Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyinglady schreef:
Je ben zeker een beetje verslag door de beelden.
Ja, het zijn ook eigenlijk geen beelden voor kinderen.
't is allang kinderbedtijd geweest.
bloempje1 schreef:Ik zeg altijd maar,hou je van je held doe je er alles voor.
Anders saboteerde hij ze wel hoor,dat die het deed,met bijv,als je het niet doet vermoord ik heel je familie.Moet jij eens kijken hoe snel jij het gaat doen
flyinglady schreef:
Waar maak je je druk om, als wij twijfelen of het echt is, dan twijfelen we ook.
Is jouw probleem toch niet.
bloempje1 schreef:
Ik zeg altijd maar,hou je van je held doe je er alles voor.
Anders saboteerde hij ze wel hoor,dat die het deed,met bijv,als je het niet doet vermoord ik heel je familie.Moet jij eens kijken hoe snel jij het gaat doen
yousra schreef:flyinglady schreef:
Je ben zeker een beetje verslag door de beelden.
Ja, het zijn ook eigenlijk geen beelden voor kinderen.
't is allang kinderbedtijd geweest.
Misschien jij?
Lees eerst maar goed je eerste zin en kijk dan of het grammaticaal klopt.
Ik snap wel dat je hersenen zo laat niet optimaal werken.
ShirleyA schreef:bloempje1 schreef:Ik zeg altijd maar,hou je van je held doe je er alles voor.
Ja ik zou dat ook doen als t anders t leven v mijn kind zou kosten, dan ik maar....
Maar ik denk dat er zat mannen waren/zijn om die vrijwillig te doen omdat ze hem echt als held zien.
bloempje1 schreef:
Zo i zo horen deze beelden niet op internet verspreid te worden.
Maar goed dat ter zaken iedereen wilt het eigelijk stiekem toch wel zien,
maar stel het is zn dubbelganger..dan leeft hij dus nog wel ..
BronCitaat:De staat, waar Bush als gouverneur werkzaam was, was koploper in het ten uitvoer brengen van de doodstraf. Het leek bijna lopende band werk. Sommige beweerde zelfs dat Bush maar 15 minuten nodig had om te beslissen of een gratieverzoek moest worden gehonoreerd.
pascha7 schreef:nou van mij mag iedereen het zo in het nieuws zien want een moordenaar hoort niet op deze aarde thuis die hoort zelf dood tezijn met zijn zieke geest weg wezen afmaken die zooi opruimen
flyinglady schreef:bloempje1 schreef:
Ik zeg altijd maar,hou je van je held doe je er alles voor.
Bloempje1, het was maar een grapje hoor.
bloempje1 schreef:pascha7 schreef:nou van mij mag iedereen het zo in het nieuws zien want een moordenaar hoort niet op deze aarde thuis die hoort zelf dood tezijn met zijn zieke geest weg wezen afmaken die zooi opruimen
Dus jij vind het normaal dat je kind dit bijv van 4 ziet?
Je kan ze het ook op een anderen manier duidelijk maken,
Maar goed daar ging het niet om toch![]()
Hij hoort idd niet op deze aarde,zelfs als die dood is niet!
pascha7 schreef:we moeten feest vieren dat die dood is
pascha7 schreef:we moeten feest vieren dat die dood is
slimmerik schreef:bloempje1 schreef:
Zo i zo horen deze beelden niet op internet verspreid te worden.
Maar goed dat ter zaken iedereen wilt het eigelijk stiekem toch wel zien,
maar stel het is zn dubbelganger..dan leeft hij dus nog wel ..
Ja en Elvis zit op Hawaii en Bush is vorig jaar verongelukt en dit is een kloon
yousra schreef:@Toeki: Inderdaad, ik ben absoluut tegen de doodstraf en vooral door middel van ophanging.
Bij levenslang leiden ze meer vind ik.
bloempje1 schreef:Tja dat zal ik ook doen,maar jah wie weet had die wel leuke aanbiedingen,als jij mijn dubbelganger word dan beloof ik jou familie een leuk leventje![]()
Rissjuh17 schreef:Hoezo eerlijk proces?? Denk dat het wel duidelijk is wat hij allemaal gedaan heeftBewijs genoeg.. dus lekker laten hangen