Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Wat is er mis met speculerenzo kan je tot aardig mooie besluiten komen. En nog leuker is als ze uiteindelijk kloppen
Liezel1 schreef:maar waarom is er geen gedegen onderzoek gedaan naar Nathalee en haar leven?
Ik hoorde in de tijd dat dit meer een "hot item" iets over het feit dat ze al eerder weggelopen was van huis... dat ze regelmatig sex had met vreemden etc...
ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar voor mijn gevoel is het vrij snel in de "doofpot" gestopt.... we weten helemaal níets over haar....
Firedancer schreef:Waarom komt die jongen uberhaupt met z'n kop op de tv? Hij wil gewoon zijn leven weer oppakken, maar laat zich wel in met de media???
Cayenne schreef:Ik ben het met russel eens![]()
Het gedrag van het meisje staat niet ter discussie omdat ze (mocht ze idd zijn vermoord) daar niet om heeft gevraagd. Dan maakt het niet uit hoe ze zich heeft gedragen.
Wanted2003 schreef:Wie gaat er nou in zn eentje met een jongen naar het strand? Dan lok je wel het een en ander uit. Niemand vraagt erom om vermoord te worden tuurlijk niet, maar was zij alleen naar het strand gegaan, dan was zij er waarschijnlijk nog geweest.
sarabande schreef:Wanted2003 schreef:Wie gaat er nou in zn eentje met een jongen naar het strand? Dan lok je wel het een en ander uit. Niemand vraagt erom om vermoord te worden tuurlijk niet, maar was zij alleen naar het strand gegaan, dan was zij er waarschijnlijk nog geweest.
Nou ik lees veel onzin hier maar deze opmerking mag boven in de top 10
Citaat:Binnen de gelederen van de NPS, die in samenwerking met de VARA de programma's Nova en Pauw & Witteman uitzendt, is onenigheid ontstaan over het uitzenden van het 'wijnincident' met Peter R. de Vries en Joran van der Sloot.
ANP
NOVA zond de beelden van het incident, dat plaatsvond na de uitzending, zaterdag zeer tegen de zin van de redactie van Pauw & Witteman uit, zo meldt eindredacteur Herman Meijer.
Na de uitzending, waarbij ook de ouders van Van der Sloot aanwezig waren, gooide Joran van der Sloot een glas wijn in het gezicht van De Vries. Die had Joran het vuur aan de schenen gelegd over de leugens die hij de politie op Aruba zou hebben verteld over zijn handelen op de avond dat Natalee Holloway verdween.
Vertrouwen
In de Volkskrant zegt Witteman maandag dat de beelden niet zijn vrijgegeven door zijn programma. "Wij hebben de beelden niet aan Nova gegeven. Als de uitzending is afgelopen dan is de uitzending afgelopen. Daar moeten onze gasten op kunnen vertrouwen."
Uitzenden
Volgens Meijer vond er na het incident een goed gesprek plaats tussen de familie van der Sloot en De Vries en werd met de redactie afgesproken de beelden niet uit te zenden. "Ik heb ze dat toegezegd."
Speurwerk
Nova-hoofdreacteur Carel Kuyl zegt de beelden via 'handig speurwerk' te hebben gekregen. Hij begrijpt het standpunt van Witteman, maar vindt dat het journalistiek belang in dit geval voorgaat.
"Die jongen gooit in een publieke ruimte de wijn waar ook nog journalisten bij zitten. Dan begrijp ik nu de commotie niet zo goed", aldus de NOVA-hoofdredacteur.
Excuses
Volgens Peter R. de Vries heeft Joran na het incident zijn excuses aangeboden. Volgens de misdaadverslaggever was de moeder van Joran ook flink van slag. "Het pijnlijke was dat ze tijdens de uitzending juist haar best had gedaan om Joran te presenteren als een jongen die goed opgevoed was en die zich goed kon beheersen", aldus De Vries.
Ook internationale media besteedden aandacht aan het wijnincident. De Amerikaanse zender Fox News besteedde er zaterdag al een item aan.
russel schreef:Je hebt gelijk en in dat geval kan Joran heel makkelijk vertellen hoe die avond is verlopen. Het continue zwijgen met paps in je kielzoog is wel erg verdacht voor iemand die onschuldig is. Vermoord misschien niet, maar dood door schuld kan wel.
Nadya schreef:sarabande schreef:
Nou ik lees veel onzin hier maar deze opmerking mag boven in de top 10
Die komt uit een ei, dat is wel heeeeeeel duidelijk.
Wanted2003 schreef:Nadya schreef:Die komt uit een ei, dat is wel heeeeeeel duidelijk.
Is het hier verboden om te zeggen wat je denkt?
Nee dus, hoef je ook niet zon rare opmerking daarover te plaatsen.