat de zaal voor 90% islamitisch was!! ja we komen echt ergens.
en wat ik een beetje domme uitspraak vind.. eigenlijk een hele domme.
moslims komen hier als gast !!???????
hoeveel nederlandse moslims zijn er wel niet in nederland? hoeveel generaties wonen de marokkanen, molukkers en turken hier al niet?? wij zijn
allemaal nederlander!!! en wij moeten
allemaal deelnemen aan de maatschappij!! nederlands is multi culti en multi alles. accepteer het maar gewoon, je moet er het beste van maken vind ik (of ga in een hutje op de hei wonen zonder kabel tv en adres, dan heb je geen last

. )