Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maudy_89 schreef:ik vind het ook misselijk dat vrijwel alle vrouwen worden onderdrukt, ze zeggen dat ze er zelf voor kiezen ja doei doei. en nou ook dat gedoe met het maagdenvlies (sorry hoor echt belachelijk !!!!) en de verzekering vergoed het ook nog !!! ik vind dat de vrouwen het recht moeten krijgen om zelf hun mening en uiterlijk te tonen en uiten!! geloof me mijn zus heeft een vriend van buitenlandse afkomst dat is echt geen grap. wij zien ze buiten op straat (lijkt niks mis mee) maar zodra ze binnen zijn oei oei! je moet niet oppervlakkig kijken simone maar 3 demensionaal, en dan zul je het verschil zien!! en geloof me de buitenlanders in nederland zijn 2 keer zo erg als de mensen in hun eigen land. en ik weet echt wel waar ik over praat.
Maureenn schreef:Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!
Maureenn schreef:Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!
Sim0ne schreef:Ehm, wie heeft Prim Fortuyn ook alweer vermoord, volgens mij was dat geen moslim hoor...
maudy_89 schreef:maar zo zie je maar weer dat ieder een sterke eigen mening, en dat is maar goed ook.
Sim0ne schreef:Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!
Anoniem schreef:Sim0ne schreef:Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!
Ik woon vlakbij Amsterdam en kom er een aantal keer per week en ik zal je vertellen dat de keren dat ik me ongemakkelijk heb gevoeld door iemand dat een Nederlander was. En het zijn niet allemaal Allochtonen daar, er wonen net zo goed Nederlanders. En de meeste Allochtonen die er wonen kunnen zich gewoon gedragen. En wat jij beschrijft vind ik nog geen reden om ze het land uit te zetten want dan kun je iedereen die zich niet gedraagd wel de grens over flikkeren.