Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Javelin schreef:Ze laten nu beelden zien van de kraan die op het gebouw in Utrecht terecht is gekomen. Ze weten niet of dat er nog mensen onder het puin liggenZie dat mijn collega's (vd. ambulancedienst) in grote getalen naar toe zijn gegaan.
Pletje123 schreef:En echt een verkeersalarm!
Snelwegen afgesloten, ladingen van vrachtwagens afgevallen bijvoorbeeld. En ook ongelukken veroorzaakt door de storm.
AnneOmie schreef:knabbelgirl schreef:ik denk dat ik zo ook maar naar huis ga, hoorde net dat de bussen stoppen met rijden
Bussen stoppen met rijdenZo erg
Citaat:Ik kan me voorstellen dat er nu even wat minder gaat, maar overdrijven is ook een vak hoor...gisterenavond gingen er al geen boten meer naar de waddeneilanden, en ook sommige bussen reden niet meer.
Af en toe denk ik dat de vervoersbedrijven zulk weer aangrijpen om ook een keertje de boel vroeg te sluiten...
anniek_uc schreef:ik ga ook zeker niet nu naar mijn paard, weet iemand of het vanavond afzakt?
sronnie schreef:anniek_uc schreef:ik ga ook zeker niet nu naar mijn paard, weet iemand of het vanavond afzakt?
Net op het nieuws dat er vanavond nog steeds krachtige windstoten zullen zijn.
Nouks schreef:Alle scholen (basisscholen, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, universiteiten, hogescholen, middelbare scholen, alles) worden hier ontruimd...
sronnie schreef:Ik weet wel dat ik zo mooi de auto niet in stapMij te link
Hier vliegen nu kliko's door de straat, mensen vallen om, takken en bloempotten zie ik voorbij komen?
Ik heb dan echt net geluk gehad met de bussen, wel flinke vertraging + onderweg stil staan maar ben iig thuis
mirgino schreef:Nouks schreef:Alle scholen (basisscholen, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, universiteiten, hogescholen, middelbare scholen, alles) worden hier ontruimd...
waarom is er een ontruiming?
bij jullie is er windkracht 7![]()
wij aan de kust hebben kracht 9en hier gaat alles gewoon door ,kind is om 1300 uur weer naar school gevlogen
Daantje1981 schreef:sronnie schreef:Ik weet wel dat ik zo mooi de auto niet in stapMij te link
Hier vliegen nu kliko's door de straat, mensen vallen om, takken en bloempotten zie ik voorbij komen?
Ik heb dan echt net geluk gehad met de bussen, wel flinke vertraging + onderweg stil staan maar ben iig thuis
Ik zie helemaal niemand buiten lopen. En ik woon toch in een woonwijk. 5 Hoog, dus kan alles zien.