xx_Horsiex schreef:daniella74 schreef:Heb ik ook niet, maar ik hoor het nieuws op de radio en lees de voorpagina van de krant.
Kun je toch nog wel normaal reageren?
Je was pas de 12e ofzo die die opmerking er in slingerde...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:daniella74 schreef:Heb ik ook niet, maar ik hoor het nieuws op de radio en lees de voorpagina van de krant.
Kun je toch nog wel normaal reageren?
IKbenEllen schreef:Dan zitten we dus weer bij de wilde dieren (de giraf dus).
xDramaQueen schreef:dan heb ik nog een reden om te emigreren,loslopende (half) wilde dieren
daniella74 schreef:xDramaQueen schreef:dan heb ik nog een reden om te emigreren,loslopende (half) wilde dieren
Mijn dressuur-girlama is igg nog een planteneter
daniella74 schreef:IKbenEllen schreef:Dan zitten we dus weer bij de wilde dieren (de giraf dus).
Die in Artis zijn niet meer zo wild, dat zijn halve huisdieren.
daniella74 schreef:Nee hoor, ze kunnen overal tegen. Ze kunnen ook in het span, ze kunnen tegen kou, regen en lawaai. Ik geloof echt in de allround alles-proof dressuur girlama. Je hebt alleen een krukje nodig met opstappen, ze hebben wel veel maat
daniella74 schreef:Nee hoor, ze kunnen overal tegen. Ze kunnen ook in het span, ze kunnen tegen kou, regen en lawaai. Ik geloof echt in de allround alles-proof dressuur girlama. Je hebt alleen een krukje nodig met opstappen, ze hebben wel veel maat
Miska schreef:Needje schreef:Waarom wil je graag in de belangstelling staan als je veel geld wilt uitgeven aan een dier?
Verder is het misschien een idee om de site van die mensen zelf even te lezen.
Één woord! EGO!!!
Wat beweegt mensen om zo'n dier te willen?
Alleen maar voor de heb!
Hebben, hebben, hebben!
Geen 1 moment over het dier nagedacht waarschijnlijk, hoe die zich zal voelen.
Je kunt wel een leefomgeving maken, maar het dier hoort niet in Nederland thuis.
Simpel als wat!
daniella74 schreef:IkbenEllen, ik vind dat dit niets meer te maken heeft met raskatten nemen. Dit is ziekelijk, een wild dier aanschaffen om te showen datje zo gek bent op katten.
IKbenEllen schreef:daniella74 schreef:Het is ook een statusartikel dus in feite is het een soort Porche
Maar waarom zou iemand geen statusartikel aan mogen schaffen? Ze betalen het toch zelf?
xDramaQueen schreef:als ik een nieuwe zonnebril koop van bij wijze van 1000 euro laat ik dat toch ook niet aan iedereen weten?
xDramaQueen schreef:wat maakt een mens gelukkig om dat in het nieuws te gooien dan?
dat wil ik eigenlijk wel weten, is dit om een stempel te krijgen wij-zijn-rijke-dierliefhebbers-en-nemen-daarom-een-kat-van-27.00-euro-inplaats-van-iets-te-schenken-aan-het-asiel (oid) mensen??
daniella74 schreef:Ik heb gewoon een heel groot probleem met het dierenleed wat hier achter schuilgaat.