scholier eet hondendrol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BabsieJana

Re: scholier eet hondendrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:28

Gadverdammee,
zoo vies. Bloos!.

t filmpje wil ie niet openen, volgens mij is dat maar goed ook Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:15

Mietje schreef:
milo schreef:
blablabla

Ik denk erover hoe ik erover denk. Jij denkt erover hoe jij erover denkt.
Klaar. Laten we vooral ophouden met dit welles/nietes spelletje.
Mijn mening hierover verander je niet door me te proberen om te praten, ik de jouwe ook niet.

als jij zo mensen quote, komt dat verkeerd over.
verder denk je wat ik denk.

Chann schreef:
Zoals uit dat onderzoek gebleken is, dienen veel mensen die gewoon 100% zijn, dodelijke schokken toe als hen dat gevraagd wordt (niet zomaar, maar bij fout antwoord op een vraag toch?). Dat betekent dat ieder normaal persoon zoiets zou kúnnen doen. Oké, er zijn genoeg mensen die geestelijk sterk genoeg zijn om het niet te doen, maar als die jongen serieus 100% zou zijn, zou hij het juist normaal níét doen, en heeft iets hem ertoe gezet om het echt te doen.
Je kan dan wel zeggen 'hij heeft zélf die weddenschap afgesloten', maar ik denk dat hij zélf een grapje maakte en dat de anderen het steeds serieuzer namen, tot het écht serieus werd. En ik dénk (ik dénk, niet ik weet, aangezien ik het ook nooit zeker kan weten!) dat hij toen door de groepsdruk, door het opdringen van de omstanders, zo ver is gegaan. Als hij met alleen 1 vriend zou zijn geweest, had hij het vast nooit gedaan.
En ja, dat is mijn mening en mijn gedachte erover, ik kan het fout hebben, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat iemand die 100% is, niet zomaar zoiets doet. Daar moet iets achter zitten, zoals dus bijvoorbeeld de groepsdruk.

precies.
daarom weet je nooit wat hij zijn persoonlijke drijfweer was. angst? geld? aandacht? erbij willen horen? groepsdruk?

Vvincent, ik vind dat jij ook een punt hebt. maar ik probeer me zo open mogelijk te stellen en niet snel te oordelen. ik ben een Sociaal Pedagogisch Werker en ik doe de PABO (ik werk dus met kinderen met gedragsproblemen én ik sta voor de klas.) dus daarom is het voor mij niet goed om meteen conclusies aan dingen te maken. Als ik dat zou doen zou ik heel veel kinderen op hun ziel trappen, omdat ze zich vaak heel belachelijk gedragen, maar er iets heel anders onder zit, wat ik moet kunnen zien. als ik meteen een kind als agressief bestempel maar niet verder nadenk over mogelijke oorzaken, zou ik er heel vaak naast zitten met mijn aanpak.

maar ja. niet iedereen is geschoold in dit soort dingen en dat maakt ons allemaal weer goed in verschillende vaardigheden! Lachen

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:19

wat een aandachtvrager Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:25

Cayusejuhh schreef:
ja hallo. HIJ doet het toch zelf?? hij is oud genoeg om in te zien dat poep vies is *LOL*

Ha-ha-ha, och wat ben jij stoer en grappig Haha! Haha! Haha! Zoo geweldig, hee! Haha!

Natuurlijk is deze jongen een sulletje eersteklas. En natuurlijk is poep eten smerig. En natuurlijk was het DOM om te doen. Dat zal ik niet ontkennen.

Maar het feit, dat hij zoiets ontzettend smerigs doet voor 100 euro aan wiet... kan zoveel meer betekenen dan dat hij dom, raar, vies etc. is. De jongens (en ook meisjes) die het hardste schreeuwen en zich het stoerste gedragen, zijn van binnen vaak het onzekerst. De jongens en meisjes die zich misschien verwaarloost voelen en aandacht willen zijn vaak de jongens en meisjes die dit op de meest extreme en foute manieren zullen uiten. Negatieve aandacht is ook aandacht. En bovendien weet je niet wat hieraan vooraf is gegaan en wat zo'n jongen heeft meegemaakt en waarom hij kennelijk deze aandacht wilt en heeft gedaan wat hij heeft gedaan.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:28

wildwings, waarom delen wij altijd dezelfde visies? Lachen

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:31

horsesgekje schreef:
wat een aandachtvrager Gaaaap
Wat een reactie. Gaaaap
Lees maar even de laatste reacties van WildWings, milo en mij, en misschien nog meer.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:33

ik dacht al: 'laat maar, die horsegekje.' iemand die zo snel conslusies trekt en niet eens léést!!!!
verklaar je zelf in ieder geval dan nader, maar zelfs dat kan er niet af..

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 00:34

Er kan best meer achter zitten dan alleen die wiet, maar dan nog...

Hij is er zelf bij, aan zijn lichaamstaal zelf valt weinig te zien (groepsdruk etc) .. Waarom moet iedereen voor dit gedrag dan opkomen, want iedereen die voor die jongen opkomt geld ook als aandacht.. nou zeg ik niet dat dat niet mag, maar tegenwoordig word er te veel op het psygische aspect gegooid... let op Tbs'ers etc.. En dat vind ik een beetje jammer..

oh ja, ik heb ook Spw gedaan Haha!

Edit: Spellingsfouten..

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:40

milo schreef:
Mietje schreef:

Ik denk erover hoe ik erover denk. Jij denkt erover hoe jij erover denkt.
Klaar. Laten we vooral ophouden met dit welles/nietes spelletje.
Mijn mening hierover verander je niet door me te proberen om te praten, ik de jouwe ook niet.

als jij zo mensen quote, komt dat verkeerd over.
verder denk je wat ik denk.

Hmm ja.. Zie ik nu ook. Het staat er wel erg banketstaaf inderdaad.
Excuses daarvoor. Ik heb het niet naar bedoeld ofzo. Lachen

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:53

gadverdamme!! aah, die gast is echt gek zeg.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:00

milo schreef:

Vvincent, ik vind dat jij ook een punt hebt. maar ik probeer me zo open mogelijk te stellen en niet snel te oordelen. ik ben een Sociaal Pedagogisch Werker en ik doe de PABO (ik werk dus met kinderen met gedragsproblemen én ik sta voor de klas.) dus daarom is het voor mij niet goed om meteen conclusies aan dingen te maken. Als ik dat zou doen zou ik heel veel kinderen op hun ziel trappen, omdat ze zich vaak heel belachelijk gedragen, maar er iets heel anders onder zit, wat ik moet kunnen zien. als ik meteen een kind als agressief bestempel maar niet verder nadenk over mogelijke oorzaken, zou ik er heel vaak naast zitten met mijn aanpak.

maar ja. niet iedereen is geschoold in dit soort dingen en dat maakt ons allemaal weer goed in verschillende vaardigheden! Lachen

Haha klopt, ik wil hierna Alo gaan doen dus wil ongeveer dezelfde kant uit..Ik geef zelf ook al les
(Volleyball trainer). Maar jij bent er inderdaad beter voor opgeleid dan ik, ik snap ook best dat iemand slachtoffer kan worden van groepsdruk..maar dat iemand zo weinig zelfrespect heeft dat hij poep gaat eten snap ik echt niet.

Daarbij komt dat ik via via heel veel gehoord heb van mensen die hem persoonlijk kennen, en ik krijg niet het gevoel dat hij doorhad waar hij mee bezig was..hij heeft het echt zelf allemaal bedacht en erover lopen opscheppen enzo, en ik weet niet eens zeker of hij het doet om erbij te horen..als dat niet zo is maar het hem echt om de 'beloning' ging vind ik het gewoon een idioot..Als hij het wel deed om erbij te horen en hij hiervoor bereid is zover te gaan vind ik het eerder zielig voor hem, in de vorm dat ik medelijden met hem heb

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:04

jacimatho schreef:
tja....das zo eentje voor Fear Factor....daar heb ik mensen minstens zulke ranzige dingen zien eten voor geld.

Persoonlijk zou ik zoiets dus echt niet doen...jakkes.......

idd beetje afgekeken van fear factor, en tsja puber jongetjes he, die naaien elkaar flink op en doen 'stoer' tov elkaar..

wel verbazen dat het €100,- aan wiet is wat ie er mee zou winnen, triest dat ie zo jong al zo ver gaat voor wiet, voor geld is t ook bizar, maargoed dat zien ze dan weer op tv Knipoog

Wadi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 21:52

Degoutant Duivel
Ach ja,Je bent wat je eet
of niet soms Clown

Echt te goor voor woorden Gestoord

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:16

Vvincent schreef:
[Als hij het wel deed om erbij te horen en hij hiervoor bereid is zover te gaan vind ik het eerder zielig voor hem, in de vorm dat ik medelijden met hem heb

dat heb ik ook.
ik zal nooit precies weten wat er gebeurd is, alleen via via via, dus ga ik geen echt standpunt innemen.
wel vind ik het niet handig als hij zelf een weddenschap heeft gemaakt en zelf iedereen opgefokt heeft.

punt blijft dat ik medelijden met hem heb. als het zo is dat hij alles zelf heeft gedaan, is hij niet helemaal de volle 100%. vind ik nog dat anderen hem in bescherming hadden moeten nemen.
nee, deze dodo's jutten hem alleen nog maar meer op om het te doen.

Citaat:
Degoutant
of niet soms

hahahha. not. Hamer

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 21:25

milo schreef:
Citaat:
Degoutant
of niet soms
hahahha. not. Hamer
Inderdaad Milo, dat dacht ik dus ook al. Gráppig. Scheve mond

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 00:34

Ik vraag me wel een beetje af wáarom jullie het zo voor die jongen opnemen?
Gewoon benieuwd hoor.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 00:58

Lees de laatste pagina's maar, van Milo, WildWings, mij, en weet niet wie er nog meer zo over denken.. Het is niet logisch dat je zoiets doet, of je bent niet 100%, of er is iets mis waardoor je in de knoop zit met jezelf ofzo. Zoiets als dit doe je echt niet "zomaar", voor alleen een weddenschap, daar moet meer achter zitten. En ik heb medelijden met die jongen. Die zal hier de rest van z'n leven mee geconfronteerd worden en zelfs als hij het zelf zo leuk vond om te doen, heeft hij dus niet nagedacht over de gevolgen. Oké, misschien is het echt zijn eigen schuld, maar dan vind ik het nog zielig, want je gunt het niemand (neem ik aan......). Ik heb dus gewoon medelijden met hem, en vind het serieus zielig als hij hier nog meer de grond ingestampt wordt, vaak met alleen maar ondoordachte reacties. Nu zal hij hier niet zo snel lezen wat er over hem gezegd wordt, maar de reacties die hier gegeven worden, zullen ook wel rechtstreeks tegen hem gezegd worden af en toe. En ik denk niet dat je daar blij mee zou zijn.

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 15:44

Chann schreef:
Lees de laatste pagina's maar, van Milo, WildWings, mij, en weet niet wie er nog meer zo over denken.. Het is niet logisch dat je zoiets doet, of je bent niet 100%, of er is iets mis waardoor je in de knoop zit met jezelf ofzo. Zoiets als dit doe je echt niet "zomaar", voor alleen een weddenschap, daar moet meer achter zitten. En ik heb medelijden met die jongen. Die zal hier de rest van z'n leven mee geconfronteerd worden en zelfs als hij het zelf zo leuk vond om te doen, heeft hij dus niet nagedacht over de gevolgen. Oké, misschien is het echt zijn eigen schuld, maar dan vind ik het nog zielig, want je gunt het niemand (neem ik aan......). Ik heb dus gewoon medelijden met hem, en vind het serieus zielig als hij hier nog meer de grond ingestampt wordt, vaak met alleen maar ondoordachte reacties. Nu zal hij hier niet zo snel lezen wat er over hem gezegd wordt, maar de reacties die hier gegeven worden, zullen ook wel rechtstreeks tegen hem gezegd worden af en toe. En ik denk niet dat je daar blij mee zou zijn.

Ik denk dat hij er nog wel een tijdje over zal horen..maar over 2 jaar op z'n volgende opleiding ofzo denk ik dat het meerendeel het alwel vergeten is hoor..Zijn terugkeer op school gaat moeilijk worden voor hem, heb met hem te doen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 00:17

Ik kan jullie denk ik na de vakantie wel vertellen hoe er gereageerd is op zijn terugkomst, als hij er dan tenminste al weer is..
Is daar intresse voor?

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 01:26

Jup Tong uitsteken

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 05:50

Ben ik ook erg benieuwd naar A_lette Lachen

Heb in het begin van dit topic gereageerd, trok het echt ff niet om er alleen al aan te denken. Ben zo stom geweest om het filmpje te bekijken, bleef de rest van de dag oprispingen houden.

Ook ik heb medelijden met deze jongen. En ik denk dat het tweeërlei uitgelegd kan worden:
- Of hij is serieus niet 100%, maar dat zou inhouden dat hij niet de school zou kunnen volgen die hij doet (doet toch HAVO, of zit ik er nu finaal naast?)
- Of hij heeft echt hard zijn best gedaan om ergens bij te horen.

Persoonlijk denk ik dat laatste, want om heel eerlijk te zijn: echt hip ziet hij er niet uit. Niet dat mij dat wat uitmaakt, maar pubers zijn keihard! En als jij dan denkt erbij te kunnen horen door hondenpoep te eten, tja... Ik weet het niet! Mensen doen veel gekke dingen voor geld en net zulke gekke dingen voor aandacht. Precies zoals ik hierboven ergens las; negatieve aandacht is ook aandacht!

Ik denk dat deze jongen eerst eens voor zichzelf moet uitvinden wie hij is en wat hij waard is, want niets of niemand is het waard om dit soort dingen voor te doen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:26

Is ie heel erg , want ik heb net een snoepje in me mond Tong uitsteken
Zo te zien aan alle reacties dus wel Verdrietig
Niet kijken dus

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:29

Hij is echt héél smerig Knipoog

xNatas