Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Zijn we nu niet heel erg aan het doemdenken... over 5 jaar is het 2012. En dan zou alles beter worden...
Of we gaan allemaal ondergrondse bunkers bouwen en gaan 5 jaar winterslaap houden
Adriana schreef:Hmmm maar Ronja, dat zijn geen levensbedreigende gebeurtenissen... Hmm hmm hmm
Adriana schreef:Hmmm maar Ronja, dat zijn geen levensbedreigende gebeurtenissen... Hmm hmm hmm
Jus_dOrange schreef:Adriana schreef:Hmmm maar Ronja, dat zijn geen levensbedreigende gebeurtenissen... Hmm hmm hmm
Behalve als Bush eindelijk z'n WO3 krijgt.
sronnie schreef:Komt er ook echt wel, ik zeg niet nu of morgen maar o.a. Britannie heeft te kennen gegeven dat wanneer Iran toch nucleare wapens bezit er vanuit hun kant ook oorlog zal uitbreken, en ga er maar vanuit dat Iran dergelijke wapens bezit en/of produceert.
Jus_dOrange schreef:Behalve als Bush eindelijk z'n WO3 krijgt.
runningkawa schreef:Voor 2012 zou er ook erg veel ellende zijn.
Miryamk schreef:runningkawa schreef:Voor 2012 zou er ook erg veel ellende zijn.
Is er toch ook, er is sinds mijn geboorte (voor 1966 volgens slimmerik) niet zoveel ellende geweest als de laatste jaren. Is gewoon wachten op de climax...
Miryamk schreef:runningkawa schreef:Voor 2012 zou er ook erg veel ellende zijn.
Is er toch ook, er is sinds mijn geboorte (voor 1966 volgens slimmerik) niet zoveel ellende geweest als de laatste jaren. Is gewoon wachten op de climax...
vinos schreef:Weet iemand wat de 'New World Order' wil zeggen?