Naar mijn idee doe je het erom, vergeten dat je rijbewijs verloopt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:katiavl, was het niet zo dat ze oorspronkelijk bruine ogen heeft maar blauwe kleurlenzen draagt? Volgens mij was ze zelf wel blond van haarkleur.
katiavl schreef:
Citaat:'Ideale schoondochter' Paris heeft verder gezworen dat ze nooit drugs gaat gebruiken, omdat ze haar mooie uiterlijk niet wil verpesten, en zelfs geen alcohol drinkt. "Mensen denken dat ik drink wanneer ik uitga, maar in werkelijkheid drink ik alleen maar Red Bull. Ik dans wat en heb plezier, verder niets. Ik zie vaak meisjes die al jaren drinken en drugs gebruiken en die zien er op hun vijfentwintigste al oud en belabberd uit."
Renske_ schreef:ze moet terug hoor ik net op t nieuws
ze verliet huilend de rechtbank
katiavl schreef:Ja tuurlijk, mevrouw beweerd ook dat ze nog nooit geoppereerd is. Maar nu loopt ze inmiddels ook met een D rond ...
VivaLaVida schreef:katiavl schreef:Ja tuurlijk, mevrouw beweerd ook dat ze nog nooit geoppereerd is. Maar nu loopt ze inmiddels ook met een D rond ...
who cares
als ik dat zou hebben laten doen hoeft ook niet heel de wereld het te weten
Renske_ schreef:ze moet terug hoor ik net op t nieuws
VivaLaVida schreef:katiavl schreef:Ja tuurlijk, mevrouw beweerd ook dat ze nog nooit geoppereerd is. Maar nu loopt ze inmiddels ook met een D rond ...
who cares
katiavl schreef:Renske_ schreef:ze moet terug hoor ik net op t nieuws
te grappig, echt weer amerika
Alleen zij kunnen zo een situaties verzinnen
katiavl schreef:who cares
VivaLaVida schreef:ik denk dat je hier heel veel mensen mee tegen de borst (euh letterlijk) stoot..
als mensen dat willen laten doen.. laat ze lekker?