sronnie schreef:Nee, merendeels van de Nederlandse bevolking is (overwegend) Christelijk,
Volgens mij valt dat trouwens wel mee, en is het merendeel 'eigenlijk niks'. (42% volgens het CBS, http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.as ... 3-7&STB=G1 )
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Nee, merendeels van de Nederlandse bevolking is (overwegend) Christelijk,
daantjuhhh schreef:Woogy schreef:
ooit weleens de koran gelezen? er staat namelijk nergens in vermeld dat ene vrouw of meid verplicht is tot het dragen van ene hoofddoek...
ik ben best wel tegen het dragen van die dingen, ze willen integreren(zeggen ze) maar doen het eigenlijk liever niet...reden waarom ik toch vind dat het verboden moet. het hoort nou eenmaal niet hier thuis. als ik naar een islamitisch land ga pas ik me compleet aan en ga ik wel met een hoofddoek lopen(vakanties overigens niet maar als ik er zou gaan wonen). Ik ga daar dus ook niet verwachten dat mensen voor mij een kerk gaan bouwen daar...terwijl ze hier de moskeeën uit de grond stampen als paddestoelen...
Nou ik ga dus ECHT NIET met hoofddoek lopen hoor als ik naar hun land zou gaan verhuizen..
Ik blijf wie ik ben en zou voor geen enkele reden veranderen met mij zelf zijn!
_JL_ schreef:nog zoiets, al die moskeeën hier...
die horen hier niet
daantjuhhh schreef:@JL.. maar kmop hoeveel van de inwoners daar is nederlands en gelovig??
Shadow0 schreef:_JL_ schreef:nog zoiets, al die moskeeën hier...
die horen hier niet
Waarom niet? Is er ergens een regel dat iedereen gebouwen neer mag zetten behalve de moslims?
Shadow0 schreef:sronnie schreef:Nee, merendeels van de Nederlandse bevolking is (overwegend) Christelijk,
Volgens mij valt dat trouwens wel mee, en is het merendeel 'eigenlijk niks'. (42% volgens het CBS, http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.as ... 3-7&STB=G1 )
Woogy schreef:snoetie schreef:
een vriendin van mij is bosnisch, net aan de dood ontsnapt. zij heeft nederland niet zelf uitgekozen, ze zijn in grote bussen gestopt en die bussen zijn gewoon ergens heen gereden net zolang dat ze dachten dat ze veilig waren.
lijkt me enigszins sterk...aangezien er zeer veel landen tussen bosnië en nederland inliggen die oorlogvrij zijn...
_JL_ schreef:maar in hun land bestaat die ook niet,
en toch wordt er daar geen rekening gehouden met andersgelovigen
Woogy schreef:vreemd...je verwacht dat mensen zich hier aanpassen, maar zelf zou je het niet doen in een ander land?
Shadow0 schreef:_JL_ schreef:maar in hun land bestaat die ook niet,
en toch wordt er daar geen rekening gehouden met andersgelovigen
"Jamaar hij deed het ook"? Dat vind ik een beetje een argument van de kleuterschool hoor. (Als Pietje in de sloot springt...)
Heb je ook een goede reden waarom er hier geen moskeeen mogen zijn? Gewoon, als je kijkt naar hier?
Shadow0 schreef:sronnie schreef:Nee, merendeels van de Nederlandse bevolking is (overwegend) Christelijk,
_JL_ schreef:Die dingen kosten de staat geld, veel geld,
en wie betaalt er ? niet de moslims zelf hoor !
Woogy schreef:lijkt me enigszins sterk...aangezien er zeer veel landen tussen bosnië en nederland inliggen die oorlogvrij zijn...
sronnie schreef:_JL_ schreef:Die dingen kosten de staat geld, veel geld,
en wie betaalt er ? niet de moslims zelf hoor !
Kerken kosten zeker geen geld?
_JL_ schreef:Jawel, maar deze zijn voor de eigen bevolking,
niet voor een stelletje ongeregeld dat hier binnen komt gewandeld en wacht tot alles ze in de schoot geworpen wordt !
sronnie schreef:_JL_ schreef:Jawel, maar deze zijn voor de eigen bevolking,
niet voor een stelletje ongeregeld dat hier binnen komt gewandeld en wacht tot alles ze in de schoot geworpen wordt !ik zit nu gewoon te lachen om die ontzettend kortzichtige antwoorden.
Mensen die moslims zijn behoren blijkbaar niet tot de bevolking?
sronnie schreef:_JL_ schreef:Jawel, maar deze zijn voor de eigen bevolking,
niet voor een stelletje ongeregeld dat hier binnen komt gewandeld en wacht tot alles ze in de schoot geworpen wordt !ik zit nu gewoon te lachen om die ontzettend kortzichtige antwoorden.
_JL_ schreef:Jawel, maar deze zijn voor de eigen bevolking,
niet voor een stelletje ongeregeld dat hier binnen komt gewandeld en wacht tot alles ze in de schoot geworpen wordt !
snoetie schreef:sronnie schreef:ik zit nu gewoon te lachen om die ontzettend kortzichtige antwoorden.
nee joh, mensen die moslim zijn, zijn allemaal buitenlanders!