Wilders wil Koran verbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: Wilders wil Koran verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:54

Toch kan ik er niet bij dat mensen uit een dorp er zo over denken. Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam (52% allochtoon), heb op een zwarte school gezeten (in de brugklas 7 blanke kinderen), heb op Rotterdam Zuid gewoont 4 jaar en woon nu ook vlakbij een wijk met veel alllochtonen. Ik heb er werkelijk nooit last. Ja, je krijgt wel eens een opmerking of een rare blik, lekker belangrijk, lijkt mij niet bepaald reden om iemand het land uit te zetten... De keren dat ik schade aan mijn auto heb gehad bij ons in de straat, was dat gewoon door een asociale Nederlander die niet kan parkeren en die te beroerd is om even een briefje onder de ruit te doen.. Laatst hebben wij een auto gekocht, er waren twee geschikte auto's. De een werd verkocht door een allochtoon de ander door een Nederlander... Mijn vriend vond de auto van de Nederlander toch iets mooier, dus namen we die... Nou dat was dus een compleet wrak... Ik heb echt evenveel rotervaringen met Nederlanders gehad als met allochtonen....

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:54

Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:55

maudy_89 schreef:
ik vind het ook misselijk dat vrijwel alle vrouwen worden onderdrukt, ze zeggen dat ze er zelf voor kiezen ja doei doei. en nou ook dat gedoe met het maagdenvlies (sorry hoor echt belachelijk !!!!) en de verzekering vergoed het ook nog !!! ik vind dat de vrouwen het recht moeten krijgen om zelf hun mening en uiterlijk te tonen en uiten!! geloof me mijn zus heeft een vriend van buitenlandse afkomst dat is echt geen grap. wij zien ze buiten op straat (lijkt niks mis mee) maar zodra ze binnen zijn oei oei! je moet niet oppervlakkig kijken simone maar 3 demensionaal, en dan zul je het verschil zien!! en geloof me de buitenlanders in nederland zijn 2 keer zo erg als de mensen in hun eigen land. en ik weet echt wel waar ik over praat.

Lachen

en daar moeten de wetten ook voor aangepast worden. Vrouwenonderdrukking is verboden in Nederland en daar wordt ook veel aan gedaan. Weet je hoeveel Nederlanders hun kinderen en vrouwen slaan en misbruiken? Dat zijn er ook kapotveel...

Je kan veel van mij zeggen, maar niet dat ik oppervlakkig kijk, ik leef in een grote stad met veel allochtonen, heb veel allochtone vriendinnen gehad op school, kwam bij hen thuis, ik ken ze beter dan menig dorpeling die wel eens een opmerking naar zijn hoofd heeft gekregen....

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:57

Maureenn schreef:
Ben gister als boerentrutje eens in amsterdam geweest, nou het zijn allemaal negers/turken/marokkanen. en in de metro zaten allemaal van die vieze ventjes die je dan van top tot teen bekijken en beginnen te knipogen en te fluiten, jakkes!

Dat is toch geen reden om iemand het land uit te zetten?

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:58

Heb je mij ook niet horen zeggen!

Lees mijn verhaal op de vorge bladzeiden maar even..

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:00

Maureenn schreef:

En o ze zijn zo zielig en O ze worden zo streng opgevoed (gelijk stipje nelleke gaat winkelen)

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:02

vind het een beetje ver gaan.
de meeste buitenlander komen hier niks voor niks.
iedereen heeft recht op zij eigen mening vin ik, wie het ook is.
wilders vond ik toch al nik en ik denk al hij zo door gaat hij niet echt veilig meer is.

@maureenn: dat komt denk ik dat je het niet gewend bent.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:06

Misschien wel ja maar.. dan nog. ik bedoel hallo ik ben 14 en die vent was midde 40.. zoek iemand van je eigenleeftijd. diep triest zoiets Misselijk

leandros@ hoor je wat je zegt?!! dat hij niet meer veilig is! dat de moslims hem dan gaan bedreigen en dood knallen ofzo! hij zegt wat hij vind. en hun gaan dan zeker weer zo iets doen..

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:16

Ehm, wie heeft Prim Fortuyn ook alweer vermoord, volgens mij was dat geen moslim hoor...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:17

Sim0ne, dat ben ik helemaal met je eens!
heb zelf in Amsterdam Oost gewoond. Werd daar ook wel eens lastig gevallen, achterna gelopen, nagefloten, etc. Heel storend.

Ik denk echter dat dat soort gedrag niet als gevolg zou moeten hebben dat je maar het land uit gegooid zou moeten worden- wel vind ik dat dit soort vervelende mannen een soort spoedcursus zouden mogen volgens in het kader van: Hoe pas ik me aan in de NL cultuur? Een bekeuring voor het lastigvallen vrouwen zou dan wel mogen van mij- maar at geldt dan ook voor blanken.

Daarbij; als het bij fluiten blijft, leer daar dan boven te staan. Laat je niet intimideren. Knipoog

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:19

Oh ja, toen wij op Rotterdam Zuid woonden, zijn we daar weggegaan omdat we veel geluidsoverlast hadden van onze asociale Nederlandse onderburen... Die waren ook erg tegen buitenlanders, maar zelf waren ze het meest asociale tuig dat ik ken...

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:19

Sim0ne schreef:
Ehm, wie heeft Prim Fortuyn ook alweer vermoord, volgens mij was dat geen moslim hoor...

Maar lijkt me niet dat een Nederlander hem gaat bedreigen/vermoorden omdat hij de Koran wil verbieden..

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:20

maar zo zie je maar weer dat ieder een sterke eigen mening, en dat is maar goed ook.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:20

Dat was bij Pim Fortuyn toch ook de reden... Volkert van der G. deed dat omdat hij Pim veel te rechts vond (lees: tegen buitenlanders)

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:21

maudy_89 schreef:
maar zo zie je maar weer dat ieder een sterke eigen mening, en dat is maar goed ook.

Behalve als duizenden onschuldige mensen daar de dupe van worden lijkt mij... Knipoog

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:25

vrijheid van meningsuiting is belangrijk hoe extreem die ook is, en ik vind dat de nederlandse en buitenlandse verdraagzaam heid maar erg laag is. mensen moeten eens beginnen met naar zichzelf te kijken en niet zo egoistisch en kinderachtig te doen. wilders is ook maar een mens met een heel rechtse kijk, die man heeft dat beeld ook niet voor niks. ik vind dat je mag zeggen wat je wil dus ook wat wilders zei. en als hij word afgeknald dan zie je maar weer hoe nl denkt !!!!

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:26

Mooi gesproken Maudy, een betere wereld begint bij jezelf... Als jij je dus vriendelijk, mileubewust en tolerant opstelt, zullen anderen dat wellicht overnemen.. Maak geen problemen waar geen problemen zijn...

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 12:21

Moderatoropmerking:
Goed.. voordat het zometeen uit de hand gaat lopen.
Ik zie al wat opmerkingen staan waarbij ik ernstig twijfel om het topic maar dicht te gooien.

Graag normaal reageren, en geen discriminerende opmerkingen plaatsen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 15:36

Sim0ne schreef:

Ik woon vlakbij Amsterdam en kom er een aantal keer per week en ik zal je vertellen dat de keren dat ik me ongemakkelijk heb gevoeld door iemand dat een Nederlander was. En het zijn niet allemaal Allochtonen daar, er wonen net zo goed Nederlanders. En de meeste Allochtonen die er wonen kunnen zich gewoon gedragen. En wat jij beschrijft vind ik nog geen reden om ze het land uit te zetten want dan kun je iedereen die zich niet gedraagd wel de grens over flikkeren.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:12

Anoniem schreef:
Sim0ne schreef:

Ik woon vlakbij Amsterdam en kom er een aantal keer per week en ik zal je vertellen dat de keren dat ik me ongemakkelijk heb gevoeld door iemand dat een Nederlander was. En het zijn niet allemaal Allochtonen daar, er wonen net zo goed Nederlanders. En de meeste Allochtonen die er wonen kunnen zich gewoon gedragen. En wat jij beschrijft vind ik nog geen reden om ze het land uit te zetten want dan kun je iedereen die zich niet gedraagd wel de grens over flikkeren.

dat heb ik niet geschreven hoor (die quote waar mijn naam bij staat), graag aanpassen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:36

Sorry verkeerde naam verwijdert uit de quote, kan niet meer editten..

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:54

En dit vind ik dus ook echt nergens op slaan Vork ..
Maar hij mag het toch niet zomaar verbieden ? Ivm de vrijheid hier in nederland ?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:57

Hij kan het niet verbieden, wel zeggen...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 18:08

idd hij kan zoveel zeggen maar verbieden van een heilig boek kan niet,dat is ook tegen de wet nl.

ik ga verder niet in discussie over 'allochtonen' omdat ik niet iemand voor de schenen wil trappen.
ik heb wel 20 jaar in Amsterdam gewoond(vanaf geboorte)maar in de wijk waar wij woonden was er helaas wel altijd overlast van allochtone mensen.
maar niet alle mensen zijn zo,we hadden erg aardige buren.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 18:38

Ik heb ook niet gezegt dat alle allochtonen zo zijn!
En zeker niet dat dat een reden is om ze het land uit te zetten.
integendeel zelfs. er zijn natuurlijk ook mensen die niet zo zijn dat heb ik ook duidelijk gezegt in dit topic.
En er zijn ook zat NL die zo zijn Ja