Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:_Michelle__ schreef:Zit nu de bron van de NOS te lezen. Het stukje van Volkert van der G en Mohammed B.
Waarom Mohammed B. wel levenslang heeft gekregen en Volkert van der G. niet. Omdat hij spijt heeft betuigd voor zijn daad.
Komt er lekker makkelijk vanaf dan. Even zeggen dat het je spijt en klaar! Moet niet kunnen
Nee? Maar Nederland straft niet om te straffen, maar om terug te kunnen keren in de maatschappij. Beiden zijn ze zo gestoord als een garnaal, maar iemand moet toch terug kunnen komen op zijn rare denkbeelden? Soms groeien mensen er over heen, kijk naar de krakers van de jaren 80, anarchisten waren het, nu burgelijke huisvaders, toen gooiden zo ook molotovcoctails. Als iemand jarenlange straf en psychiatrische hulp krijgt, moet hij de mogelijkheid krijgen weer de maatschappij in te kunnen. Mohammed B zie ik ook nog wel van zijn ideeen terug komen. Hij hoeft maar een kopstuk beter te leren kennen die zijn ideaal is, zijn voorbeeld, zodra hij ontdekt dat zijn grote ideaal zo corrupt en hypocriet als maar kan is, is hij ook genezen.
_Michelle__ schreef:russel schreef:Nee? Maar Nederland straft niet om te straffen, maar om terug te kunnen keren in de maatschappij. Beiden zijn ze zo gestoord als een garnaal, maar iemand moet toch terug kunnen komen op zijn rare denkbeelden? Soms groeien mensen er over heen, kijk naar de krakers van de jaren 80, anarchisten waren het, nu burgelijke huisvaders, toen gooiden zo ook molotovcoctails. Als iemand jarenlange straf en psychiatrische hulp krijgt, moet hij de mogelijkheid krijgen weer de maatschappij in te kunnen. Mohammed B zie ik ook nog wel van zijn ideeen terug komen. Hij hoeft maar een kopstuk beter te leren kennen die zijn ideaal is, zijn voorbeeld, zodra hij ontdekt dat zijn grote ideaal zo corrupt en hypocriet als maar kan is, is hij ook genezen.
Zo gestoord als een garnaal?Die kende ik nog niet.
Mensen die zomaar mensen neerknallen of neersteken kunnen in mijn ogen niet echt "genezen".
Merilyn schreef:Ik heb Wilders gestemd. ik ben 26 jaar.
Hurrycane schreef:Ben overigens niet erg Christelijk hoewel wel Nederlands Hervormd opgevoed. Is geeindigd in wel een soort vorm van geloven in iets maar niet in "het instituut kerk"![]()
![]()
Richtje schreef:@Michelle, het eerste wat ik denk als ik die lijst zie die jij opsomt is: Hoe kan dat?
Betere zorg, beter onderwijs, enz. Waar komt dat geld vandaan als je tegelijkertijd minder gaat betalen??
faye schreef:Richtje schreef:@Michelle, het eerste wat ik denk als ik die lijst zie die jij opsomt is: Hoe kan dat?
Betere zorg, beter onderwijs, enz. Waar komt dat geld vandaan als je tegelijkertijd minder gaat betalen??
Dat denk ik ook als ik de linkse partijprogramma's bekijk
Mas schreef:Heb op Rita Verdonk gestemd,
sta helemaal achter haar.
Prettig eens een keer een politica die ook echt doet wat ze beloofd en consequent is.
Richtje schreef:Merilyn schreef:Ik heb Wilders gestemd. ik ben 26 jaar.
En waarom Wilders?
_Michelle__ schreef:russel schreef:Nee? Maar Nederland straft niet om te straffen, maar om terug te kunnen keren in de maatschappij. Beiden zijn ze zo gestoord als een garnaal, maar iemand moet toch terug kunnen komen op zijn rare denkbeelden? Soms groeien mensen er over heen, kijk naar de krakers van de jaren 80, anarchisten waren het, nu burgelijke huisvaders, toen gooiden zo ook molotovcoctails. Als iemand jarenlange straf en psychiatrische hulp krijgt, moet hij de mogelijkheid krijgen weer de maatschappij in te kunnen. Mohammed B zie ik ook nog wel van zijn ideeen terug komen. Hij hoeft maar een kopstuk beter te leren kennen die zijn ideaal is, zijn voorbeeld, zodra hij ontdekt dat zijn grote ideaal zo corrupt en hypocriet als maar kan is, is hij ook genezen.
Zo gestoord als een garnaal?Die kende ik nog niet.
Mensen die zomaar mensen neerknallen of neersteken kunnen in mijn ogen niet echt "genezen".
Toeties schreef:Wilderrrrrrs!! ik sta achter veel van zijn punten, en hoop dat alles zoals zijn strafbeleid en immigratiebeleid, maar ook zijn punten op dierenwelzijn op die manier wel bespreekbaar blijven!
hij zegt het tenminste