Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik denk ook dat ze door een verschrikkelijke tijd gaan. We speculeren aan de hand van foto's en de mediaberichten. Maar wat er daadwerkelijk in hen omgaat kunnen we niet weten omdat we hen niet persoonlijk kennen. Verder is de manier van omgaan met zoiets tragisch heel persoonlijk en soms zal dat anders zijn dan men zelf zou doen.Hemel ik had vroeger ook knuffels waar ik zo gek van was en die staan vast ook niet altijd op de foto...
Ik zou er maar van uitgaan dat die mensen het echt verschrikkelijk vinden...
poes schreef:Hemel ik had vroeger ook knuffels waar ik zo gek van was en die staan vast ook niet altijd op de foto...
Ann schreef:Ik denk dat de reisjes onderdeel zijn om deze zaak in het nieuws te houden en niet alleen als 'snoepreisjes' zijn bedoelt.
Kan me ook voorstellen dat het niet goed overkomt bij sommige mensen die ook hun kind moeten missen en minder hulpmiddelen tot hun beschikking hebben.
Lusitana schreef:"Ze willen geen voorkeursbehandeling" aldus hun woordvoerder. (Want ze gaan met een gewoon vliegtuig en niet met de privéjet waarmee ze nar het vatican gingen). Maar ik zie ze toch net op het nieuws luxieus eten met een pief. Zilveren bestek, kristallen glazen en persoonlijke bediening in een enorme zaal.
Citaat:Ondertussen wijst alles erop dat ze wel degelijk gewoon met iemand is meegegaan die ze kende, of met eter is verdoofd door een pro, want er zijn geen sporen van tegenspartelen, geen ADN of vingerafdrukken van andere personen dan de kinderen aanwezig in de slaapkamer waar ze sliep.... (en ze is gewoon door de deur vertrokken)