cle0o_o0 schreef:Net op TMF: we gaan zo verder met waarom britney spears zelfmoord heeft gepleegd. Is het gelukt dan???
Ja, ik had het ook gehoord op tmf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cle0o_o0 schreef:Net op TMF: we gaan zo verder met waarom britney spears zelfmoord heeft gepleegd. Is het gelukt dan???
Poenarie schreef:Ik heb medelijden met haar, echt waar.
Ze heeft het volgens mij super zwaar.
Het vreet echt aan je hoor, al die aandacht van de media.
ALLES wat je doet in de kranten, al je fouten die lekker erin gewreven worden.
Logisch, vind ik.
Arme Britney en d'r kinderen die er onder lijden, maar daar kan zij eigenlijk ook niet zoveel aan doen.
Ze zit gewoon in de knoop met zichzelf.
lejo schreef:Lees net dat er bekend gemaakt is dat ze lijdt aan een postnatale depressie en er dus niet veel aan kan doen. Dit kan zich op hele vreemde manieren uiten, ze is waarschijnlijk gaan drinken om het te verdringen.
Dit is echt heel erg voor haar, voor iedere moeder, om ziek te worden door het krijgen van een kindje. Ze moet nu intensief behandeld en geholpen worden.
topsylover schreef:Ik zag net op TMF dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan
Nessah schreef:topsylover schreef:Ik zag net op TMF dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan
Deze smiley vind ik eerlijk gezegd ongepast bij het bericht wat je post.
Nessah schreef:topsylover schreef:Ik zag net op TMF dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan
Deze smiley vind ik eerlijk gezegd ongepast bij het bericht wat je post.
topsylover schreef:Ze gaat zelf toch aan de drugs? En aan de alcohol en al die oliebol?
Dat heeft ze zelf gedaan hoor, niet de media. Het was haar keuze om aan de drugs te gaan, en het lijkt me dat ze de gevolgen ervan wist dus die ziet ze nu onder de ogen.
En het boeit me niet, haar eigen schuld, vandaar die smiley.
Irismacho schreef:Poenarie schreef:Ik heb medelijden met haar, echt waar.
Ze heeft het volgens mij super zwaar.
Het vreet echt aan je hoor, al die aandacht van de media.
ALLES wat je doet in de kranten, al je fouten die lekker erin gewreven worden.
Logisch, vind ik.
Arme Britney en d'r kinderen die er onder lijden, maar daar kan zij eigenlijk ook niet zoveel aan doen.
Ze zit gewoon in de knoop met zichzelf.
Jaa ik vindt het ook echt erg.
Vind dat er hier in het topic wel erg lüllig over gedaan wordt, ja nu loopt ze met een carnavalspruik en alles. Denk je dat ze hiervoor heeft gekozen? Nee ik vind het triest!
AnneOmie schreef:ZwangerschapdepressieDat is idd vreselijk!! Zij kan hier helemaal niets aan doen, dit is iets wat in principe iedereen kan overkomen, en iets wat je je ergste vijand niet gunt! En Blackje zoals jij zegt: heb een beetje respect voor je medemens!
topsylover schreef:Nessah schreef:Deze smiley vind ik eerlijk gezegd ongepast bij het bericht wat je post.
Ze gaat zelf toch aan de drugs? En aan de alcohol en al die oliebol?
Dat heeft ze zelf gedaan hoor, niet de media. Het was haar keuze om aan de drugs te gaan, en het lijkt me dat ze de gevolgen ervan wist dus die ziet ze nu onder de ogen.
En het boeit me niet, haar eigen schuld, vandaar die smiley.