Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:18

Wat is er mis met speculeren Lachen zo kan je tot aardig mooie besluiten komen. En nog leuker is als ze uiteindelijk kloppen Lachen

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:20

Inderdaad, speculatie zal het altijd blijven tot de waarheid uitkomt. Ook hebben wij niet alle bewijzen die de politie heeft. Persoonlijk denk ik dat iemand, die helemaal niets van de zaak afweet (al bestaat die niet) eens met een frisse onbevoorooldeelde blik naar de bewijzen zou moeten kijken. Wie weet heeft de rest iets over het hoofd gezien door de zware media druk en aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:22

katiavl schreef:
Wat is er mis met speculeren Lachen zo kan je tot aardig mooie besluiten komen. En nog leuker is als ze uiteindelijk kloppen Lachen

speculeren is mss voor ons leuk.. Maar voor de fam. van der sloot vind ik het nou niet zo respectvol Knipoog Helemaal als blijkt dat het niet klopt..! Tong uitsteken

naja speculeren is mss nog niet eens zo heel erg, maar wel als je het als waarheid gaat zien.. Tong uitsteken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:24

Vind je het erg als ik me niet zo druk maak over de familie Van der Sloot na al die leugens???
Ik vind het heel vervelend voor de moeder (die kwam op mijn sympathiek, maar ook verblind over), maar ik heb niet zo'n medelijden met die twee mannen, hoor. Tong uitsteken

Ik vind het belangrijker dat men erachter komt wat er met die Natalee gebeurd is......

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:26

Een goede moeder kent haar kind beter dan wie ook, dat wil niet zeggen dat ze accepteert dat anderen de waarheid zeggen, want ze zal haar kind ook altijd verdedigen.

En dat herkende ik erg in de wat wazige verklaringen van een moeder in tweestrijd bij P&W.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:28

maar waarom is er geen gedegen onderzoek gedaan naar Nathalee en haar leven?
Ik hoorde in de tijd dat dit meer een "hot item" iets over het feit dat ze al eerder weggelopen was van huis... dat ze regelmatig sex had met vreemden etc...
ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar voor mijn gevoel is het vrij snel in de "doofpot" gestopt.... we weten helemaal níets over haar....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 16:30

Ik kan me als moeder heel goed voorstellen dat je je kind verdedigt, hoor. Daarom zag ik ook aan haar dat ze aardig verblind was...... Waar ik dus wel begrip voor heb, maar wat wel betekent dat je er naast zit als moeder. Ik denk dat je als moeder je kind in dit soort gevallen misschien wel niet zo goed kan beoordelen......

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:13

Liezel1 schreef:
maar waarom is er geen gedegen onderzoek gedaan naar Nathalee en haar leven?
Ik hoorde in de tijd dat dit meer een "hot item" iets over het feit dat ze al eerder weggelopen was van huis... dat ze regelmatig sex had met vreemden etc...
ik weet natuurlijk niet of het waar is, maar voor mijn gevoel is het vrij snel in de "doofpot" gestopt.... we weten helemaal níets over haar....

Daar is ooit een uitzending over geweest. Daar kwam naar boven dat het een niet geheel frisse familie was, met drugs, drank en meer van dat soort ongein. Knipoog
En het meisje was al vaker vermist, omdat ze weggelopen was.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 20:04

Nou idd, als moeder zijnde kan je je nooit voorstellen dat je kind een misdrijf zal plegen van dien aard. Ook al heeft zij in het begin getwijfeld, je verdedigd je kind uiteraard, als je tenminste weet dat de het niet gedaan heeft of daarin wil geloven.
Net zoiets als met incest in huis, zoiets wil je vaak ook niet zien als ouder zijnde en dat zal in gevallen als deze ook best gebeuren.
Ik heb nog steeds geen idee, durf bijna wel te zeggen dat ze meer weten dan wat er verklaard wordt. Dat petje en die baardgroei is niet voor niets als je het mij vraagt, haalde dat al eerder aan, onverzorgd zijn, maar toch een nette blouse aan? dan kan dat petje wel af ook hoor, bij de tv zijn visagisten genoeg om dat even netjes te maken..verbaasde me ook dat hij dat ding op mocht houden.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 21:57

Waarom komt die jongen uberhaupt met z'n kop op de tv? Hij wil gewoon zijn leven weer oppakken, maar laat zich wel in met de media???

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 23:46

Firedancer schreef:
Waarom komt die jongen uberhaupt met z'n kop op de tv? Hij wil gewoon zijn leven weer oppakken, maar laat zich wel in met de media???

Ik zou het me kunnen voorstellen dat ze 1 interview willen doen om van het gezeur af te zijn en om hun kant van het verhaal te vertellen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 02:26

Cayenne schreef:
Ik ben het met russel eens Ja

Het gedrag van het meisje staat niet ter discussie omdat ze (mocht ze idd zijn vermoord) daar niet om heeft gevraagd. Dan maakt het niet uit hoe ze zich heeft gedragen.

Ook @ Russel: Ik bedoelde met gedrag van Natalee niet dat ze misschien makkelijk was, maar WEL dat ze verscheidene keren weggelopen is. Vandaar dat ik denk vind haar eerst maar eens voordat er van moord uitgegaan wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 08:30

Je hebt gelijk en in dat geval kan Joran heel makkelijk vertellen hoe die avond is verlopen. Het continue zwijgen met paps in je kielzoog is wel erg verdacht voor iemand die onschuldig is. Vermoord misschien niet, maar dood door schuld kan wel.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:41

Na weet ik veel hoeveel uren in een verhoorkamer kan ik me voorstellen dat je een keer uitgepraat bent..

Voor mij is het gedrag van Natalee wel degelijk van belang. Wie gaat er nou in zn eentje met een jongen naar het strand? Dan lok je wel het een en ander uit. Niemand vraagt erom om vermoord te worden tuurlijk niet, maar was zij alleen naar het strand gegaan, dan was zij er waarschijnlijk nog geweest.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:54

Dat vind ik eigenlijk maar raar gezegd, dan kan je zo over alle moorden spreken. Als ze waren thuis gebleven was het niet gebeurd of andersom Lachen Ken jij de situatie helemaal? Ik niet Lachen
En niet vergeten, was hij daar nog altijd vrijwillig Lachen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:57

Wanted2003 schreef:
Wie gaat er nou in zn eentje met een jongen naar het strand? Dan lok je wel het een en ander uit. Niemand vraagt erom om vermoord te worden tuurlijk niet, maar was zij alleen naar het strand gegaan, dan was zij er waarschijnlijk nog geweest.

Nou ik lees veel onzin hier maar deze opmerking mag boven in de top 10 Verward

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:14

sarabande schreef:
Wanted2003 schreef:
Wie gaat er nou in zn eentje met een jongen naar het strand? Dan lok je wel het een en ander uit. Niemand vraagt erom om vermoord te worden tuurlijk niet, maar was zij alleen naar het strand gegaan, dan was zij er waarschijnlijk nog geweest.

Die komt uit een ei, dat is wel heeeeeeel duidelijk. Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:20

Citaat:
Binnen de gelederen van de NPS, die in samenwerking met de VARA de programma's Nova en Pauw & Witteman uitzendt, is onenigheid ontstaan over het uitzenden van het 'wijnincident' met Peter R. de Vries en Joran van der Sloot.
ANP

NOVA zond de beelden van het incident, dat plaatsvond na de uitzending, zaterdag zeer tegen de zin van de redactie van Pauw & Witteman uit, zo meldt eindredacteur Herman Meijer.

Na de uitzending, waarbij ook de ouders van Van der Sloot aanwezig waren, gooide Joran van der Sloot een glas wijn in het gezicht van De Vries. Die had Joran het vuur aan de schenen gelegd over de leugens die hij de politie op Aruba zou hebben verteld over zijn handelen op de avond dat Natalee Holloway verdween.

Vertrouwen

In de Volkskrant zegt Witteman maandag dat de beelden niet zijn vrijgegeven door zijn programma. "Wij hebben de beelden niet aan Nova gegeven. Als de uitzending is afgelopen dan is de uitzending afgelopen. Daar moeten onze gasten op kunnen vertrouwen."

Uitzenden

Volgens Meijer vond er na het incident een goed gesprek plaats tussen de familie van der Sloot en De Vries en werd met de redactie afgesproken de beelden niet uit te zenden. "Ik heb ze dat toegezegd."

Speurwerk

Nova-hoofdreacteur Carel Kuyl zegt de beelden via 'handig speurwerk' te hebben gekregen. Hij begrijpt het standpunt van Witteman, maar vindt dat het journalistiek belang in dit geval voorgaat.

"Die jongen gooit in een publieke ruimte de wijn waar ook nog journalisten bij zitten. Dan begrijp ik nu de commotie niet zo goed", aldus de NOVA-hoofdredacteur.

Excuses

Volgens Peter R. de Vries heeft Joran na het incident zijn excuses aangeboden. Volgens de misdaadverslaggever was de moeder van Joran ook flink van slag. "Het pijnlijke was dat ze tijdens de uitzending juist haar best had gedaan om Joran te presenteren als een jongen die goed opgevoed was en die zich goed kon beheersen", aldus De Vries.

Ook internationale media besteedden aandacht aan het wijnincident. De Amerikaanse zender Fox News besteedde er zaterdag al een item aan.

http://www.nu.nl

Ik zie het probleem niet zo. Er waren idd talloze journalisten bij, dus het was toch al bekend wat hij heeft gedaan Lachen
De frustraties van de moeder kan ik me ook wel voorstellen Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:22

Kun je die aflevering ergens terugzien?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:23

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 12:25

Nee de aflevering van de misdaadverslaggever lijkt me wel eens interessant om te zien Ja dank je alvast cayenne

Het is toch helemaal niet strafwettelijk gedaan? Als er nieuwe bewijzen worden gevonden kan hij toch opnieuw in verdenking gesteld worden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 13:38

Als u zo een theorien op na laat ben ik blij dat u geen rechter bent geworden, geef hem groot gelijk. Nagelbijten / Gniffelen

Zou zot zijn, na twee jaar verdacht zijn en dan nog eens ondervraagd moeten worden, dat de rechter zegt "Nenee na twee jaar lastig vallen laten we hem maar met rust". Wetend dat het niet vreemd is dat een zaak na zeven jaar soms pas opgelost word

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 14:00

russel schreef:
Je hebt gelijk en in dat geval kan Joran heel makkelijk vertellen hoe die avond is verlopen. Het continue zwijgen met paps in je kielzoog is wel erg verdacht voor iemand die onschuldig is. Vermoord misschien niet, maar dood door schuld kan wel.

Daar heb je gelijk in, tuurlijk hoeft hij niet te liegen. Maar dan nog maakt hem dat niet meteen de schuldige. Er kunnen legoi dingen zijn waarom hij liegt, Hij kan om het even ver te zoeken een dwangmatig leugenaar zijn, maar wie weet heeft hij haar drugs verkocht of iets anders illegaals gedaan waarvan hij niet wil dat het uitkomt. Als dat het geval is, wil dat nog steeds niet zeggen dat hij weet wat er met Natalee is gebeurd. Lachen

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 18:29

Nadya schreef:
sarabande schreef:

Is het hier verboden om te zeggen wat je denkt?
Nee dus, hoef je ook niet zon rare opmerking daarover te plaatsen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 19:06

Wanted2003 schreef:
Nadya schreef:

Is het hier verboden om te zeggen wat je denkt?
Nee dus, hoef je ook niet zon rare opmerking daarover te plaatsen.

Nee hoor, is niet verboden. Zeg ik dat dan ergens Verward ? Maar jij spreekt jezelf wel aardig tegen. Als je mag zeggen wat je denkt, mag ik dat net zo goed, he. Ja
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar we op doelen.... Jouw probleem verder, hoor. Knipoog