Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Lijkt me perfect idee, zijn jullie meteen van mij af want ik vergeet hem altijd.
Sizzle schreef:nee, dat is het niet, want nogmaal: wat is een zware crimineel.
runningkawa schreef:Daar heb ik al geneog antwoord op gegeven, blijf geen 12 pagina's herhalen omdat het niet in het straatje past van sommige en die helpen dan maar op een kinderachtige manier een topic om zeep...jammer
Chiqa schreef:Sizzle schreef:nee, dat is het niet, want nogmaal: wat is een zware crimineel.
Sizzle zet even óf je goede bril op of haal
dat bord daar even weg...
Wat zijn zware criminelen? Volgens mij weet je dat dondersgoed
En anders weet justitie dat wel hoor, maak je geen zorgen.
Kijk gewoon even naar de straf, en klaar is klara
runningkawa schreef:Denk dat daar wel wat morfine tegen helpt
runningkawa schreef:Dan denk jij niet wat ik denk...fijn als je dat invult voor een ander
Als ik dat dacht zou ik zeggen, laat de morfine maar weg
Sizzle schreef:nee, je begrijpt me niet. Zie je het gevaar er niet achter als je de universele mensenrechten om zeep helpt?
Nu besluiten we dan wel mooi democratisch dat zware criminelen de massa moorden zijn etc. Maar op het moment dat onze regering van zijn mooie troontje stort, kan er prima iemand aan de macht komen die het leven anders ziet (wilders dus bijv). Die neemt het vervolgens niet zo nauw met de eerlijke processen (Bush bijvoorbeeld) en aangezien je je mensenrechten hebt verworpen kan er ineens ook voor niemandalletjes op je getest worden.
Leonie89 schreef:Vraagje:
denken jullie serieus dat dit een optie is in de realiteit?
Dat misschien de politiek echt gaat overwegen van 'goh ja misschien kunnen we wel gedetineerden gebruiken?'
Dat gaat gewoon nooit gebeuren
(tenzij er weer een nazi tijdperk aanbreekt, maar ja, willen jullie dat?)